متوقف کننده خودرو

فروشگاه انواع متوقف کننده خودرو با بهترین کیفیت

یکی از تجهیزات ترافیکی بسیار مهمی که بیشتر در محل پارک خودرو مورد توجه قرار گرفته و تاثیرات خوبی را از خود به جا خواهد گذاشت، متوقف کننده خودرو است که از برخورد خودروی عقبی به جلویی و بالعکس جلوگیری کرده و البته کارایی های دیگری هم بر عهده دارد. اکنون برای تهیه این محصول با بهترین کیفیت، تنها یک راه خواهید داشت و آن هم مراجعه به بزرگترین فروشگاه انواع متوقف کننده خودرو عمده خواهد بود.

فروشگاه انواع متوقف کننده خودرو با بهترین کیفیت

مهم ترین ویژگی متوقف کننده خودرو

مهم ترین ویژگی متوقف کننده خودرو هر یک از تجهیزات ترافیکی دارای نقش بسیار مهمی در سامان بخشیدن به فرآیند رانندگی بوده از ایجاد اختلالات، بی نظمی ها و تصادفات، به طرز چشمگیری جلوگیری نموده و آثار و پیامدهای منفی را کاهش می دهند.

اما یکی از انواع این تجهیزات که در پارکینگ های خانگی و عمومی مورد توجه و اهمیت بسیار قرار گرفته، متوقف کننده خودرو است که در ادامه به ذکر مهم‌ترین ویژگی‌های آنها خواهیم پرداخت:

  1. منظور از این محصول، نوعی پلاستیک فشرده از جنس پلی اتیلن بوده که مختص نصب در زیر چرخ های اتومبیل می باشد.
  2. با توجه به اینکه از متریال مرغوب ساخته شده، نه تغییرات دمایی، روغن، نور و … در آن تاثیر منفی ای را به جا نخواهند گذاشت.
  3. از قابلیت ارتجاعی برخوردار بوده و به محض فرو رفتن، دوباره به شکل اولیه خود باز می گردد.
  4. از قابلیت تحمل 50 تن سنگینی نیز برخوردار بوده و کوچکترین آسیبی به آن وارد نخواهد گشت.
  5. مجهز به نوار شبرنگ بوده و بنابراین در شب و زمانی که تاریکی در پارکینگ ها حکمفرماست، راننده می تواند به خوبی مسیر پارک را دیده و همانجا خودرو را متوقف نماید.
  6. باعث پارک درست و اصولی هر یک از اتومبیل ها شده و در نتیجه مسیر تردد راحت را برای همه رانندگان باز خواهد گذاشت.
  7. قابلیت نصب بر روی انواع سطوح سخت مانند بتن، سنگ و آسفالت را خواهد داشت.
  8. پارکینگ را به طرز چشمگیری سامان بخشیده و باعث استفاده‌ی بهینه از فضای موجود خواهد شد.

سفارش انواع متوقف کننده خودرو با بهترین کیفیت

سفارش انواع متوقف کننده خودرو با بهترین کیفیت اگر تصمیم به سفارش انواع متوقف کننده خودرو با بهترین کیفیت داشته و می خواهید از مسیری مطمئن به این کار اقدام کنید، بهتر است بدانید که با ورود از این مسیر که از مراکز فروش عمده و مطرح انواع تجهیزات ترافیکی به شمار می آید، می توانید سریعاً به آنچه که مد نظرتان است دست پیدا کنید.

در اینجا نه تنها محصولاتی همراه با کیفیت ساخت بالا در اختیارتان قرار خواهند گرفت، بلکه امکان دستیابی به انواع متوقف کننده با سایزهای متنوع را هم خواهید داشت که در قسمت زیر به چند نمونه از آنها اشاره خواهیم کرد:

  • متوقف کننده خودرو با طول 45، ارتفاع 6 و عرض 12 سانت
  • متوقف کننده با طول 60، ارتفاع 9 و عرض 14 سانت
  • با طول 200، ارتفاع 9 و عرض 14 سانت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *