چشم گربه ای, چشم گربه ای سولار آلومینیومی

صادرات چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه

تجهیزات ترافیکی نام ها و کاربردهای گوناگونی دارند که در این میان، ما به معرفی چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه می پردازیم. باید بگوییم که این کالا را تولیدی های متعددی می سازند و در کنار توزیع آن در بازار داخلی، شاهد این هستیم که صادرات این وسیله به کشورهای مختلفی از جمله همسایگان مان نیز، انجام می شود.

صادرات چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه

آشنایی با چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه

آشنایی با چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه در بخشی که مطالعه می نمایید، قصد داریم مطالبی عنوان نماییم که شما آشنایی با چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه پیدا می کنید. بگذارید با این سوال آغاز کنیم که این محصول چیست؟ در واقع نوع کالای پلاستیکی به شمار می رود که از لوازم اصلی ترافیکی محسوب می شود.

از آن برای مشخص نمودن محدوده و حریم جاده ها استفاده می کنند که این کار، به وسیله بازتاب نور در شب انجام می شود. این وسیله نقش زیادی دارد و سبب می ‌گردد تا نظم بیشتری در تردد وسایل نقلیه ایجاد شود. این محصول ویژگی هایی هم دارد که بهترین آن دارای خصوصیات زیر می باشد:

  • در برابر عوامل طبیعی همچون گرما، سرما، باران، برف و حتی طوفان مقاوم است.
  • علی رغم وزن سبکی که دارد، به دلیل قدرت چسبندگی مطلوب، از جایش تکان نمی خورد.
  • در رنگ های متنوعی اعم از زرد، قرمز و سفید ساخته می شوند.
  • در مقابل سایش هم از خود مقاومت بالایی نشان می دهند.
  • نصب آن به راحتی صورت می گیرد.

خوب است بدانید که از این وسیله بیشتر در حاشیه جاده و خیابان ها پر خطر استفاده می شود که جدا کننده مسیر های مختلفی مثلاً اتوبوس و غیره است. البته برخی از انواع آن، برای موارد دکوراتیو کردن جاده ها، روشنایی دادن مکان هایی که دارای خط ممتد هستند، گذرگاه های عابر پیاده، ایستگاه های عوارضی و پلیس راه هم استفاده می شود.

قیمت چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه

قیمت چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه اگر به دنبال این هستید که قیمت چشم گربه ای سولار آلومینیوم دو طرفه را به دست آورید، باید بگوییم که لازم به نکاتی دقت کنید. اول این که این محصولات را شرکت سازنده بر اساس فاکتورهای گوناگونی ارزش گذاری می کند و در واقع همین موارد، به کیفیت کالا ربط مستقیمی دارد.

مثلاً نوع مواد به کار رفته شده، ابعاد، شمار چراغ های ال ای دی، کیفیت این چراغ ها و سایر موارد دیگری از این قبیل. این موضوع را نیز نادیده نباید گرفت که نوع خرید و فروش هم روی نرخ ها تاثیر مستقیمی دارد؛ برای نمونه خریداران عمده از فروشنده تخفیف دریافت می کنند.

در هر حال، این کالا هم به مانند سایر محصولات دیگر، نرخ های گوناگونی دارد که امری عادی تلقی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *