تابلو, تابلو اخطاری, تابلو اسم کوچه, تابلو اطلاعاتی, تابلو ایمنی, تابلو ایمنی ترافیکی, تابلو ایمنی ترافیکی راهنمایی رانندگی, تابلو بلوار, تابلو ترافیکی, تابلو ترافیکی سرعت گیر, تابلو ترافیکی هشدار دهنده, تابلو جاده ای, تابلو خیابانی, تابلو راهنما, تابلو سرکوچه ای, تابلو علائم, تابلو علائم راهنمایی, تابلو علائم راهنمایی و رانندگی, تابلو معابر شهری, تابلو میدان, فرتو ترافیک

تابلو ترافیکی خام فریم دار

تابلو ترافیکی خام، این تابلو های راهنمایی و رانندگی به همین شکلی که ما در مسیر خود با آنها مواجه میشویم تولید نشده است و ابتدا به شکل تابلو ترافیکی خام در کارخانه ها آماده سازی میشود و معمولا از جنس ورق های گالوانیزه ساخته میشوند.

فریم تابلو های ترافیکی

فریم تابلو های ترافیکی کاملا بر اساس خود تابلوهای ترافیکی ساخته میشوند و بنا بر شکل و اندازه ی مورد نیاز پیش به سوی تولید تابلو ترافیکی خام می رویم.تابلوهای جاده ای به طور شگفت انگیزی از نمادها به جای کلمات برای انتقال پیام خود استفاده می کنند. نمادها ارتباطی سریع را با کاربران جاده‌ها فراهم می‌کنند، بر موانع زبانی غلبه می‌کنند و برای دستگاه‌های کنترل ترافیک در سراسر جهان استفاده می‌شوند. آشنایی با نمادها در علائم راهنمایی و رانندگی برای هر کاربر جاده به منظور حفظ ایمنی و کارایی امکانات حمل و نقل ما مهم است.

تابلو ترافیکی خام

شکل علامت همچنین می تواند کاربران جاده را از نوع اطلاعات نمایش داده شده بر روی تابلو ترافیکی آگاه کند. مقررات راهنمایی و رانندگی در تابلوهایی مستطیل شکل با جهت طولانی تر عمودی یا مربعی منتقل می شود. علائم تنظیمی اضافی، هشت ضلعی برای توقف و مثلث معکوس برای ایست هستند. تابلوهای الماسی شکل هشدار دهنده هستند. تابلوهای مستطیلی با جهت افقی بلندتر اطلاعات راهنمایی را ارائه می دهند. پنج ضلعی ها مناطق مدرسه را نشان می دهند. یک علامت دایره ای در مورد عبور از راه آهن هشدار می دهد و….

برای اینکه بتوانیم تابلوهای ترافیکی  را در اشکال مختلفی داشته باشیم تا کاربران جاده به راحتی با آنها ارتباط برقرار کنند لازم است تا تابلو ترافیکی خام ما نیز در اشکال و هندسه های متفاوتی باشد.

تابلو ترافیکی خام

انواع فریم خام تابلو های ترافیکی

این تابلو ترافیکی خام در شکل های مختلف دایره ای، محدب، مربع، مثلث، مستطیل و هشت وجهی تولید می شوند و بر اساس نوع علامتی که قرار است بر روی آن نصب شود و منطقه ای که در آن جا نصب میگردد، در اندازه های مختلف تولید می گردد. امروزه با کمک ماشین آلات مخصوص انواع فریم خام تابلوهای ترافیکی از جنس پلاستیک فشرده و یا ورق روغنی و گالوانیزه ساخته میشوند. انواع فریم خام تابلو های ترافیکی را میتوان از نظر جنس به دو گروه دسته بندی کرد:

  • فریم خام تابلو پلاستیکی :

این نوع از تابلوها ترافیکی خام را میتوانیم دسته ی مدرن تابلوهای ترافیکی خام بدانیم که البته نسبت به گروه دیگر مصرف کمتری داشته و در برخی مواقع خاص از آنها استفاده می شود. این فریم های خام که برای تابلوهای ترافیکی مورد استفاده قرار می گیرند، از جنس پلاستیک فشرده تولید می شوند و میتوانیم آن را در گروه محصولات پیشرفته قرار بدهیم. این فریم ها از پلی اتیلن تولید شده و از استحکام بالایی برخوردار می باشد و همچنین در برابر اتفاقات بسیار مقاوم است.

استفاده از این نوع تابلو خام ترافیکی یک ویژگی بسیار مهم را برای ما فراهم خواهد کرد که این نوع فریم ها شبرنگ هستند و باعث میشوند تا راننده بتواند در شب دید کافی از این تابلوهای ترافیکی مهم داشته باشد و از حوادث ناگوار جلوگیری کند و حتی در موارد خواب آلودگی راننده باعث هشیاری بشود. این تابلو ترافیکی خام را میتوانیم به وسیله ی تجهیزات و ماشین آلات مدرن تولید کنیم.

  • فریم تابلو های ترافیکی گالوانیزه :

تا به حال حتما با تابلوهای ترافیکی بزرگراه ها و جاده ها روبه رو شده اید .همان طور که مشاهده کردید ایت تابلو ها از مقاومت و استحکام بالایی تهیه شده اند زیرا لازم است در مدت طولانی بهترین هشدار ها را به کاربران جاده ها اطلاع بدهد به همین خاطر برخی از تابلوهای ترافیکی خام را بر اساس جایی که آن را نصب می کنند از ورق های گالوانیزه و با کمک دستگاه های پرس بسیار قوی می سازند. این ورق ها با داشتن مقاومت بالا و استحکام زیاد، عمر مفید بسیار بالایی دارد و آسیبی نمی بینند. البته باید به این نکته اشاره کنیم که بیشتر تابلوهای ترافیکی خام از جنس ورق های گالوانیزه ساخته می شوند و جنس پلاستیکی آن از محصولات مدرن و جدید شناخته می شود که خیلی قدمت زیادی ندارد .

تابلوهای ترافیکی خام به طور معمول به کمک ورق هایی با ضخامت 2 تا 3 میلی متری ساخته می شوند و پس اتمام ساخت بر روی آنها رنگ های کوره ای که به صورت پودری هستند، پاشیده می شود و تابلو های ترافیکی مفهوم دار سطح شهر ها و جاده ها را میسازد.

تابلو ترافیکی خام

ابعاد فریم تابلو های ترافیکی

همان طور که اشاره کردیم با توجه به جایگاه نصب تابلو های ترافیکی و معانی مختلفی که قرار است به همگان برسانند تابلوهای ترافیکی خام باید ابعاد فریم تابلو های ترافیکی و اشکال متفاوتی داشته باشند که در ادامه به انواع و کاربرد های مختصری از آنها اشاره کردیم:

فریم تابلو خام دایره ای: مورد استفاده در تابلوهای انتظامی

فریم تابلو خام مستطیل: مورد استفاده در حاشیه نما و جهت نما

فریم خام تابلوی مثلث : مورداستفاده در تابلوهای اخطاری

فریم خام تابلوی مربع : مورداستفاده در تابلوهای اخباری

فریم خام تابلوی هشت ضلعی : مورد استفاده در تابلوهای انتظامی (ایست)

و…. این تابلو ها در ابعاد مختلفی از چندین سانتی متر تا چندین متر موجود میباشد .

تابلو ترافیکی خام

خرید فریم تابلو های ترافیکی

با توجه به تنوع تولید این تابلو های ترافیکی خام قیمت خرید فریم تابلو های ترافیکی این محصول متفاوت می باشد و میزان آن بر اساس نوع ماده ی اولیه ای که برای ساخت استفاده میشود، ابعاد فریم، وزن تابلو خام و همچنین کیفیت ساخت آن، تعیین می گردد. این را هم در نظر داشته باشید که مانند هر محصول تولیدی دیگری، هزینه های تولید و همچنین دستمزد کارگران و هزینه ماشین آلات مخصوص نیز بر قیمت تابلو ترافیکی خام ، اثر مستقیم خواهد داشت.

امروزه کاربرد و فروش تابلوهای خام ترافیکی در اندازه های مختلف از جنس های مختلف تولید شده، در بازار رو به افزایش است و به راحتی می توان آنها را نیز از طریق سایت های معتبر فروش با قیمتی مناسب، تهیه کرد.

تابلوهای ترافیکی خام با کیفیتی بی نظیر در تهران با قیمت های مختلف برای خریداران موجود است تا همگی بتوانند با توجه به نیاز خود از این تابلوی های ترافیکی خام بهره مند شوند.

 

نوشته های مشابه