فریم خام تابلو ترافیکی

قیمت خرید فریم خام تابلو ترافیکی

یکی از مهم‌ ترین ابزار در خیابان‌ها و جاده‌ها تابلو های ترافیکی می باشد که برای تولید آن ها معمولاً از فریم های خام استفاده می گردد که این فریم ها در ابعاد و ضخامت های مختلفی تولید می شوند، قیمت خرید فریم خام تابلو ترافیکی کاملا متناسب با ابعاد و ضخامت محصول و همچنین مواد اولیه به کار رفته تعیین می گردد و هرچی محصول مورد نظر عرضه کیفیت بالایی برخوردار باشد قیمت نیز متناسب با آن مشخص خواهد شد.

قیمت خرید فریم خام تابلو ترافیکی

نکات کلی در خرید فریم خام تابلو ترافیکی

نکات کلی در خرید فریم خام تابلو ترافیکی در هنگام خرید فریم خام تابلو ترافیکی نیاز است که به یک سری نکات کلی توجه کرد تا بتوان بهترین فریم خام تابلو باکیفیت را خریداری نمود؛

  • در وهله اول باید به جنس این نوع تابلو ها توجه بسیاری کرد، به طوری که حتماً از جنس فلز های گالوانیزه شده باشد، چرا که این تابلوها در محوطه های باز قرار می‌ گیرند و از آن جا که در معرض رطوبت هستند باید کاملاً زنگ نزن باشند تا در مدت زمان کوتاه تخریب نگردند.
  • همچنین باید دقت کرد که وزن این تابلو ها نسبتاً پایین باشد و از آلیاژهای سبک مانند آلیاژ فولاد، کروم و غیره در تولید آن ها استفاده گردد تا نصب این نوع فریم ها در خیابان ها و جاده ها آسان تر گردد.
  • بهترین فریم های خام تابلوهای ترافیکی معمولاً دارای ضخامت چند میلی متری بوده و به نحوی است که مقاومت محصول به طور کامل حفظ گردد و به راحتی در اثر ضربه و فشار دچار خمیدگی نشود.
  • معمولاً به منظور حفظ این نوع محصولات فلزی از فرسایش و فروریختگی از رنگ های ضد آب استفاده می شود که بی رنگ بوده تاثیر به سزایی در افزایش طول عمر آن ها خواهد داشت.

فریم خام تابلو ترافیکی ارزان قیمت

فریم خام تابلو ترافیکی ارزان قیمت مرکز خرید تابلو ترافیکی خام ارزان قیمت از جمله مهم ترین مراکز در زمینه ارائه این نوع محصولات در کشور می باشد که متقاضیان می توانند از طریق آن این فریم ها را در ابعاد مستطیلی، مربعی و مثلثی شکل و یا هر طرح دلخواهی سفارش دهند و گفتنی است که کیفیت آن ها بسیار بالا می باشد.

یکی از مهم ترین عواملی که سبب شده میزان خرید این محصول از طریق مرکز خرید ما به شدت رونق پیدا کند داشتن قیمت متناسب با کیفیت محصول می باشد، به طوری که حتی مشتریان می توانند با خرید در مقدار های بالا قیمت آن را تا حدودی کاهش دهند، چرا که خرید های بالای ۱۰ عدد باعث خواهد شد که هزینه خرید به نسبت به بازار های دیگر درصد بسیار بالایی کاهش پیدا کند و از طرفی ارسال آن نیز رایگان خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *