شبرنگ

مراکز پخش شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا

شبرنگ های ترافیکی از جمله وسایلی می باشند که شاید همه افرادی که در هنگام رانندگی در جاده ها و یا دیگر مکان های که احتمال تصادف در آن جا زیاد است، اکثرا با آن برخورد داشته اند، بیشتر این شبرنگ ها در جاده ها و یا بر روی تابلوها جهت مشخص نمودن سرعت گیرها و یا در مکان هایی مانند پارکینگ ها برای تعیین مسیر پارک اتومبیل مورد استفاده قرار می گیرد.
کشورهای مختلفی در سطح جهان با برندهای متفاوتی به تولید و پخش این شبرنگ می پردازند که یکی از این برندها شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا می باشد.

مراکز پخش شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا

اطلاعاتی مختصر در مورد شبرنگ ترافیکی 3 بعدی

اطلاعاتی مختصر در مورد شبرنگ ترافیکی 3 بعدی ویژگی مورد توجه در شبرنگ ترافیکی 3 بعدی که آن را نسبت به دیگر شبرنگ متمایز می کند این است که در مقایسه با آنها از وضوح بیشتری بالاخص در هنگام شب برخوردار بوده و این امکان را به رانندگان می دهد تا دید بیشتری نسبت به محیط اطراف خود داشته تا با کناره های راه برخورد نکنند و به وسیله خاصیت ذاتی خود که بازتاب دهنده نور و تشعشع می باشند از امکان تصادفات می کاهد.
در اینجا قصد داریم به معرفی یکی از برترین و باکیفیت ترین برندهای موجود این محصول را که در بازار بیش از همه مورد درخواست است خدمتتان بپردازیم، که شبرنگ ترافیکی کمپانی AVERY آمریکا می باشد، از جمله ویژگی های این برند می توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • جنس به کار رفته در این محصول از نوع پی وی سی بوده که سبب شده به آن خاصیت انعطاف پذیری زیادی داده شود.
  • از جمله دیگر موارد دیگری که از ویژگی های این محصول می توان نام برد تاب آوری و عدم واکنش نسبت به نور خورشید و شرایط آب و هوایی متغیر می باشد.
  • خاصیت دیگر ضد آب بودن برچسب های موجود در این نوع از شبرنگ است.
  • عمر مفید این نوع از شبرنگ بسیار زیاد بود و تا چندین سال می توان با خیالی آسوده از آن بهره برد، بدون این که از کیفیت آن کاسته شود.

قیمت انواع شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا

قیمت انواع شبرنگ ترافیکی AVERY آمریکا با توجه به تنوع و انواع مختلفی که از شبرنگ AVERY در بازار موجود می باشد، به همین دلیل در قیمت شبرنگ ترافیکی با رنج قیمتی متفاوتی روبرو هستیم، از سوی دیگر عاملی موثر بر قیمت گذاری این محصول، بالطبع وارداتی بودن و نوسانات ارزی می باشد که سبب افزایش قیمت آن نسبت به نوع ایرانی می شود.
اضافه بر این آیتم مهمی دیگر همچون طول عمر مفید نیز در این محصول بر قیمت آن تاثیر گذار است، که در این محصول به دو نوع گرید 7 ساله و 10 ساله تقسیم می شود که در زیر توضیح داده شده است:

  1. گرید 7 ساله: عمر مفید این محصول تا 7 سال از لحاظ کیفیت و دوام تضمین شده است.
  2. گرید 10 ساله: مدت کارایی آن تا 10 سال قابلیت ماندگاری داشته و از لحاظ قیمتی به نسبت گرید 7 ساله بایستی قیمت بیشتری بپردازید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *