شبرنگ, شبرنگ ترافيکي اورافول آلمان, شبرنگ ترافیکی, فرتو ترافیک

خرید و قیمت شبرنگ اورافول آلمان

شبرنگ اورافول آلمان، با گذشت زمان و پیشرفت صنعت خودرو سازی تعداد وسایل نقلیه در سطح شهر ها افزایش یافته است. این موضوع سبب شده است که ترافیک و تصادفات چه در سطح شهر و در خراج شهر افزایش یابد. جالب است بدانید که عوامل مختلفی در ایجاد تصادفات نقش دارند. یکی از این عوامل استفاده نکردن از شبرنگ های ترافیکی در جاده‌ها خطرناک و حساس است. به همین دلیل امروزه استفاده از شبرنگ ها در جاده های متعدد بسیار مشاهده میشود. استفاده از این وسایل ترافیکی به سبب کاهش تصادفات است. ناگفته نماند که می‌دانیم تجهیزاتی که در محیط های باز مورد استفاده قرار میگیرند، بیشتر خراب میشوند. چرا که به جز گرد و خاک هوا که منجر به ساییدگی آن ها میشود، نور آفتاب هم سبب از بین بردن رنگ آن ها میشود.

شبرنگ اورافول آلمان

شاید این مشکل به ظاهر ساده باشد اما زمانی اهمیت پیدا می‌کند که بخواهیم از شبرنگ های ترافیکی در جاده ها استفاده کنیم. چرا که در خیابان ها زمانی که شبرنگ ها استفاده می‌شوند، ماشین‌های زیادی از آن عبور میکنند. بنابراین شبرنگ ها جز تجهیزاتی هستند که خطر خرابی زیادی آن ها را تهدید میکند. این تجهیزات به دلیل قرار گرفتن در مقابل نور مستقیم خورشید نیز متیوانند رنگ خود را از دست دهند. بنابراین بهتر است برای استفاده از شبرنگ ها به کیفیت آن ها توجه ویژه ای شود.یکی از این شبرنگ ها، شبرنگ ترافیکی اورافول آلمان است. این شبرنگ کاربردهای متعددی دارد و بسیار پرطرفدار است. شبرنگ اورافول آلمان یکی از باکیفیت ترین شبرنگ هاست که می‌تواند کیفیت خود را در طول مدت حفظ کند.

معرفی شبرنگ اورافول آلمان

معرفی شبرنگ اورافول آلمان تصادفات را بسیار کاهش میدهد و از این طریق به حفظ مال و جان افراد کمک بسیاری می‌کند. شبرنگ ترافیکی اورافول حالت صفحه ای دارد که می‌تواند بر روی سطوح قرار گیرد. این وسیله ترافیکی از مواد مختلفی تولید شده است اما ماده مورد استفاده ی اصلی ذر شبرنگ اورافول pvc می‌باشد. این ماده به دلیل مقاومتی که دارد سپس دوام بالای شبرنگ های آلمان و همچنین افزایش طول عمر آن در برابر عوامل مختلف میشود. این وسیله ترافیکی انواع متنوعی دارد که مهمترین آن ها شبرنگ ساده و شبرنگ لانه زنبوری است.‌ شبرنگ های اورافول با طول عمر سه ساله، پنج ساله، هفت ساله و ده ساله در بازار وجود دارند.

شبرنگ اورافول آلمان

کاربرد های شبرنگ اورافول آلمان

شبرنگ های آلمان کاربرد های متعددی دارد که مهم ترین آن جلوگیری از ایجاد تصادفات جاده ای و حفظ جان افراد است. این کاربرد های شبرنگ اورافول آلمان سبب شده است که شهرداری و سازمان های ایمنی جاده ها از این وسیله ترافیکی استفاده کنند. زیبا کردن جاده ها از دیگر کاربرد های مهم شبرنگ اورافول آلمان است. همچنین این تجهیزات ترافیکی در تولید تابلو های ترافیکی بسیار مورد استفاده قرار میگیرند. شبرنگ های اورافول در ساخت تابلو های علائم راهنمایی و رانندگی، پلاک های وسایل نقلیه و… نیز استفاده شوند.

