شبرنگ, فرتو ترافیک

توزیع کننده شبرنگ AVERY چین

شبرنگ AVERY، امروزه همیشه راه های جاده ای چالش های ایمنی را برای رانندگان ایجاد می کنند. عوارض تغییر شرایط جاده ای نیاز به کنترل ترافیک موثر دارد تا به رانندگان در روز و شب با خیال راحت و تحت هر شرایط آب و هوایی هشدار دهد.

معرفی شبرنگ AVERY چین

شبرنگ های ترافیکی به دلیل دارا بودن وضوح دید بالا مخصوصا در شب ها و مناطقی مانند تونل ها، مورد استفاده قرار میگیرند. برندهای مختلفی در جهان شبرنگ های ترافیکی را تولید میکنند که یکی از آنها شبرنگ Avery میباشد. برند Avery یک تولید کننده و توزیع کننده چندملیتی مواد چسبنده حساس به فشار (مانند برچسب های خود چسب)، برچسب های شبرنگ ترافیکی، برچسب های مارک پوشاک است. دفتر مرکزی این شرکت در منتور، اوهایو قرار دارد.

شبرنگ AVERY

مواد اولیه ای که در شبرنگ های Avery استفاده شده است، این امکان را به تابلوها میدهد تا با منعکس سازی نور باعث بهتر دیده شدن و واضح تر شدن اطلاعات تابلو شده و رانندگان در شب بتوانند از آنها به بهترین نحو استفاده کنند و بهره لازم را ببرند‌. شبرنگ  از مقاومت و استقامت بالایی برخوردار است و آن به گونه ای طراحی شده است که در مقابل شرایط جوی نیز عملکرد لازم را دارا میباشد.

موارد استفاده شبرنگ Avery

از شبرنگ های Avery برای اهداف مختلفی استفاده می شود. به عنوان مثال، از این شبرنگ در جاده برای هدایت و راهنمایی رانندگان استفاده میشود . در برخی موارد از این شبرنگ برای تعیین محدوده یک مسیر استفاده می شود. بودن شبرنگ روی لباس ایمنی، آمبولانس، ماشین آتش نشانی، نصب بر روی تابلوهای راهنما و … از دیگر کاربردهای شبرنگ  است.

این را به خاطر بسپارید که کاربرد شبرنگ Avery فقط به موارد ذکر شده ختم نمیشود و دارای کاربرد های دیگری نیز میباشد‌؛زیرا با توجه به اینکه شبرنگ های Avery توانایی انعکاس نور را دارد امکان نصب و اجرای آن در هر منطقه ای وجود دارد‌.
شبرنگهای Avery به عنوان یکی از تجهیزات ترافیکی توانسته است نیاز افراد زیادی اعم از شخصی و سازمانی، راهنمایی خودروها و مردم را برآورده سازد تا باعث افزایش ایمنی شهری و برون شهری شود. و همین نکته کافیست تا متوجه شوید چرا استفاده از شبرنگ های ترافیکی به خصوص این شبرنگ مهم است واز مهم ترین تجهیزات ترافیکی محسوب می شود.

شبرنگ AVERY

خصوصیات و ابعاد شبرنگ Avery چین

شبرنگ Avery یکی از مهم‌ترین و بهترین تجهیزات ترافیکی است که با کاربردهایی که دارد یکی از پرمصرف ترین شبرنگ های ترافیکی میباشد. جنس این شبرنگ از pvc است که همین کافیست تا متوجه ی انعطاف بالای آن بشوید. انعطاف و مقاومت این نوع شبرنگ  باعث میشود که این در برابر تغییرات جدی و نور مستقیم خورشید محکم و دارای مقادمت کافی باشد‌. به صورت تخمینی،طول عمر این شبرنگ بین هفت تا ۱۰ سال میباشد.

همانطور که گفته شد از این مدل شبرنگ‌ به ‌عنوان علائم هشداردهنده در تونل‌ها و یا سایر مناطق جاده‌ای استفاده می‌شود. از این شبرنگ  در ساخت انواع وسایل ترافیکی استفاده می‌شود و یکی از گزینه ها برای نقاطی که احتمال ریزش جوی زیاد بسیار ممکن است این شبرنگ  میباشد. شبرنگ های Avery دارای مدل های مختلفی میباشد که از پر طرفدارترین شبرنگ‌ می‌توان به دو مدل لانه زنبوری و گلسبید اشاره کرد. شبرنگ هفت ساله شبرنگ مدل گلسبید میباشد و دارای کیفیت بالای جذب درچسبندگی وبرش دارای رفلکتیو مناسب میباشد.

