تجهیزات, تجهیزات ایمنی, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ایمنی پارکینگ, تجهیزات ایمنی جاده, تجهیزات پارکینگ, تجهیزات پارکینگ ساختمانی, تجهیزات پارکینگ طبقاتی, تجهیزات پارکینگ مکانیزه, تجهیزات پارکینگ منزل, تجهیزات مانع پارکینگ, فرتو ترافیک

موارد استفاده ی تجهیزات ترافيکي شهری و جاده ای شرکت فرتو ترافیک

تجهیزات ترافیکی شهری، از تجهیزات ترافیکی معمولا در ابتدا و انتهای هر کوچه،در کنار بزرگراه ها و خیابان ها، در مسیر ها و جاده ها و همچنین اکثر معابر و راه های درون شهری و همینطور برون شهری مشاهده می شوند. هر کدام از این تجهیزات شامل ویژگی های مخصوص به خود می باشد و با هدف ایجاد کردن نظم و انضباط در مسیرها و راه های کشور نصب می شوند.

تجهیزات ترافیکی

به گروهی از وسایل و ابزارهایی که با هدف مدیریت و کنترل کردن ترافیک، رعایت قوانین و مقررات، و همچنین حفظ ایمنی افراد، خودروها و برقرار کردن امنیت عابران پیاده استفاده می شود، تجهیزات ترافیکی میگویند. شرکت فرتو ترافیک که تولید کننده تجهیزات ترافیکی شهری میباشد، همواره این تجهیزات را به کمک مهندسین و کارشناسان ماهر خود همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و عرضه کرده و برای فروش تجهیزات ترافیکی در اختیار عموم قرار می دهد.برای دریافت اطلاعات بیشتر و خرید این تجهیزات ترافیکی، با ما تماس بگیرید.

استات ترافیکی

یکی از تجهیزات ترافیکی شهری استات ترافیکی می باشد که با هدف کم کردن سرعت خودروها و آرام کردن ترافیک، از آن استفاده می شود. استات ها از خانواده گل میخ ها به حساب می آیند و در مناطق و مسیر های پر رفت و آمد به منظور سرعت گیر و هشدار دهنده برای کاهش سرعت خودروها نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. این محصول یک راه حل خوب و موثر و با قیمت مناسب، برای کم کردن سرعت ترافیک و برای جداسازی مسیرها و راه های ترافیک و منطقه های غیر ترافیکی میباشد.

تجهیزات ترافیکی شهری

استات ها در انواع گوناگونی طراحی و تولید می شوند، که می توانیم مدل های گرد و بیضی و مستطیلی آن را نام ببریم. استات گرد که از جنس پلاستیکی متفاوت است و در دو نوع سرامیکی و پلاستیکی تولید می شوند، که از لحاظ قطر هم تفاوت هایی با یکدیگر دارند. استات گرد پلاستیکی دارای قطر 20 سانتیمتر و استات گرد سرامیکی قطر 10 سانتیمتری می باشند. استات های مستطیلی نیز دارای اندازه های 27*15*2 سانتی متری هستند. استات های پلاستیکی که از جنس پلی اتیلن و pp ساخته شده اند دارای مقاومت بالایی هستند و در شرایط گوناگون جوی و آب و هوایی دارای مقاومت بسیار بالایی هستند. استات ها به منظور یک نوع تجهیزات ترافیکی هشدار دهنده حساب می شوند که در مناطق و مکان های زیادی کاربرد دارد.

کاربرد استات ترافیکی

در رابطه با کاربرد استات ترافیکی این تجهیزات ترافیکی شهری در موقعیت های زیر بکار برده میشود:
در ورودی ها و خروجی ها به عنوان هشدار دهنده استفاده می شوند
به عنوان جدا کننده مسیرهای ترافیکی و غیر ترافیک
مسیر ها و گذرگاه ها را تفکیک میکند

تجهیزات ترافیکی شهری

با توجه به نوع جنس آن که پلاستیکی یا سرامیکی میباشد استات ها با پیچ و یا چسب نصب میشوند. در مجموع باید بگوییم که استفاده از استات ها در معابر و خیابانها و بزرگراه ها و همه مناطقی که وسایل نقلیه عبور و مرور می کنند، موجب کاهش حجم ترافیک شده و از تصادفات خطرناک که موجب به ضررهای مالی و جانی شود پیشگیری میکند. فروشگاه فرتو ترافیک به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه های فروش تجهیزات ترافیکی میباشد و شما میتوانید بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این شرکت تهیه کنید.

دنده پنج پلاستیکی

دنده پنج پلاستیکی که یکی از تجهیزات ترافیک شهری می باشد.این محصول مختص ماشین های سنگین هستند که از مواد درجه یک و محکم ساخته میشوند.و در مقابل چرخ های ماشین قرار می گیرند تا از حرکت های تصادفی پیشگیری کند.خودروها به طور معمول بر روی چرخ های عقب ترمز میکنند.اما اگر محور عقب خودرو از کار افتاد و توقف بر روی چرخ های عقب آن برداشته شود، امکان دارد که خودرو بر روی چرخ های جلو راننده شود و موجب سقوط آن شود. که متراکم بودن چرخ های جلو این مزاحمت را از سر راه برمیدارد. دنده پنج پلاستیکی یک غلاف نگهدارنده دارد ، و قابلیت نصب شدن بر روی شاسی کامیون ها را دارا میباشد که در مقابل چرخ های خودرو قرار می گیرند.

چشم ببری ترافیکی

چشم ببری ترافیکی که از دیگر تجهیزات ترافیکی شهری می باشد. دارای یک شیشه بسیار مقاوم در مقابل فشار میباشد که در رنگ بندی های مختلفی در تولیدی تجهیزات ترافیکی فرتو ترافیک و عرضه می شود. یکی از موارد استفاده از چشم ببری ترافیکی در جاده ها از طریق بازتاب شدن نور به سطح آنها می باشد. بر روی سطح چشم ببری ترافیکی یک لنز محدب قرار دارد که موجب بازتاب شدن نور در داخل آن شده و برای جدا سازی راه ها و مسیر جاده ها بسیار مناسب میباشد. چشم ببری ترافیک با تابش نور خودرو به آن در طول شب، موجب بازتاب نور میشود و مسیرها و جاده های برون شهری را جداسازی می کند.از کاربرد های چشم ببری ترافیکی،مشخص کردن مسیر ها، خط کشی های  ممتد، اطراف  پلها و حاشیه پرتگاه ها، ایستگاه های پلیس را میتوان نام برد.

تجهیزات ترافیکی شهری

موانع فلزی ترافیکی

اگر شما در چهارراه های شهر رفته باشید، حتما متوجه تعدادی موانع کوتاه و سفید رنگ که به شکل U انگلیسی میباشند شده اید. این مانع ها در قسمت بالایی خود دارای دو ردیف نوار قرمز هستند و معمولا مسیر رفت و آمد خط ویژه، عابران پیاده و مناطق پارک ممنوع را در خیابان ها نشان می دهد. جنس این موانع از فلز هستند و دارای ضخامت دو میلی متری می باشد. موانع فلزی ترافیکی از تجهیزات ترافیکی شهری است که در سایزهای گوناگونی تولید و به بازار عرضه می شوند. در خیلی از کشورهای دنیا، این موانع در اندازه های 80 سانتی، 90 سانتی و 120 سانتی به عنوان اندازه های استاندارد بکار برده میشوند.

این موانع فلزی که از تجهیزات ترافیکی شهری میباشند در مقابل ضربات و شوک هایی که در اثر برخورد ماشین های سواری و سنگین، مقاومت بالایی دارند. به همین علت در سطح شهر، و محدود کردن محورهای رفت و آمد خودرو ها و همینطور مشخص کردن مناطق پارک ممنوع مورد استفاده قرار میگیرند. این دسته از تجهیزات ترافیک شهری در مقابل شرایط آب و هوایی مانند تابش نور شدید خورشید.سرمای شدید هم دارای مقاومت بالا میباشد.
برای رنگ آمیزی این موانع از رنگ های الکترواستاتیک کوره ای استفاده میکنند، و موجب میشود رنگ آنها با گذشت زمان از بین نرود. رنگ های این موانع شب تاب هستند می توانند تا در طی شب و در مناطق تاریک هم توسط رانندگان دیده شوند.

تجهیزات ترافیکی جاده ها و خیابان و مسیرهای درون شهری و برون شهری، یکی از مهمترین دغدغه های افراد مسئول در سازمان راه و شهرسازی حساب میشود.و برای این منظور در مسیرها و جاده های کشور از ابزار و وسایل گوناگونی استفاده می شود. یکی از مهمترین و کاربردی ترین این ابزارها، تجهیزات ترافیکی هستند. این تجهیزات به منظور ایمن سازی جاده ها و راه ها و خیابان ها، با هشدار دادن به رانندگان خودرو و همچنین عابران پیاده، موجب پایین آمدن میزان تصادفات و آسیب های ناشی از آن نصب شده و مورد استفاده قرار میگیرند. به همین دلیل مسئولان نگاه و توجه ویژه ای به خرید تجهیزات ترافیکی دارند. شما میتوانید تجهیزات ترافیکی را به قیمت مناسب و مقرون به صرفه از شرکت فرتو ترافیک تهیه و خریداری کنید.

 

 

نوشته های مشابه