از دیگر کاربرد های این وسیله ضروری میتوان به علامت گذاری این وسیله و قرار گرفتن به عنوان یک تابلوی هشدار اشاره کرد. شبرنگ اورافول همچنین میتواند حریم و محدوده ها را در جاده خصوصا در شب مشخص کند. چرا که کاربرد این وسیله به این صورت است که در شب و یا محیط های تاریک باعث درخشش و روشنایی جاده میشود و سبب دیده شدن هر عامل خطری میشود.

شبرنگ اورافول آلمان

ابعاد شبرنگ اورافول آلمان

ابعاد شبرنگ اورافول آلمان به صورت نواری و یا ابعادی نصب میشود‌ ابعاد این وسیله ترافیکی به طول ۱۵ یا ۱۰ متری و عرض ۱۰ سانتی متری وجود دارد. لازم به ذکر است که شبرنگ های اورافول در عرض ۵ سانتی متری نیز دیده میشود. همچنین شبرنگ معمولی اورافول از نوع معمولی به ابعاد ۲۰×۰/۶ و ۱۴×۱/۵ دیده میشود. شبرنگ های اورافول از نوع لانه زنبوری نیز به ابعاد ۴۵×۱/۲ نیز در بازار وجود دارد‌.

 

ویژگی ها و مزیت های استفاده از شبرنگ اورافول آلمان

ویژگی شبرنگ اورافول آلمان زیاد است در واقع مزیت های متعددی دارد. همین موضوع سبب شده است که ان به عنوان یک وسیله ترافیکی کمک کننده شناخته شود. مزایای شبرنگ اورافول آلمان از مقاومت و طول عمر بالا برخوردار است چرا که ماده درون آن دارای دوام بالایی می‌باشد‌. این وسیله این از انعطاف پذیری خاصی برخوردار است. همین موضوع سبب شده است که این وسیله بدون هیچ مشکلی برو روی هر سطحی نصب شود. از دیگر ویژگی های آن متیوانند به بازتاب نور آفتاب نیز اشاره کرد. این ویژگی می‌تواند در روز به رانندگان کمک کند. لازم به ذکر است در این شبرنگ ها از ماده های فلورسئین و فسفر استفاده میشود. این دو ماده قابلیت های متفاوتی از جمله تابش نور در تاریکی را دارند.

شبرنگ اورافول آلمان

همچنین این شبرنگ ها از مزایای خاصی برخوردار است‌. ضد آب بودن، ضد ضربه بودن، داشتن وضوح بالا، قیمت مناسب، ماندگاری در مدت زمان زیاد، دوام زیاد، انعطاف پذیری زیاد و…. از مزایای این وسیله ترافیکی هستند. ناگفته نماند که شبرنگ اورافول باید ویژگی های خاصی را داشته باشد مثلاً باید بتواند شرایط مختلف هوایی، رطوبت و یا خشکی و… را تحمل کند یعنی سرما و گرما مشکلی در آن ایجاد نکنند. همچنین شبرنگ باید هنگام شستشو خراب نشود و بنزین و روغن نباید بر روی آن تاثیر بگذارند و سبب خرابی آن شوند. از دیگر مزیت های شبرنگ اورافول آلمان میتوان به مقرون به صرفه بودن آن اشاره کرد.

خرید شبرنگ اورافول آلمان

این نوع شبرنگ  از پر طرفدار ترین شبرنگ ها است که شهرداری ها و سازمان های ایمنی زیادی آن را خریداری میکنند. شبرنگ اورافول انواع متنوعی دارد که بسته به کاربرد و محل نصب مورد نظر به فروش می‌رسد. این وسیله میتواند ساده و یا لانه زنبوری باشد. قیمت شبرنگ نیز متناسب با ابعاد ، کیفیت، جنس و مواد مورد استفاده در آن متنوع است‌. جالب است بدانید که خرید شبرنگ اورافول آلمان به دلیل کیفیت بالایی که دارند، خریداران زیادی دارند و هرکس شبرنگ اورافول آلمان را خریداری کرده است راضی میباشد. بنابراین استفاده از این شبرنگ ترافیکی به شدت پیشنهاد میشود. سپاس از همراهی شما. منتظر نظرات و پیشنهادات شما هستیم.

نوشته های مشابه