تجهیزات, تجهیزات ایمنی, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ایمنی پارکینگ, تجهیزات ایمنی ترافیکی, تجهیزات ایمنی جاده, تجهیزات پارکینگ, تجهیزات پارکینگ ساختمانی, تجهیزات پارکینگ طبقاتی, تجهیزات پارکینگ مکانیزه, تجهیزات پارکینگ منزل, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ترافیکی باتومی, تجهیزات ترافیکی نارنجی, تجهیزات جاده ای, تجهیزات خط کشی ترافیکی, تجهیزات مانع پارکینگ, فرتو ترافیک

لوازم و ابزار آلات ترافیکی و تجهیزات ایمنی ترافیکی شرکت فرتو ترافیک

تجهیزات ایمنی ترافیک، در دنیای امروزه با توجه به زیاد شدن حمل و نقل در سطح بین المللی استفاده ازعلایمی که به طور جهانی قابل فهم باشد از اهمیت خاصی برخوردار است. هرروز نیاز به ساخت علائم و تجهیزات ترافیکی بیشتر می‌شود. شرکت فرتو ترافیک توانسته یکی از فعالان در این زمینه باشد ما با تولید تجهیزات ترافیکی توانسته‌ایم قطب فعال در این زمینه باشیم. و مردم می‌توانند با خیال راحت خرید اینترنتی تجهیزات ترافیکی را ازما خریداری کنند. به شما این قول را خواهیم داد که همکاری با ما یکی از بهترین تجاربتان به حساب بیاید. زیرا کیفیت محصولات ما به نسبت قیمتشان خیلی عالی است.

تجهیزات ایمنی ترافیک

تجهیزات ایمنی ترافیک

درحال حاضر تجهیزات ایمنی ترافیک یکی از مهم‌‌ترین و پرکاربرد‌‌ترین وسایل می‌باشند. که ازاین محصولات برای حفظ کردن امنیت عابرین پیاده، خودروها، مدیریت ترافیک و رعایت مقررات و… استفاده می‌شود. این از افتخارات شرکت تجهیزات ترافیکی فرتو ترافیک به حساب می آید که سال هاست تولید کننده این محصولات ایمنی است و نقش خیلی مهمی در کاهش هرج و مرج و خطرات دارد. فرتو ترافیک توانسته تولید کننده تجهیزات ایمنی ترافیکی به صورت عمده باشد و در زمینه صادرات خیلی موفق است.

تجهیزات ایمنی ترافیک برای ایجاد نظم وانضباط شهری و جلوگیری از برخورد ماشین‌ها به یکدیگر یا عابرین پیاده استفاده می‌شود. از لوازم و محصولات ایمنی ترافیکی در زمان ترافیک، در اطراف ساختمان‌های که در حال ساخت و سازهستند و آگاه سازی از خطرات و جلوگیری از صدمه‌ها و آسیب‌های جبران ناپذیراستفاده می‌شود. انواع متفاوت تجهیزات می‌تواند از تجهیزاتی که برای هدایت ترافیک استفاده می‌شود مثل علائم ترافیکی و تابلوهای ترافیکی تا موانع وچراغ‌های چشمک زن که به رانندگان در مورد خطرات ترافیکی آینده هشدار می‌دهند، متغیر باشد. ایمنی ترافیکی در هرجایی که عابرین پیاده و افراد سواره در رفت و آمد هستند ضروری است.

تجهیزات ایمنی ترافیک

عبورو مرورو رفت و آمد در شهرها و معابربرای خودروها و افراد پیاده باید قوانین و مقرراتی داشته‌باشد تا با پیروی از آنها از به وجود آمدن هرج و مرج و آشفتگی جلوگیری کند. برای ایجاد نظم و انضباط در معابر و جاده‌ها قوانین راهنمایی و رانندگی و ترافیکی وضع شده‌است. تابلوهای ترافیکی، علائم ترافیکی، استوانه ترافیکی، بشکه ترافیکی، چراغ ترافیکی و انواع وسایل ترافیکی که به نام تجهیزات ایمنی شناخته می‌شود، می‌تواند نظم در معابر شهری و جاده‌ای را ایجاد کند. کیفیت و جنس خوب لوازم ترافیکی باعث زیاد شدن طول عمر این تجهیزات و کاربرد بیشتر آنها می‌شود.

چرا تجهیزات ایمنی ترافیک ضروری هستند

هر سال اخباراعلام می‌کند که بسیار زیادی از هموطنان جان خود را در اثر سانحه رانندگی از دست داده‌اند. یکی از مهم ‌‌ترین راهکارها برای کاهش آمار جانباختگان این است که نسبت به علائم و تجهیزات ایمنی ترافیکی، بی‌تفاوت نباشیم. خیلی از افراد با ندانستن علائم و تجهیزات ترافیکی، متاسفانه جان خود را از دست می‌دهند. اگر شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که علائم و تجهیزات ترافیکی را نمی‌شناسید توصیه می‌کنم با ما در این مقاله همراه باشید. منظوراز تجهیزات ترافیکی یعنی اینکه ابزارهایی که، برای کاهش سوانح و مشکلات متفاوت مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تجهیزات ایمنی ترافیک

این تجهیزات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار اند، زیرا برای برقراری نظم در سطح شهر و جاده ضروری هستند. در ادامه به علائم و تجهیزات ترافیکی در سطح شهر و جاده می‌پردازیم. جاده در اصل چندین شهر را به هم وصل می‌کند. خیلی از افراد با رفت و آمد در بین شهرها، ممکن است دچار تصادفات جاده‌ای شوند. این تصادفات علاوه بر جراحات و آسیب به اعضای بدن ممکن است باعث مرگ فرد شود. این جا است که مسئله‌ی توجه به علائم و تجهیزات ترافیکی ضرورت دارد. این تصادفات به دلیل؛ – خواب آلودگی راننده، – سرعت خیلی بالا و غیرمجاز، -نا آشنا بودن فرد به علائم و تجهیزات ترافیکی، – حواسپرتی رانندگی، ۵- نبود تجهیزات – مسیر ناهموار جاده – شرایط آب وهوایی و غیره به وجود می آید.

مناطق قرارگیری تجهیزات ایمنی

تابلو‌ها و علائم ترافیکی که در سطح شهر و سطح جاده نصب شده‌اند برای آن است که رانندگان، عابران پیاده از آن جهت رفت و آمد و جلوگیری از تصادف استفاده کنند. این علائم به مانند یک کتاب برای راهنمای عابران و رانندگان می‌باشد. البته به منظور توجه به علائم و تجهیزات ایمنی ترافیکی، کتاب راهنمایی رانندگی در اختیار راننده قرار می‌گیرد. تا به راحتی مناطق قرارگیری تجهیزات ایمنی را تشخیص داده و نکات ایمنی آن را در نظر بگیرند.

تجهیزات ترافیکی در انواع و محیط‌های متفاوت کاربردها وهدف‌های متفاوتی را دنبال کرده و می‌توان ازانواع این تجهیزات به موانع فلزی ترافیکی، پرچم خطر ترافیکی، چشم گربه‌ای یک طرفه و دوطرفه، گل میخ ترافیکی، تابلوها و علائم ترافیکی جاده‌ها، استات‌های ترافیکی و استوانه ترافیکی اشاره کرد که هر کدام از این تجهیزات با توجه به مکان‌ها و در هر شرایط کاربردهای متفاوتی دارند و مورد استفاده راننده قرار می‌گیرند.

تجهیزات ایمنی ترافیک

نحوه انتخاب تجهیزات ایمنی ترافیک

با توجه به این امر که محیط‌های کارگاهی مختلف، از ابزار و متفاوتی مختلفی برخوردارند، نوع و درجه خطراتی که در هر محیطی ممکن است رخ دهد، متفاوت خواهد بود. از این رو برای انتخاب کردن لوازم ایمنی کار و یا نحوه انتخاب تجهیزات ایمنی ترافیک، باید به دو نکته توجه کرد، اندازه خطر و تناسب لوازم ایمنی با شرایط خطر. و این موارد اصولی هستند که توجه کردن به آنها تعیین کننده میزان ایجاد حفاظت فرد خواهد بود. درجه خطر به معنی در نظر گرفتن تمام شرایط کار و اندازه آسیبی است که در محیط متوجه فرد خواهد بود.

علاوه بر این انتخاب وسایل حفاظت فردی باید با همراهی کارگران انجام شود تا از اندازه بودن این تجهیزات با بدن کارگران اطمینان کامل حاصل کنید. تجهیزاتی مانند لباس کار، کفش ایمنی، کلاه ایمنی اگر کاملا بر اعضای مختلف بدن هماهنگ نباشد، کارایی لازم را نخواهد داشت. بنابراین برای انتخاب هر یک از این تجهیزات ایمنی فردی باید ارگونومی وسیله در نظر گرفته شود.

خرید تجهیزات ایمنی ترافیک

شرکت ترافیک فرتو ترافیک با داشتن سابقه زیاد در ساخت و فروش انواع تجهیزات ترافیکی با ابعاد مختلف طبق استانداردهای وزارت راه و شهرداری اماده تولید سفارشات شما می‌باشد. هر کدام از این تجهیزات ایمنی با توجه به مکان‌ها و شرایط متفاوت کاربردهای مختلفی دارند و مورد استفاده رانندگان قرارمی‌گیرند. برای خرید تجهیزات ایمنی ترافیک فقط کافیست همین حالا با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه