تجهیزات ایمنی, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ایمنی پارکینگ, تجهیزات ایمنی ترافیکی, تجهیزات ایمنی جاده, تجهیزات پارکینگ, تجهیزات پارکینگ ساختمانی, تجهیزات پارکینگ طبقاتی, تجهیزات پارکینگ مکانیزه, تجهیزات پارکینگ منزل, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ترافیکی باتومی, تجهیزات مانع پارکینگ, راهبند, فرتو ترافیک

خرید تجهیزات ایمنی پارکینگ شرکت فرتو ترافیک

تجهیزات ایمنی پارکینگ، روند رو به رشد افزایش جمعیت شهر و به تبع آن ازیاد تعداد واحدهای مسکونی و مجتمع های تجاری در شهرها به ویژه کلان شهرها و شهرهای بزرگ، باعث شده است که تعداد پارکینگ های عمومی با ظرفیت بالا، روز به روز بیشتر شود. این موضوع منجر به این می شود که پارکینگ های عمومی، روزانه محل عبور و مرور جمعیت زیادی از شهروندان باشند و به محلی شلوغ و پر رفت و آمد تبدیل شوند که امکان آسیب به افراد، اموال، تاسیسات و سایر اتومبیل ها وجود داشته باشد.تجهیزات ایمنی پارکینگ

بنابراین استفاده از تجعیزات ایمنی پارکنیگ در جهت جلوگیری از وقوع این آسیب های احتمالی یا به حداقل رساندن خسارات ناشی از آن ها، در طراحی و احداث پارکینگ از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که نصب تجهیزات ایمنی پارکنیگ، با ارائه هشدارهای امنیتی، ایمنی راننده های خودروها، سرنشینان و اموال آنها و نیز محیط پارکینگ را تضمین و تامین می کند. در صورت عدم استفاده از تجهیزات ایمنی پارکینگ، افراد در محوطه پارکینگ ها، در معرض خطر و آسیب دیدگی قرار خواهند گرفت.

اهمیت تجهیزات ایمنی پارکینگ را می توان با توجه به این مسئله به صورت دقیق تر دریافت که روزانه در پارکینگ های ایالات متحده آمریکا، در حدود 1400 مشاجره به وقوع می پیوندد که اکثر این درگیری ها بر سر مسئله پارکینگ یا تصادف رخ می دهد. بنابراین استفاده از تجهیزات ایمنی پارکینگ، می تواند پارکینگ ها را به مکانی ایمن برای توقف اتومبیل ها و نیز عبور و مرور ساکنان و مشتریان تبدیل سازد و از وقوع آسیب های احتمالی سنگین و هزینه بر پیش گیری کند.

آینه محدب شیشه ای

یکی از انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ، آینه محدب شیشه ای است. این نوع از آینه محدب ترافیکی، از تجهیزات ایمنی پارکینگ است که وجود آن برای تامین امنیت رانندگان و سرنشینان ضرورت داشته و از اهمیت بالایی برخوردار است. اینه محدب شیشه ای در جهت دید بهتر در نقاط کور و پیشگیری از وقوع حوادث و آسیب های ناگوار، در پارکینگ ادارات و منازل در قسمت هایی از پارکینگ که رمپ و تقاطع پیچ در پیچ دارد، مورد استفاده قرار می گیرد. چرا که این نقاط در پارکینگ خطر آفرین هستند و با نصب اینه محدب شیشه ای در این قسمت ها، می توان عامل خطر و احتمال بروز حوادث را تا حد ممکن کاهش داد.

تجهیزات ایمنی پارکینگ

کاربرد آینه محدب

همان طور که در بخش قبل توضیح داده شد، کاربرد آینه محدب شیشه ای یکی از انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ است که در جهت تامین ایمنی و دید مناسب رانندگان در فراهم نمودن دید افراد در گذرگاه های پیچ در پیچ، رمپ ها، تقاطع ها و نقاط کور و فاقد دید پارکینگ طراحی و تولید می شود تا احتمال وقوع آسیب های جاده ای که ناشی از دید ناکافی هستند را به کمترین مقدار برساند. آینه محدب شیشه ای در اندازه ها و قطرهای متنوع و مختلفی متناسب با درخواست مشتریان و موقعیت نصب آینه، تولید شده و به فروش می رسند. لازم به ذکر است که آینه محدب شیشه ای تصاویر را با کیفیت بالا و وضوح مطلوب و عالی منعکس می کند و در قسمت های مختلف شهر کاربرد دارد.

راهبند الکترونیکی

یکی دیگر از انواع تجهیزات ایمنی پارکینگ، راهبند الکترونیکی هستند که در سال های اخیر، صنعت تولید آن ها با پیشرفت قابل توجهی مواجه شده است. راهبندهای الکترونیکی جهت حفاظت از ورودی و خروجی محیط های شلوغ و با اهمیت بالا که کنترل امنیت آن ها ضرورت دارد، مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله فضا هایی که راهبند الکترونیکی در آن نصب می شود می توان به مکان هایی از قیبل هتل ها، فرودگاه ها، مکان های ورزشی و سازمان ها و نهادهای مهم اشاره نمود. افزایش روز افزون تعداد خوردرو ها و اهمیت کنترل اتومبیل ها در سریع ترین زمان ممکن، استفاده از راهبند های الکترونیکی را به امری ضروری تبدیل کرده است و باعث شده است راهبند های الکترونیکی به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ کاربردی محسوب شوند.

تجهیزات ایمنی پارکینگ

ویژگی ها و کاربرد راهبند الکترونیکی

ویژگی ها و کاربرد راهبند الکترونیکی، راهبند های الکترونیکی بر خلاف راهبند های دستی که از دور خارج شده اند، از مزیت ها و برتری های بسیاری برخوردارند. به عنوان مثال راهبند های الکترونیکی از سیستم ثبت و کنترل ورود و خروج برخوردار هستند و به خوبی توانایی خوانش پلاک و تشخیص چهره را دارند. هم چنین، سرعت بالای باز و بسته شدن این نوع از راهبند ها منجر به افزایش سرعت عمل و در نتیجه صرفه جویی در زمان می شود. به علاوه با توجه به اینکه به ریموت مجهز هستند، دیگر به یک فرد همیشه آماده برای باز و بسته کردن راهبند نیازی نیست که این خود موضوع به علت عدم نیاز به استخدام نیروی انسانی و پرداخت حقوق در این راستا، خود می تواند منجر به صرفه جویی در هزینه ها گردد.

همان طور که در معرفی راهبند های الکترونیکی به عنوان یکی از تجهیزات ایمنی پارکینگ اشاره شد، راهبند های الکترونیکی، در مکان های شلوغ امنیتی که نظارت بر رفت و آمد اهمیت دارد، کاربرد بیش تری دارند و به سبب سرعت عمل و دقت بالا، بهترین انتخاب برای استفاده در این اوضاع و کنترل شرایط هستند. هم چنین لازم ات توجه داشته باشیم که این راهبندها، بیشتر در ورودی و خروجی پارکینگ ها مورد استفاده قرار می گیرند.

تجهیزات ایمنی پارکینگ

در این مقاله به اهمیت استفاده از تجهیزات ایمنی پارکینگ مناسب پرداختیم و به این موضوع اشاره کردیم که لازم است چه در هنگام ساخت و راه اندازی پارکینگ ها و چه پس از آن، جهت جلوگیری از بروز حوادث جاده ای از تجهیزات ایمنی پارکینگ استفاده کنیم. سپس دو مورد از کاربردی ترین تجهیزات ایمنی ترافیک، یعنی آینه محدب شیشه ای و راهبند الکترونیکی را معرفی کردیم و به این نتیجه رسیدیم که استفاده از آینه محدب شیشه ای در نقاط کور و استفاده از راهبندان الکترونیکی در ورودی و خروجی پارکینگ های مهم شلوغ ضرورت دارد. جهت مشاوره و خرید تجهیزات ایمنی پارکینگ با کیفیت بالا و پشتیبانی عالی می توانید با کارشناسان ما در شرکت فرتو ترافیک با 50 سال تجربه در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه