تجهیزات ایمنی ترافیکی, تجهیزات پارکینگ, تجهیزات پارکینگ ساختمانی, تجهیزات پارکینگ طبقاتی, تجهیزات پارکینگ مکانیزه, تجهیزات پارکینگ منزل, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات مانع پارکینگ, فرتو ترافیک

تجهیزات پارکینگی شرکت فرتو ترافیک

تجهیزات پارکینگ، پس از ساختن و راه اندازی یک پارکینگ باید از وسایل و تجهیزات ایمنی برای آن استفاده کرد. تجهیزات پارکینگی در ساختمان های مسکونی کاربردهای فراوانی دارد و از طرفی به رفت و آمد آسانتر افراد ساختمان کمک فراوانی می‌ کند. از تجهیزات ایمنی پارکینگ می توان به علائم پارکینگ جهت دار و علائم پارکینگ معلولان و همچنین تابلوی پارک ممنوع، تابلوهای ترافیکی عبور اشاره کرد.

ساخت پارکینگ ایمن

برای حفاظت از ساختمان‌ ها و حفظ سلامتی و امنیت رانندگان و سرنشینان می بایست از وسایل و تجهیزات ایمنی پارکینگ برای ساخت پارکینگ ایمن استفاده شود تا میزان آسیب و خسارت به افراد و خودروها را به پایین ترین حد ممکن رساند.تجهیزات پارکینگی به جز اینکه ایمنی در پارکینگ ها را افزایش میدهند موجب زیبایی و آراستگی پارکینگ ها میشود. تجهیزات پارکینگ دارای تنوع زیادی هستند و افراد متقاضی می توانند مناسب با پارکینگ و نیازهای خود از این تجهیزات پارکینگی انتخاب و استفاده کنند.

تجهیزات پارکینگ

برای مطلع کردن رانندگان از افرادی که در پارکینگ حضور دارند می توان گذرگاه عابرین پیاده را طراحی کرده تا دقت بیشتری داشته باشند.همچنین میتوان با استفاده از علائم محدودیت سرعت، سرعت مجاز را به رانندگان نشان داد. پارکینگ ها برای نگهداری از وسایل نقلیه و خودرو ها طراحی شده اند و برای محافظت از خودرو ها و حفظ امنیت آنها باید از تجهیزات و وسایل ایمنی استفاده کرد. وجود داشتن تجهیزات ایمنی در هر پارکینگی موجب حفظ امنیت، سلامت موتور و همچنین خودرو ها میشود و از یک طرف موجب کاهش پیدا کردن تصادفات می شود.

از سوی دیگر با استفاده کردن از وسایل و تجهیزات پارکینگ میتوان‌ از قسمت های بیشتر پارکینگ استفاده مناسب و بهینه کرد. در واقع با بهینه سازی کردن محیط پارکینگ به وسیله تجهیزات ایمنی پارکینگ میتوان فضا و محیط پارکینگ را به صورتی طراحی کرد تا تعداد ماشین های بیشتری در آن جای بگیرند. همچنین با استفاده کردن از تجهیزات پارکینگ می شود تردد در پارکینگ ها را تحت کنترل درآورد و امکان ورود افراد سارق را به داخل پارکینگ کاهش داد. با توجه به موضوعاتی ک گفتیم و اهمیت زیادی که دارا میباشد پیشنهاد ما به شما تهیه کردن تجهیزات ترافیک که با کیفیتی عالی توسط شرکت فرتو ترافیک تولید شده، میباشد.

تجهیزات پارکینگ

صفحه ضد لغزش رمپ

رمپ، یک مسیر شیب‌دار و یا صفحه ضد لغزش رمپ میباشد که میتواند دو سطح غیر هم تراز را به همدیگر وصل کند. مثلا برای قرار گرفتن خودرو در پارکینگ و رفتن آن از طبقه پایین به طبقات بالا، استفاده از رمپ با رعایت کردن استاندارد ها یک امر ضروری است. ترمز رمپ پارکینگ، یکی از وسایل پر کاربرد تجهیزات پارکینگی به حساب می آید که موجب بالا رفتن ایمنی محیط پارکینگ و آسان شدن رفت و آمد ماشین ها می‌شود.

لغزش گیر رمپ با هدف پیشگیری از سرخوردن خودروهایی که در حال حرکت از روی رمپ هستند و کاهش دادن تصادفات و خسارت های ناشی از آن روی سطح رمپ و شیب پارکینگ ها، نصب و اجرا می‌شود. صفحه های ضد لغزش به‌ خاطر ساختار و طراحی ویژه ای که دارند، بدون اینکه به لاستیک های خودرو آسیب برساند، توسط آج‌های بکار برده شده در آنها موجب میشود اصطکاک لازم برای جلوگیری از لیز خوردن لاستیک ماشین در شیب های رمپ‌ پارکینگ را ایجاد کند.

ترمز رمپ خودرو

جنس لغزش گیر رمپ و یا همان ترمز رمپ خودرو که از تجهیزات پارکینگ است از فلز (گالوانیزه و یا آلومینیوم) و یا از لاستیک می‌باشد، و بر روی رمپ‌های پارکینگ‌ها برای پیشگیری از سر خوردن خودروها نصب میشود. مدل‌های لاستیکی آن هم بر روی رمپ‌های سنگی به‌ شکل رده رده می‌باشند قابلیت نصب دارند. معمولا سطح های ضد لغزش از جنس فلز دارای دوام و مقاومت بیشتری به نسبت جنس لاستیکی دارند، به همین دلیل در مکان‌های پر رفت و آمد معمولاً از صفحه ضد لغزش رمپ فلزی استفاده میکنند.

تجهیزات پارکینگ

مزایای استفاده از صفحه ضد لغزش رمپ

از مزایای استفاده کردن از صفحه ضد لغزش رمپ که از مهم ترین تجهیزات پارکینگ می باشد می توان به موارد زیر اشاره کرد

  • قابلیت استفاده در همه سطوح
    ترمز رمپ بر روی همه سطوح و جنس مثل بتن، فلز، سرامیک،چوب، کاشی و … قابل نصب شدن را دارند و از این بابت جایگزین خوبی برای نوارهای ترمز میباشد.
  • نصب آسان
    صفحه ضد لغزش رمپ را میتوان به آسانی و در مدت زمان کوتاه نصب کرد، هم در فضای باز و هم در محیط های بسته و همچنین بر روی هر نوع سطحی، مثل رمپ‌های پارکینگ، رمپ‌هایی که مختص حرکت ویلچر و برانکارد هستند، پله‌ها و … را دارد.
  • تحمل بالا
    صفحه های ضد لغزش رمپ از جنس فلز، دارای میزان تحمل بالا میباشد و بسیار مقاوم هستند، و دارای تحمل فشاری و سایشی به میزان زیادی هستند، از این لحاظ دارای تحمل ترافیک زیاد عابران پیاده و رفت و آمد بیشتر خودروها می‌باشند.
  • قابلیت جابجایی
    صفحه های ضد لغزش رمپ، به‌ آسانی قابل جابجایی، تعویض و تعمیر هستند.
  • دارای تحمل بالای شرایط آب و هوای مختلف میباشد
    صفحات ضد لغزش در مقابل شرایط آب و هوایی گوناگون و رطوبت مقاوم هستند و در هنگام بارش برف و باران دچار یخ‌زدگی نمی شود، بنابراین عملکرد خود را در هر شرایطی حفظ می کند.

تجهیزات پارکینگ

ترمز پله

ترمز پله یکی از تجهیزات ایمنی و تجهیزات پارکینگ است که شامل نوارهای ضد لغزش قوی میباشد که از لغزش و احتمال سقوط و لیز خوردن به میزان زیادی پیشگیری کرده و آسیب های که ممکن است برای افراد و همچنین زیرساخت ها پیش بیاید را کاهش می دهد. یک نوع دیگر از ترمز پله به نام ترمز سمباده ای وجود دارد و همان گونه که از اسم آن مشخص است مثل سمباده می باشد . در قسمت پشت این ترمز پله چسبدار هستند و بعد از کنده شدن روکش آن به آسانی بر روی پله و هر سطح دیگری قابل نصب شدن میباشد. ترمز پله سمباده ای مختص محیط های داخلی و کم رفت و آمد می باشد.

تجهیزات پارکینگ

مشخصات و ویژگی های ترمز پله

ویژگی های ترمز پله که از تجهیزات پارکینگی می باشد خوب دارای ویژگی های زیادی می باشند مثل:

  • در مقابل سایش مقاوم هستند
  • در برابر رطوبت مقاوم هستند
  • شکل یک ترمز پله خوب دچار تغییر نمیشود
  • توانایی برقراری ارتباط مولکولی با سطح مورد نظر را دارد
  • در هنگامی که دچار ساییدگی شد بتوان آن را تعویض کرد
  • کیفیت و ماندگاری حداقل بالای ۵سال داشته باشد.
  • دارای خدمات پس از فروش باشد.
  • دارای ضخامت کم باشد.
  • از نظر ظاهری دارای زیبایی بصری باشد
  • قابل اجرا و نصب بر روی انواع مواد اولیه ساختمانی مثل فلز ، چوب و سرامیک و سنگ را داشته باشد.

نوشته های مشابه