تابلو ترافیکی شبرنگ جاده, تابلو ریلی ترافیکی شبرنگ, شبرنگ, شبرنگ ترافيکي اورافول آلمان, شبرنگ ترافیکی, علائم ایمنی شبرنگ, علایم ترایکی شبرنگ, فرتو ترافیک

خرید شبرنگ AVERY آمریکا

شبرنگ AVERY آمریکا، هم اکنون بازارهای توزیع و فروش انواع مختلف تجهیزات ترافیکی مانند شبرنگ‌ها خیلی داغ شده است؛ و گفتنی است که تقاضا کننده های گسترده‌ای در داخل و هم خارج از کشور دارا است. درحال حاضر توزیع کنندگان شبرنگ ترافیکیAVERY آمریکا، محصول فوق را به شیوه‌ های مختلفی در اختیار مشتریان قرار می دهند که ضمن توجه به کاربردهای آن و کیفیت خوبش استقبال زیادی از خرید این محصول می‌شود و خیلی از مشتری‌ها آن را به شکل کلی تهیه می‌نمایند.

شبرنگ AVERY آمریکا

معرفی شبرنگ AVERYآمریکا

شبرنگ AVERY آمریکا از معروف‌ترین برند ها در زمینه‌ی تولید شبرنگ است. جنس این محصول از پی وی سی می‌باشد و همچنین انعطاف پذیری بسیاری را دارا است. محصول مذکور در شب به علت نور بالایی که از خودش پخش می‌نماید سبب شده شخص قادر باشد به آسانی سطوح جاده را مشاهده کند. از شبرنگ به عنوان علائمی هشدار دهنده در تونل و راه ها استفاده می‌کنند. این نوع از شبرنگ در مقابل نور خورشید و سرما و باران و برق استحکام زیادی دارد. معرفی شبرنگ AVERY آمریکا با ماندگاری بالا و نصب آسان و همچنین با تضمین کیفیت به واسطه ایمنی در بازار توزیع می‌شود. شبرنگ AVERY آمریکا از جنس پی‌وی‌سی بوده و به همین علت انعطاف پذیری خوبی دارد. شایان ذکر است که با تغییراتی که در این نوع از شبرنگ به وجود آورده‌اند؛ از آن می‌شود به عنوان علائم هشدار در مکان‌های خاص استفاده کرد.

انواع شبرنگ AVERY آمریکا

این نوع از شبرنگ استحکام خوبی در مقابل نور خورشید داشته است و اصولاً حدود هفت تا ده سال دوام می‌آورد. شبرنگ های ده ساله با برچسب قوی و همچنین ضد آب جهت نصب در نقطه های متفاوت جاده که در معرض ریزش جوی می‌باشند، قابلیت استفاده دارد. از طرفی، شبرنگ هفت ساله هم کیفیت زیاد و بدنه‌ی ضد خش و ضد ضربه، دوام و ماندگاری بسیاری در مقابل عوامل جوی مثل باران و تابش مستقیم خورشید یا گرد و غبار دارد؛ امکان استفاده از آن و قابلیت نصب وجود دارد. عرضه کنندگان انواع شبرنگ AVERY آمریکا را ضمن حفظ کیفیت به سرتاسر کشور ارسال می‌نماید.

شبرنگ AVERY آمریکا

کاربردهای شبرنگ AVERY آمریکا

از ‌شبرنگ جهت مصارف متعددی استفاده می‌کنند.‌ برای مثال اگر که می‌خواهید راهنمایی جمعیتی را دارا باشید؛ قادر خواهید بود از شبرنگ ترافیکی استفاده نمایید. گاهی اوقات جهت تعیین محدوده‌ی یک مسیر از شبرنگ ترافیکی استفاده می‌کنند. نصب به روی لباس‌ ایمنی و آمبولانس و ماشین‌های آتش‌نشانی و همچنین نصب به روی تابلوهای جاده و غیره؛ این ها از دیگر کاربردهای شبرنگ AVERY آمریکا محسوب می‌شوند.

البته گفتنی است که کاربرد مورد گفته شده خیلی بیش‌تر از باقی موارد است؛ چراکه ضمن توجه به ماهیت شبرنگ که انعکاس نور می‌باشد، می‌شود آن را روی هر مکان مورد نظری نصب و اجرا نمود. بایست این نکته را درنظر بگیرید که امکان دارد کاربرد هر کدام از شبرنگ ها براساس مدل آن و مقاومت آن‌ متفاوت بوده باشد. به همین علت بهتر می‌باشد آن را طبق اساس شرایط و اهداف مورد نظرتان انتخاب کنید.

شبرنگ AVERY آمریکا

ویژگی‌های شبرنگ AVERY آمریکا

ویژگی‌های شبرنگ AVERY آمریکا از مهم‌ترین تجهیزات ترافیکی به حساب می‌آید. گفتنی است که ویژگی‌های منحصربه‌ فرد خودش را نیز دارد. پیش تر گفتیم که جنس این محصول از پی‌وی سی می‌باشد که سبب شده از انعطاف‌پذیری خیلی بالایی برخوردار شود. این شبرنگ در مقابل تغییرات آب‌وهوایی و نور خورشید مقاوم می‌باشد و عمر مفید آن را می‌توانید میان هفت تا ده سال تخمین بزنید. از شبرنگ‌ مدنظر به ‌عنوان علائم هشدار در راه‌ها و یا سایر مکان‌های شهری یا جاده‌ای استفاده می‌کنند.

این شبرنگ از بازتاب نور بالایی برخوردار می‌باشد و دارای استانداردهای ASTM می‌باشد. از محصول مدنظر در ساخت انواع تجهیزات ترافیکی استفاده می‌کنند و نصب شبرنگ AVERY آمریکا ده ساله عالی‌ترین انتخاب برای نقاطی می‌باشد که در آن‌ ریزش‌های جوی به وفور صورت می‌گیرد. شبرنگ اوری ساخت آمریکا می‌باشد و نقش بسیاری در سطح ایمنی درون‌شهری و برون‌شهری داشته است. از مشهورترین شبرنگ‌های اوری می‌توانیم به دو نوع لانه زنبوری و گلسبید اشاره کنیم.

شبرنگ AVERY آمریکا

مزایای استفاده از شبرنگ AVERY آمریکا

برای دانستن مزایای استفاده از شبرنگ AVERY آمریکا به گزینه های پایین دقت نمایید:
یک) این نوع محصولات در شب وضوح دید خوبی دارند.
دو) شبرنگ ها ضد آب و ضد ضربه هستند.
سه) این نوع محصولات کیفیت و مقاومت زیادی دارند.
چهار) شبرنگ ها در مقابل نزولات آسمانی مقاومت فوق بی‌نظیری دارند.
پنج) شبرنگ ها سبب شده در هنگام شب رانندگان قادر باشند به خوبی جاده را مشاهده کنند و به دچار انحراف مسیر نشوند.
شش) از شبرنگ ها نه فقط در جاده ها استفاده می‌کنند بلکه در مکان های گوناگونی ازجمله پارکینگ ها هم از آن ها می‌شود استفاده نمود. برای مثال اگر شما قصد دارید بخشی از پارکینگ خودتان را جدا نمایید می توانید از این شبرنگ ها استفاده نمایید.

نقش استفاده از شبرنگ AVERY آمریکا در ایمنی

پیش تر هم گفتیم که شبرنگ AVERY آمریکا از جنس پی‌وی‌سی است و به این علت انعطاف پذیری زیادی دارد. در طراحی این نوع شبرنگ‌ تغییراتی شکل داده است که می‌توانید از آن‌ها به عنوان علائم هشدار در مسیر تونل و در محیط‌های آزاد استفاده نمایید. شبرنگ AVERYآمریکا مقاومت زیادی در مقابل نور خورشید و نزولات جوی داشته است و اصولاً در دو مدل هفت و ده سال کارایی مفید عرضه می‌کند.

شبرنگ AVERY آمریکا

خرید شبرنگ AVERY آمریکا

همانطور که مستحضرید عوامل مختلفی روی قیمت یک محصول تاثیرگذار می‌باشند. در خرید شبرنگ AVERY آمریکا در راستای تعیین قیمت شبرنگ AVERYآمریکا هم عواملی موثری است.
یک) برند و شرکت تولید کننده‌ی آن
دو) نوسانات نرخ ارزی
سه) روش خرید و فروش محصول
چهار) مقدار عرضه و تقاضا
پنج) جنس و کیفیت محصول
البته قیمت نوع شبرنگ و خرید و فروش مستقیم آن درصورتی‌ که واسطه ای وجود نداشته باشد؛ کاملا مناسب‌تر و ارزان تر خواهد بود، چراکه واسطه ها دخالتی نداشته و به همین سبب می‌باشد که این نوع خرید طرفداران زیادی در سراسر کشور داشته است.

شرایط خاص هر منطقه‌ی جغرافیایی، تجهیزات استفاده شده آن، محیط را تحت‌ تأثیر قرار خواهد داد. ضمن توجه به وضعیت جغرافیایی که در هر نقطه از ایران وجود دارد؛ هنگام خرید شبرنگ بایستی به شرایط آب‌وهوایی منطقه توجه لازم را داشته باشید. برای مثال آب‌وهوای شهرهای شمالی بیش‌تر شرجی و بارانی می‌باشند؛ در عوض شهرهای جنوبی خیلی گرم و شرجی می‌باشند؛ شهرهای غربی هم، کوهستانی و شهرهای شرقی گرم و خشک می‌باشند. مشخص است که نمی‌توانید از یک شبرنگ برای همه‌ی مناطق نام‌برده استفاده کنید. پس جهت خرید شبرنگ برای هر محیط جغرافیایی، بایست شرایط آب‌وهوایی محیط را درنظر بگیرید.

کلام آخر
گر چه انتخاب و خرید یک شبرنگ به احتیاجات و هدف اصلی شما بستگی داشته، ولی اگر درک درستی از محصول مورد نظر خود کسب نکرده باشید، امکان دارد با مشکلات گوناگونی مواجه بشوید.

نوشته های مشابه