شبرنگ, شبرنگ ترافيکي اورافول آلمان, شبرنگ ترافیکی, فرتو ترافیک

برچسب شبرنگ پارکینگ

برچسب شبرنگ، این روزها با افزایش تراکم جمعیت شهری و فشرده شدن هر چه بیشتر فضاهای پارکینگی مسئله ایمن سازی تردد خودروها درون پارکینگ به امری مهم تبدیل شده است؛ از این رو بهره گیری از انواع برچسب شبرنگ پارکینگ اقدامی ایمن و پیش گیرانه به شمار می رود. اکنون نسل جدیدی از انواع برچسب شبرنگ در بازار و فضای اینترنت با کاربری های گوناگون مشاهده می کنیم. این نوارها نقش شایانی در رویت فضای پارکینگ در تاریکی داشته و دید بهتری در هنگام تردد به رانندگان وسیله های نقلیه ارائه می دهد.

این برچسب ها نوارهای براق بسیار پر کاربردی هستند که بی نیاز از اتصال به هرگونه جریان برقی و تنها به واسطه انعکاس نور جلوه هایی خاص را پدیدار می کنند که باعث ایجاد دید چند برابر و متمرکز تری نسب به محیط می شوند.

برچسب شبرنگ

کاربرد برچسب شبرنگ پارکینگ

گسترش تعداد پارکینگ های اختصاصی و عمومی و افزایش تعداد وسایل نقلیه در این اماکن به این معنا است که باید توجه و دقت بیشتری در مشخص سازی فضای ایمن پارکینگ داشت و این امر ضرورت استفاده و کابرد برچسب شبرنگ پارکینگ را افزایش می دهد. از جمله کلیدی ترین فاکتورهای طراحی و ساخت محیط انواع پارکینگ عمومی، خصوصی و اداری دقت به امر ایمنی خودرو ها و وسیله های نقلیه در هنگام ورود و خروج به محیط می باشد. از این رو بهره گیری از انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ و اطلاع از کاربرد برچسب شبرنگ پارکینگ به امری مهم تبدیل شده است.

انواع بسیار متنوعی از شبرنگ ها وجود دارند و آگاهی از نوع کاربری آن ها انتخاب را برای متقاضیان آسان تر می سازد. اطلاع از کاربردهای برچسب شبرنگ، ابعاد و تنوع آن دید بهتری برای انتخاب هر یک از آن ها پدیدار می سازد. این محصولات به واسطه ساختار خود امکان آن را دارند که کمترین میزان نور در محیط را جذب کرده و سپس آن را با شدت بیشتری در جهت دید بهتر منعکس کنند. این نوارها که در انواع محیط کاربرد دارند بر روی انواع مخروط ها و استوانه های ترافیکی نیز مشاهده می شوند و علاوه بر جلوه دهی به این ابزار قابلیت رویت آن ها را تقویت می کنند.

برچسب شبرنگ

این دسته از کالاهای و تجهیزات ترافیکی علاوه بر کاربرد اصلی خود قابلیت استفاده در سایر کاربری ها را نیز دارا می باشند که از جمله آن ها می توان به مواردی همچون اتصال به انواع محیط سخت، ورودی ها و خروجی ها، تریلرها، کامیون ها و ماشین های سنگین، چرخ دستی ها و دیگر موارد اشاره نمود. این برچسب ها به گونه ای طراحی شده اند که با بهره گیری از با کیفیت ترین چسب ها قابلیت اتصال به هر سطح و افزایش قابلیت رویت آن ها را دارا می باشند.

ویژگی های برچسب شبرنگ پارکینگ

یکی از موارد مهم پیش از انتخاب هر یک از این محصولات ترافیکی اطلاع صحیح از ویژگی های برچسب شبرنگ پارکینگ می باشد. این نوارهای برچسب قابلیت خط کشی انواع پارکینگ و اماکن را دارا بوده و جنس آن ها به نحوی تقویت شده که قابلیت اتصال به کف پارکینگ و انواع سطوح دیگر را دارا می باشند. این نمونه از برچسب های ترافیکی اغلب با بهره مندی از طرح های مورب فضا و محیط دقیق مربوط به پارک هر خودرو را افزایش داده و کنترل ورود و خروج خودروها و وسایل نقلیه را آسان تر می کنند.

جنس مقاوم این محصولات سبب دوام بسیار بالا در برابر فشار و ماندگاری طولانی مدت آن ها شده و جایگزین هوشمندانه ای برای عدم استفاده از رنگ ها برای مشخص سازی فضای پارک می باشند.

برچسب شبرنگ

مزیت های استفاده از برچسب شبرنگ پارکینگ

مزیت های استفاده از برچسب شبرنگ پارکینگ قابل تامل بوده و قابلیت افزایش دید در تاریکی و همچنین مقاومت آن ها در برابر انواع فشار آن ها را به جایگزین مناسبی برای استفاده از انواع رنگ ها برای خط کشی محیط پارکینگ مبدل ساخته است. از جمله سایر مزیت های این نوارها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • سهولت آسان در به کارگیری و سرعت نصب بالا
  • قابلیت جدا سازی از محیط در هنگام لزوم
  • قابلیت انعطاف بالا
  • ابعاد و جنس های متفاوت بسته به نوع محیط
  • دقت بالاتر در خط کشی محیط
  • قیمت بسیار مناسب
  • قابلیت استفاده در سایر سطوح و کاربری ها

برچسب شبرنگ

انواع و ابعاد برچسب شبرنگ

در بازار و اینترنت گزینه های متعددی از انواع و ابعاد برچسب شبرنگ رایج بوده که برای کاربردهای متفاوتی در خصوص ایمنی ارائه شده اند. انتخاب این کالای ایمنی تا حد زیادی به نوع نیاز شما بستگی داشته و با توجه به تنوع آن ها برای انتخاب کافیست تا درون سایت به جست و جو بپردازید.

یکی از مهم ترین و کلیدی ترین عوامل در انتخاب نوع و جنس برچسب شبرنگ توجه به محیط جغرافیایی محل سکونت می باشد. تفاوت محیطی شهرهای بارانی و شرجی، محیط های خشک و گرم و همچنین محیط های سرد و کوهستانی هر یک دارای ویژگی های خاص خود بوده و به همین دلیل انواع خاصی از این نوارهای برچسب برای هر یک از این محیط ها کاربرد دارند.

درک درست از محصول مورد نیاز، اطلاع از نیاز کاربری، توجه به محیط آب و هوایی، ابعاد محیط و پارکینگ به خریدار کمک می کند تا مناسب ترین گزینه موجود برای هدف خود را تهیه کند و کارایی آن اطمینان حاصل کند.

برچسب شبرنگ

طریقه نصب برچسب شبرنگ بر روی سطوح سخت

همانطور که گفته شد شبرنگ پارکینگ برای استفاده و درج در برخی سطوح دیگر کاربرد دارد. طریقه نصب برچسب شبرنگ بر روی سطوح سخت به شرح زیر است:

  • نظافت کامل سطح مورد نیاز و اطمینان از برطرف سازی موانع و برجستگی ها
  • اتصال ابتدای سطح نوار شبرنگ در ابتدای مسیر مد نظر
  • استفاده از یک کاردک و کشیدن آن بر روی سطح نوار پس از جداسازی محافظ برای اطمینان از چسبندگی کامل و حباب گیری

انتخاب و خرید برچسب شبرنگ پارکینگ

علاوه بر اطلاعات ارائه شده در خصوص نحوه انتخاب و خرید برچسب شبرنگ پارکینگ می توانید با واحد فروش سایت ما ارتباط برقرار کرده و یا در سایر صفحات وب سایت جهت کسب اطلاعات بیشتر از انواع برچسب های شبرنگ به جست و جو بپردازید.

نوشته های مشابه