چشم گربه ای سولار آلومینیومی, چشم گربه ای سولار پلاستیکی, چشم گربه ای سولار پلاستیکی دو طرفه T-132, چشم گربه ای سولار یک طرفه, فرتو ترافیک

خرید و قیمت چشم گربه ای سولار دو طرفه |فرتو ترافیک 1401

چشم گربه ای سولار، امروزه برای راهنمایی کردن و هدایت رانندگان در هنگام شب و پیشگیری از بروز حادثه در هنگام رانندگی در شب تعداد زیادی از تجهیزات ایمنی ترافیک طراحی و تولید شده است بعضی از این تجهیزات با کمک باتری خشک کار می‌کنند و بعضی دیگر با استفاده از برق و عده ای دیگر هم با استفاده از نور خورشید و به صورت سولار کار می‌کنند در اینجا قصد داریم راجع به یکی از این تجهیزات بازتاب‌دهنده مهم و مفید و مناسب صحبت کنیم.

چشم گربه ای سولار

یکی از تجهیزات ترافیکی مهم برای افزایش دید رانندگان در هنگام شب در سطح شهر و جاده که از آن استفاده می شود چشم گربه ای سولار ترافیکی می باشد که یک وسیله کاربردی و کارآمد برای مشخص کردن مسیر به رانندگان در مواقعی مانند هوای بارانی تاریکیه شب هوای مه آلود از آن استفاده می شود و از حوادث احتمالی پیشگیری می کنند چشم گربه ای سولار یکی از وسایل ترافیکی مختص هشدار دادن در هنگام شب است و برای نصب این وسیله باید از یک پایه که در پشت آن قرار دارد استفاده کرد.

ویژگی چشم گربه ای سولار دو طرفه

ویژگی چشم گربه ای سولار دو طرفه  دارای دو دسته می باشند دسته اول اثر فیزیکی چشم گربه ای ها می باشد به طوری که هنگامی که راننده با خودرو خود از روی آن رد می شود در اثر برخورد لاستیک خودرو با چشم گربه‌ای و صدایی که می دهد راننده را مطالعه می کند دسته دوم با منعکس کردن نور در هنگام تاریکی و رنگ روشنی که در طول روز دارد موجب دیده شدن آن توسط رانندگان می‌شود و به رانندگان هشدار میدهد که در مسیرهای معین شده حرکت کنند.

انواع چشم گربه ای سولار

در واقع انواع چشم گربه ای سولار به شرح زیر است:
۱چشم گربه ای پلاستیکی سولار ۱طرفه         ۲چشم گربه ای سولار ۲طرفه
دو نوع چشم گربه ای سولار وجود دارد. یک طرفه و دو طرفه . و برای جدا کردن راه های خطرناک، پیج های تند و مواردی ک خطر احتمالی وجود دارد از آن استفاده می شود.

چشم گربه ای سولار

چشم گربه ای سولار ترافیکی یک طرفه

در مقابل فشار تا چندین  تن مقاوم است. و همچنین در برابر سایش هم دارای مقاومت بالایی میباشد.در هوای سرد و گرم هم دچار پوسیدگی نمی شود.و در چشم گربه ای سولار ترافیکی یک طرفه آن نگین هایی وجود دارد ک جنس آن پلی کربنات میباشد و دارای مقاومت بسیار بالایی در مقابل فشار و ضربه است . در هنگام شب با برخورد نور خودروها به نگین های روی سطح آن ، نور زیبایی را بازتاب میدهد موجب راهنمایی رانندگان در جاده ها و همینطور پارکینگ ها میشود. . از این محصول برای  جداکننده در پارکینگ و مشخص کردن خط های  رفت و آمد و جای پارک خودروها استفاده میشود.و در سه رنگ قرمز و زرد و سفید موجود میباشند.

چشم گربه ای پلاستیکی سولار دو طرفه

چشم گربه ای پلاستیکی سولار دو طرفه در طی روز نور خورشید را جذب می کند و در هنگام شب آن را به الکتریسیته تبدیل می کند و به شکل چشمک زن مسیر و راه را مشخص میکند به وسیله یک زائده ۵ سانتی متری که در زیر آن به کار رفته است و قطر دو نیم سانتی متری دارد می توان آن را به زمین متصل کرد.

مزایای چشم گربه ای ۲طرفه:

1- جنس بدنه این محصول، از آهن میباشد و در برابر برخورد و فشار خودروها خیلی زیاد مقاوم است.

2- وزن آن حدود 530 گرم است و همچنین شش ماه ضمانت کارکرد دارد.

3- تنها منبع انرژی  این سولارهای چشم گربه ای، روشنایی روز است و به جز آن به هیچ منبع دیگری نیاز ندارد.

چشم گربه ای سولار

چشم گربه های پلاستیکی دو طرفه

از تجهیزات ترافیکی برای مشخص کردن حریم جاده ها با بازتاب دادن نور در هنگام شب و همینطور نظم دادن به رفت و آمد وسایل نقلیه و هدایت کردن آن ها مورد استفاده قرار می گیرد چشم گربه ای پلاستیکی دو طرفه در مقابل اصطکاک و خرابی ها مقاوم بوده است و به صورتی به زمین نصب می شود که کاملا محکم به زمین می چسبد. چشم گربه ای سولار پلاستیکی در برابر آب و هوای گوناگون مثل هوای سرد، گرم، بارانی و همینطور رطوبت بالا عایق است و بسیار مقاوم می باشد.

از شکل های مختلف آن در کنار و حاشیه خطرناک جاده ها جدا کننده راه ها مثل خط ویژه اتوبوس و همینطور در قسمت عوارضی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

چشم گربه ای سولار

مهمترین ویژگی چشم گربه ای سولار به دلیل خورشیدی بودن آنها است به طوری که برای شارژ کردن باتری خود از نور انرژی خورشیدی استفاده می کند که به همین دلیل به آن چشم گربه ای خورشیدی هم می گویند در تولید های جدید چشم گربه های خورشیدی می توانند انرژی خورشید را در طول روز ذخیره کنند و در هنگام شب چراغ های چشمک زن خود را فعال میکند و موجب بازدهی بالای آن شده است.

 

چشم گربه ای های سولار دو طرفه در روزهایی که خورشید به طور مستقیم نمی تابد و هوا ابری باشد هم نور خورشید را جذب می کند و اگر به طور کامل شارژ شوند می توانند هفت شبانه روز کار کنند

چشم گربه ای سولار

مزایای چشم گربه ای ترافیکی دو طرفه

اگر بخواهییم از مزایای چشم گربه ای ترافیکی دو طرفه بگوییم باید گفت دارای وزن کم و چسبندگی بالا می باشد در مقابل سایش مقاوم است در رنگ‌های گوناگون سفید زرد قرمز تولید می شود گل میخ سولار های دو طرفه آلومینیومی در هر دو قسمت دارای ال ای دی می باشد و در مقابل گرد و غبار و ضربه مقاوم می باشند و به صورت گسترده برای زیبایی و روشنایی جاده ها باغ ها استخرها ایستگاه های عوارضی ایستگاه های پلیس در کنار پل ها و همچنین پرتگاه ها وصل می شود.

مزایای چشم گربه ای سولار آلومینیومی دو طرفه

چشم گربه ای سولار آلومینیومی برای ذخیره کردن نور خورشید از سلول های سیلیکونی استفاده می کنند در این سولار های چشم گربه ای به علت اینکه از نور خورشید استفاده می‌کنند و به برق نیازی ندارند می توانیم در سایر مناطق از آن استفاده کنیم چشم گربه های آلومینیومی دو طرفه در طی روز نور و انرژی خورشید را به خود جذب می‌کنند و انرژی را که دریافت کرده‌اند در طول شب به حالت چشمک زن بازتاب می‌دهند و راه را مشخص و تعیین می کنند و با ال ای دی هایی که دارد نور را بازتاب می‌دهند ال ای دی ها درون چشم گربه ای های آلومینیومی وجود دارد و هم به شکل یک طرفه و هم به صورت دو طرفه متناسب با نیاز مشتری متغیر است.

نوشته های مشابه