شبرنگ Avery لانه زنبوری مدل ده ساله آن میباشد که اگر قرار به مقایسه آنها با شبرنگ های کره ای باشد قطعا این شبرنگ زنبوری کیفیت بهتر و مرغوبیت بالاتری دارد و نسبت به شبرنگ های کره ای دارای برتری میباشد . همچنین یکی دیگر از ویژگی های شبرنگ Avery امکان نصب و برش آسان آن میباشد.
از ابعاد استاندارد آن میتوان گفت که ابعاد ۴۵×۱۲۴ از ابعاد استاندارد آن است که به صورت رولی تولید میشود.

شبرنگ AVERY

نصب شبرنگ Avery

همانطور که خواندید، این شبرنگ  در دسته تجهیزات ترافیک، برای علامت گذاری، هشدار و تعیین محدوده مسیر بر روی کلیه محصولات ایمنی استفاده میشود. موادی در ساخت شبرنگ Avery استفاده می شود باعث بازتاب نور و واضح تر شدن آنها می شود و با نصب آنها بر روی تابلوها، استوانه ها و مخروط های ایمنی امکان دید بهتر در مناطق تاریک مانند تونل ها و یا در هدایت رانندگان در شب کمک میکند.

برای اینکه یک شبرنگ ترافیکی یک تجهیزات مصرفی و پرطرفدار قرار بگیرد باید دارای قابلیت نصب و اجرای راحت و آسان باشد که از بهترین شبرنگ های ترافیکی که این قابلیت را دارند میتوان به این نوع شبرنگ  اشاره کرد که دارای قابلیت نصب و اجرای بسیار راحت میباشد و همین باعث شده است استفاده از شبرنگ Avery روز به روز بیشتر شده و بر محبوبیت و میزان مصرفی بودن آن اضافه شود. این را نیز به خاطر بسپارید که استفاده از تجهیزات استاندارد ترافیک مانند شبرنگ سطح امنیت و ایمنی شهری و برون شهری را زیاد میکند‌.

شبرنگ AVERY

قیمت و خرید شبرنگ avery

از آنجایی که شبرنگهای Avery یک محصول وارداتی میباشد، قیمت شبرنگ نیز مانند هر محصول وارداتی دیگری در بازار امروز دچار نوسانات و تغییرات آنی میباشد. به صورت کلی عوامل زیادی در قیمت شبرنگ Avery موثر هستند که به عنوان مثال میتوان گفت سایز،جنس،ابعاد و اندازه آن و… از عوامل تاثیرگذار بر قیمت شبرنگ  میباشد و هرکدام به نوبه ی خود در قیمت نهایی شبرنگ نقش بسزایی دارند.همانطور که گفته شد شبرنگ های گفته شده از جنس پی وی سی میباشد و همین میتواند بر طول عمر و ماندگاری آن و همچنین مقاومت و انعطاف این شبرنگ  تاثیر بگذارد و قطعا خرید شبرنگ Avery با جنس پی وی سی نسبت به سایر شبرنگ های ترافیکی به دلیل کیفیت و مرغوبیت بهتر و مناسب دارای برتری میباشد و همین عامل نیز بر قیمت آن تاثیر میگذارد.

شبرنگ AVERY

به عنوان سخن پایانی،به شما پیشنهاد میکنم اگر قصد سفارش شبرنگ Avery را دارید حتما قبل از اقدام به خرید آن، به مراکز معتبر مراجعه کرده و از کارشناسان آنها درمورد هرگونه اطلاعاتی که درمورد شبرنگ های ترافیکی از جمله این شبرنگ  نیاز دارید، کمک بگیرید تا بتوانید محصولی اصل و با کیفیت در راستای نیاز خود تهیه کنید‌ و به بهترین روش از آن استفاده کنید.

 

نوشته های مشابه