فرتو ترافیک, کاشن تانک 90 سانتی, کاشن تانک ایمنی, کاشن تانک باکیفیت, کاشن تانک ترافیکی, کاشن تانک خیابان

کاشن تانک چیست؟

 کاشن تانک ،یک مخزن از جنس پلاستیک است که با هدف اطلاع رسانی و نشان دادن  خطر به رانندگان در محدودیت راههای عبوری و همینطور در نزدیکی تقاطع هایی که رانندگان به تغییر مسیر نیاز  دارند، نصب می شود.

ویژگی های کاشن تانک ترافیکی

در رابطه با ویژگی های کاشن تانک ترافیکی باید گفت نوار شبرنگی که در  کاشن تانک بکار رفته است بر سطح کاشن تانک ترافیکی نور را به طرز خوبی منعکس می کند بصورتی که در طول شب هم مثل علائم راهنمایی و رانندگی ، به راحتی برای رانندگان قابل مشاهده است و موجب ایمنی بیشتر برای رانندگان میشود . این وسایل و تجهیزات باید موجب یک انتقال تدریجی و آهسته، در مواقع ترافیک از خطی به خط دیگر و یا به کنار جاده و مسیر انحرافی شوند. کاشن تانک یک جدا کننده ترافیکی حساب میشود که از آن  برای مسدود کردن راهها استفاده می کنند.

کاشن تانک

همواره برای ساخت جاده ها از تجهیزات و وسایل ترافیکی و ایمنی استفاده می شود و نصب کردن کاشن تانک از اهمیت زیادی در جهت حفظ امنیت رانندگان برخوردار است. در پروژه های گوناگون از تجهیزات و وسایل مختلفی استفاده می کنند که به عواملی مثل طول زمان پروژه، ساعت های بهره برداری و مکان پروژه بستگی دارد. این وسایل ایمنی به منظور  اطلاع رسانی به رانندگان و مشخص کردن تغییر مسیرها و تقاطع ها تولید شده است.و در راه ها و مسیرهایی که دارای محدودیت هستند از کاشن تانک ها استفاده می کنند.

بر روی کاشن تانک ها نوارهای شبرنگی بکار برده شده است که این نوارها میتوانند نور را منعکس می کنند و در هنگام شب هم به خوبی توسط رانندگان دیده می شوند. کاشن تانک هم مثل علائم رانندگی دیگر، در روز و شب قابل دیدن هستند و همواره از خطرات بسیاری جلوگیری می کند.

کاربردهای کاشن تانک

یکی از  تجهیزات ترافیکی پرکاربرد برای جلوگیری از تصادفات و حوادث گوناگون در جاده ها و راه ها بشکه های  ترافیکی و کاشن تانک هستند. کاربردهای کاشن تانک، این محصول از دسته ی  جداکننده های ترافیکی است که از جنس پلاستیک پلی اتیلن تولید میشود و به همین خاطر دارای طول عمر بالا میباشد ، و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم است  و در مقابل اشعه خورشید  ثبات رنگ دارد. این محصول به شکلی طراحی و تولید شده است که در زمان برخورد خودرو با آن، ضربه را مهار کرده و میزان‌کمتری  آسیب به خودرو و سرنشینان وارد می شود. بشکه ترافیکی یکی از انواع وسایل ترافیکی میباشد که در گروه جداکننده‌ ها مثل استوانه ایمنی و مخروط ایمنی و … قرار میگیرد.

کاشن تانک

تجهیزات ترافیکی در مدل ها و کارایی های مختلفی تولید می شوند و بین المللی هستند. استفاده از این تجهیزات، بجز در جاده ها، در مکان های گوناگونی مثل مدرسه ها، مهدکودک ها، ادارات، بیمارستان و.. هم استفاده می شود. وجود تجهیزات ترافیکی برای بالا بردن سطح ایمنی و جلوگیری از حوادث گوناگون  امری لازم است. نوع تجهیزات ترافیکی که در جاده ها استفاده می شود با وسایلی که برای مدارس و بقیه مناطق استفاده می شود تفاوت دارند.

نحوه نصب کاشن تانک

کاشن تانک یکی از وسیله های ایمنی ترافیکی است که در بسیاری از مناطق برای ایجاد یک فضای امن در برابر برخوردها و همینطور به عنوان یک جدا کننده هم از آن استفاده میشود. نحوه نصب کاشن تانک ها از جنس پلی اتیلن هستند و دارای نوارهای شبرنگ میباشند تا در هنگام شب هم به راحتی قابل رویت باشند. و استفاده کردن از شبرنگ متناسب در این محصول برای جلوگیری از برخورد کردن خودرو ها با آنها بسیار مهم میباشد.

کاشن تانک

نصب کردن درست تجهیزات ترافیکی: به جز کیفیت مواد اولیه استفاده شده در تولید این تجهیزات، نحوه و طرز نصب کردن آن هم بر روی مقاومت آن تاثیر بسیاری دارد. به بیان دیگر هر چه نصب تجهیزات با دقت بالا و اصولی انجام شود دارای مقاومت بالاتری هم میشود. طرز استفاده و نصب کاشن تانک بدین گونه میباشد که در قسمت داخلی آن، با استفاده از ماسه و شن و  یا آب پر میکنند و در مسیر تقاطع ها و  مکان های دارای محدودیت جاده ای استفاده می شود و میتواند از برخورد کردن راننده با گاردریل جلوگیری کند.

قیمت کاشن تانک ترافیکی

کاشن تانک ترافیکی که جز گروه جداکننده‌ های ترافیکی قرار دارد از مواد پلی اتیلن درجه یک ساخته شده است که در برابر ضربه و تابش نور خورشید مقاوم است،رنگ آن بطور معمول زرد رنگ‌ است و در کشور تولید می شود.این وسیله یک نوع ضربه گیر مبادی خروجی حساب میشود .  کاشن تانک به گونه ای طراحی و ساخته شده است، که در هنگام برخورد خودروها با آن، ضربه را مهار کرده و کمترین آسیب به خودرو و سرنشینان وارد می شود.برای استعلام  و اطلاع از قیمت کاشن تانک ترافیکی با ما در تماس باشید.

کاشن تانک

همه ی جداکننده های ترافیکی برای جلوگیری از بوجود آمدن حوادثی مثل تصادفات و خسارت های مالی و جانی تولید و مودر استفاده قرار می گیرند. تجهیزات ایمنی و ترافیکی به دلیل کارایی و مهم بودنشان مثل کاشن تانک، امروزه  توانسته در بازار به خوبی به خرید و فروش برسد. کاشن تانک ها برای ایجاد کردن امنیت راه ها و جاده ها امری بسیار ضروری می باشد و موجب ایجاد یک فضای امن و مقاوم در برابر ضربه ها و برخوردها می شوند.

تجهیزات ترافیکی و ایمنی در انواع مدل ها و کیفیت های گوناگون تولید میشود و بر اساس فاکتور هایی مثل کیفیت، اندازه ابعاد و  مدل و… قیمت گذاری می شوند.کاشن تانک متناسب با جنس و میزان مقاومتی که دارد قیمت گذاری می شود.

چند نکته مهم که در زمان خرید تجهیزات ایمنی باید به آنها توجه کنیم!

کیفیت و جنس آن: دقت کردن به جنس و کیفیت تجهیزات ترافیکی از موارد خیلی مهم در زمان خرید آنها می باشد. این تجهیزات ترافیکی به دلیل اینکه در محیط های بیرون قرار میگیرند، لازم است تا جنس و کیفیت مواد سازنده آنها از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته شده باشند.

کاشن تانک

استفاده از رنگ خوب و مرغوب بر روی بدنه تجهیزات ترافیکی از دیگر هم از موارد مهم حساب می شود. زمانی که روی سطح تجهیزات،کثیف و یا چروکیده شود نسبت به حالت اولیه خود، دید آن کاهش پیدا میکند، به همین دلیل داشتن کیفیت و رنگ و برچسب های با کیفیت بسیار مهم میباشد.

میزان مقاومت: تجهیزات ترافیکی به دلیل قرار داشتن در محیط های خطرناک لازم است که مقدار مقاومت آنها زیاد باشد. در طی روز امکان دارد چندین مرتبه خودروها به این تجهیزات ترافیکی برخورد کنند و چنانچه آنها بی کیفیت باشند خیلی زود آسیب می بینند و از بین می روند. مقاومت و استحکام در برابر ضربات از نکته های بسیار مهمی است که حتما باید در زمان خرید به آنها توجه شود.

در این مقاله با کاشن تانک و ویژگی ها و کاربردهای آن آشنا شدیم.و یاد گرفتیم که برای هشدار و اطلاع رسانی به رانندگان مورد استفاده قرار میگیرد تا آنها را از خطرهای احتمالی منطقه مورد نظر آگاه سازد.

 

 

نوشته های مشابه