بشکه ایمنی, بشکه پلاستیکی

قیمت بشکه ترافیکی |فرتو ترافیک 1401

بشکه ترافیکی، یکی از تجهیزات مهم حمل و نقل است که از آن برای بستن مسیرها و یا جدا کردن خیابان ها استفاده میشود. جنس این وسیله از نوع پلی اتیلن یا پلاستیک است. که در قطعات یکسان و اندازه های مختلف ساخته میشود. رنگ به کار رفته در بشکه ترافیکی معمولا زرد می باشد که جنبه ی هشدار دنده دارد. در بالای این سازه شبرنگ ترافیکی با هاشور زرد و قرمز است تا از مسافت های دور و در تاریکی شب نیز دیده شود. عوامل مختلفی در قیمت بشکه ترافیکی  تاثیر دارند. بطور مثال:سایز و اندازه بشکه سفارشی نوع درب داربودن یا نبودن درب  بشکه شبرنگ بودن یا نبودن بشکه.

بشکه ترافیکی 

انواع بشکه ترافیکی

انواع بشکه ترافیکی یا ایمنی در نوع و سایزهای متفاوتی تولید میشود.1:بشکه ی ترافیکی:بشکه ی ترافیکی 85 سانتی متر است.و از جنس اتیلن است.و برای ایمن کردن راهبندهای عمرانی خیلی مناسب است. 2:بشکه ی پرتابل ترافیکی؛ اين محصول از مواد پلی اتیلن درجه یک و مواد انتی یووی که در مقابل آفتاب مقاوم است  و رنگ خود را از دست نمیدهد تولید شده است.

قابلیت نگهداری آب و شن را دارند و در مواقع ضربه باعث کاهش صدمات در زمان تصادف می شود که این امر نقش  مهمی در امور راه ها و عملیات های عمرانی دارد. به دلیل پایه پلاستیکی که دارد وزن این بشکه را سنگین تر می کند تا در برابر باد شدید و ضربه مقاوم باشد. 4 ردیف برای نصب شبرنگ با بازتابش نور برای آگاه کردن راننده و کاربران در شب و توانایی جدا کردن مسیر طولانی را با رعایت نکات ایمنی را دارند .و  دسته در بالای بشکه جابه جایی آن را آسان میکند. این بشکه ی ایمنی برای کنترل عبور و مرور و جهت هشدار برای انجام عملیات بازسازی جاده ها  استفاده می شود.

بشکه ترافیکی 

کاربرد بشکه های ترافیکی

بشکه ترافیکی نام دیگر‌ آن  بشکه های ایمنی است از این کاربرد بشکه های ترافیکی برای بالا بردن ایمنی و جدا سازی محیط هایی مثل: بزرگراه، کارخانه و …. استفاده می شود. برای  حمل و نقل آسان تر بشکه های ایمنی یا ترافیکی ،  یک دسته در بالای گذاشته شده است. همچنین رنگ آن ها معمولا نارنجی و زرد ‌است. در قسمت بالای این بشکه ها جایی برای نصب چراغ و یا نوار های هشدار دهنده  وجود دارد.

بشکه های ترافیکی به دلیل کاربرد زیاد آن در ‌خیلی از کشور ها  استفاده می شود اما ممکن است  شکل های آن متفاوت باشد.  این بشکه که  در ایران استفاده می شود به رنگ زرد هستند. این بشکه ها شامل شبرنگ های زرد و یا مشکی هستند تا در جاده ها راحت تر آن ها را تشخیص داد.

بشکه ترافیکی 

در ‌گذشته برای هشدار به راننده وسایلی استفاده می شد که جنس آن ها از آهن بود و داخل آن ها را با شن و ماسه و یا آب پر می کردند. اما بشکه های ایمنی یا ترافیکی از مواد پلیمری پی وی سی ساخته شده  که  آنتی یووی و آنتی اکسیدانت و آنتی استاتیک هستند. همه این ها باعث می شود که بشکه های ترافیکی  انعطاف پذیری زیادی داشته باشند و از آن ها در جاده و ترافیک استفاده شود چرا که بشکه های ترافیکی مقاومت بسیاری دارند و می توانند ضربه های سنگینی را  که در جاده ها به آن ها وارد می شوند تحمل کنند.

بشکه ایمنی

چه در حال رانندگی در جاده ی داخل شهر باشیم و چه در حال رانندگی در خارج از شهر بشکه ایمنی را در هر اندازه و نوع که به مرتب  قرار گرفته اند را می بینیم. بشکه‌ ترافیکی برای اولین بار در ایالات متحده با نام درام مورد استفاده قرار گرفت . در اوایل استفاده از این وسیله به دلیل اندازه بزرگ و مقاومت بالای آن از بشکه‌ ترافیکی به‌ جای مخروط‌ های ترافیکی استفاده می‌کردند. بشکه‌ های ایمنی در زمان گذشته از جنس فلز بود و به همین دلیل باعث سنگین بودن این بشکه ها آسیب به وسایل نقلیه ای می‌شد که به این بشکه‌ ها برخورد می‌کردند.

بشکه ترافیکی 

قیمت بشکه ترافیکی

همانطور که میدانید تصادفات رانندگی و حوادث جاده ای  افزایش یافته است.پس لازم است مسئولان راه سازی وسایل هشدار دهنده ی جاده ای را مجهز تر از قبل کنند. تجهیزات ترافیکی که برای کنترل ترافیک و سرعت یا اطلاع‌ دادن به راننده خودرو و عابران پیاده ، خطر ، افزایش ایمنی راه ها استفاده می شوند و یکی از دلایل کاهش تصادفات و سوانح حساب می‌شوند. بشکه ترافیکی  یکی از مهمترین و پرکاربردترین وسایل ترافیکی، به علت نوع کاربردهای مختلفی که می تواند داشته باشد، انواع مختلفی دارد. قیمت بشکه ترافیکی با توجه به سایز و مدل آن ها می باشد.با زیاد شدن  وسایل نقلیه ، استفاده از وسایل  ترافیکی بیشتر از گذشته است.

تجهیزات ترافیکی که برای کنترل ترافیک و سرعت یا اطلاع‌رسانی به راننده خودرو  عابران پیاده ، اخطار ، بالارفتن ایمنی راه ها استفاده می شود و یکی از دلایل کم شدن تصادفات و سوانح حساب می‌شود . این بشکه ها پیش از گاردریل قرار می گیرند تا در صورت اشتباه راننده به هر علتی پیش از برخورد با گاردریل ، با بشکه های ترافیکی برخورد کرده و از شدت صدمات آن کم شده‌ برای ایمن سازی محیط در کارخانه ها و جداسازی انبار ها ، راهها ، بزرگراه ها و …  استفاده میشود.

بشکه ترافیکی 

بشکه ترافیکی یکی از این تجهیزات ترافیکی است که  برای جلوگیری از برخورد خودروها و هدایت آن‌ها استفاده می شود .  این محصول ترافیکی در دو نوع با درب و بدون درب  تولید میشود. بشکه ترافیکی از جنس پلی اتیلن است که در مقابل نوسانات و فشارهای جوی خیلی مقاوم است . این محصول مقاومت لازم را در مقابل ضربات دارد و به عامل برخورد کننده کمترین صدمه را وارد می‌کند . و از مواد آنتی یووی در طراحی و تولید آن برای مقاومت در برابر تابش نور خورشید و جلوگیری از پوسیدگی و رنگ رفتگی استفاده شده است .

یکی از بهترین وسایل ترافیکی برای هشدار به رانندگان در راه ها و جاده ها بشکه ترافیکی است . بشکه ایمنی که در گروه جدا کننده‌ها قرار دارد از مواد پلی اتیلن درجه یک که در مقابل ضربه و تابش نور مقاوم است ، ساخته شده و در رنگ زرد در کشور تولید میشود. این محصول گونه ای طراحی شده که در زمان برخورد وسیله نقلیه با آن ، ضربه را کنترل کرده و کمترین آسیب به خودرو و سرنشین وارد میکند.

نوشته های مشابه