تجهیزات, تجهیزات ایمنی, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ایمنی پارکینگ, تجهیزات ایمنی ترافیکی, تجهیزات ایمنی جاده, تجهیزات پارکینگ ساختمانی, تجهیزات پارکینگ طبقاتی, تجهیزات پارکینگ مکانیزه, تجهیزات پارکینگ منزل, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات خط کشی ترافیکی, تجهیزات مانع پارکینگ, فرتو ترافیک

پیچ و رول پلاک ترافیکی شرکت فرتو ترافیک

پیچ ترافیکی، امروزه استفاده از تجهیزات ترافیکی و پارکینگی در همه  شهرها و کشورهای دنیا یک موضوع رایج میباشد. برای افزایش دادن میزان امنیت افراد، کاهش خسارت های احتمالی و همچنین ایجاد نظم و انضباط در محیط ها از تجهیزات پارکینگ استفاده می شود. همچنین، تجهیزات ترافیکی می توانند به تسهیل رفت و آمد، کم کردن میزان خطر تصادفات و به دنبال آن خسارت های مالی و همینطور کمک به رعایت قوانین رانندگی در خیابان ها کمک کنند.  ارزش و اهمیت تجهیزات در زندگی امروزی برای همه ثابت و شناخته شده است.

پیچ ترافیکی

پیچ و رولپلاک ترافیکی

در حال حاضر تولید کننده های زیادی، مانند شرکت فرتو ترافیک در ایران، همواره در تلاشند تا با بکار بردن مواد اولیه با کیفیت و همینطور رعایت کردن استاندارد های جهانی، محصولاتی با کیفیت و با دوام بالا را تولید کنند؛ اما ماندگاری بالا و طولانی  این تجهیزات ترافیکی فقط به نوع ساختار این تجهیزات وابسته نیست، بلکه نحوه ی اجرا کردن این تجهیزات در محیط هم می تواند به ماندگاری و دوام بیشتر آن کمک کند. پیچ و رولپلاک ترافیکی یا پیچ ترافیکی یکی از محصولاتی هستند که به طور معمول در نصب  کردن و اجرای تجهیزات پارکینگ، مثل سرعت گیرها، از آن استفاده میشود.

پیچ ترافیکی

معمولا برای نصب کردن و پیچ کردن خیلی از تجهیزات ترافیکی و پارکینگی از پیچ و رولپلاک یا تلگرافی استفاده میکنند. جنس و کیفیت این پیچ ها باید به شکلی باشد که مانع از شل شدن و افتادن تجهیزات شود و باید به صورت محکم و سفت نصب شود. این نوع پیچ ها بیشترین کاربردی که دارند در زمان نصب کردن سرعت گیر در جاده های شهری و بیرون از شهر می باشند و همینطور در تجهیزات جاده ای و ترافیکی که به نصب کردن نیاز دارند از این پیچ ها استفاده می کنند.

دلایل استفاده از پیچ و رولپلاک ترافیکی

پیچ ترافیکی یا تلگرافی ویژگی ها و کاربردهای فراوانی دارند، که میتوان تعدادی از کاربردهای آن را نام برد:
مقاومت و محکم بودن این پیچ ها خیلی بالا است در انواع گوناگون تجهیزات ترافیکی مثل سرعت گیر ها و جدا کننده های پارکینگ و… مورد استفاده قرار میگیرد.
از این پیچ ها به همراه رولپلاک و همینطور واشر استفاده میشود.
قطر پیچ هایی که برای سرعت گیر استفاده می شود 12 میلی متر است، بلندی و ارتفاع آن هم 110 میلی متر است .
معمولا برای همه تجهیزات ترافیکی و جاده ای مورد استفاده قرار میگیرد.
این پیچ ها باعث میشوند که تجهیزات ترافیکی و پارکینگی به زمین و سطح های گوناگون وصل شده و موجب محکم شدن آنها شود.

اندازه قطر پیج های ترافیکی یا تلگرافی 2 میلی متر بوده و ارتفاع آنها 110 میلی متر می باشد.به همین علت این پیچ ها را با نام پیچ تلگرافی 12/110 هم میشناسیم.
بیشترین استفاده و کاربرد این پیچ ها در سرعت گیرها و و تجهیزات ترافیکی در جاده ها می باشد.

پیچ ترافیکی

این پیچ ها از با کیفیت ترین و بهترین جنس ساخته شده اند. برابر شرایط جوی دارای مقاومت بسیار بالایی میباشند.
استحکام بسیار بالایی در مقابل فشارها دارند.
پیچ های ترافیکی، یک نوع تجهیزات کوچک اما مهم و کاربردی به حساب می آید که اگر از کیفیت خوبی برخوردار نباشد موجب می شود که تجهیزاتی که به این پیچ ها نیاز دارند هم‌ عملکرد خوب و مناسبی نداشته باشند. در نتیجه باید بسیار با کیفیت باشند. پیچ های ترافیکی سرعت گیر در شرکت فرتوترافیک با بهترین کیفیت تولید و عرضه می شوند تا کمک کند که ایمنی و عملکرد تجهیزات ترافیکی را بالا ببرند.

.
برای وصل کردن قطعه ها به سطح های گوناگون روش‌های مختلفی مثل استفاده کردن از میخ، پرچ،پیچ و رول ‌پلاک وجود دارد.برای اتصال درست و مقاوم بعضی از لوازم ترافیکی بهتر است که از پیچ و رولپلاک مناسب استفاده شود. برای لوازمی مثل استوانه، سرعت گیر ، کار استاپر و…. می توانیم از این پیچ و رولپلاک استفاد کنیم.

انواع پیچ و رولپلاک ترافیکی

انواع پیچ و رولپلاک ترافیکی در انواع گوناگونی تولید و عرضه میشوند:
۱.پیچ و رولپلاک
۲.پیچ و رولپلاک استوانه
۳.پیچ و رولپلاک کله قندی
۴.پیچ و رولپلاک بشکه
۵.پیچ و رولپلاک مخروط

پیچ ترافیکی

از پیچ و رولپلاک ترافیکی بیشتر برای نصب کردن و اجرای تجهیزات ترافیکی در جاده ها استفاده می شود، بسیاری از افراد آنها را با نام پیچ ترافیکی می شناسند. پیچ تلگرافی ساخته شده از جنس آهن میباشد و گاهی هم آن را از انواع دیگر فلزاتی که بسیار محکم و مقاوم باشند می سازند. پیچ و رولپلاک به شکلی روزه کاری و ساخته میشوند که نوک آن بسیار تیز باشد و همینطور فرایند رزوه، اختلالی در نوع ساختار پیچ ایجاد نمیکند. وجود داشتن هر نوع تخلخل در مواد آهن موجب میشود که به سرعت دچار زنگ زدگی و پوسیدگی قطعات شود.

پیچ های ترافیکی به طور معمول به همراه رولپلاک هایی که از جنس پلاستیک بسیار مقاوم و واشر مورد استفاده قرار میگیرند. رول پلاک هایی برای این گروه از پیچ ها مورد استفاده قرار می گیرند، معمولا دارای جنس لاستیکی و بسیار مقاوم هستند و می توانند در مقابل اصطکاک و همینطور شرایط گوناگون آب و هوایی ، مقاومت کنند.در ساختن رول پلاک های مخصوص معمولا از پیچ های با جنس پلی اتیلن PE و پلی پروپیلن pp استفاده میشود. بجز رولپلاک، به طور معمول برای نصب کردن و اجرای صحیح تجهیزات ترافیکی، از واشر ها هم استفاده می شود. واشرها هم مثل پیچ ها معمولا از جنس آهن و یا انواع فلزهای مقاوم ساخته میشوند.

پیچ ترافیکی

پیچ و رولپلاک ترافیکی در مقایسه با انواع پیچ هایی که در بازار وجود دارند، بلندتر هستند. به همین تجهیزاتی که با کمک این گروه پیچ ها نصب شده اند به طور معمول دارای دوام و ماندگاری بیشتری هستند. بدنه پیچ ها دادای یک قسمت صاف در سمت بالای پیچ هستند. حدود 60 درصد از قسمت طول پیچ رزوه کاری می شود. طرح های رزوه کاری بر روی پیچ، باید به صورتی انجام شود که اصطکاک بدنه پیچ با رول پلاک ، به حداکثر خود برسد. و هر چقدر اصطکاک زیادتر باشد، میزان احتمال شل شدن و جدا شدن قطعه ها از روی زمین یا دیوار و ستون های مورد استفاده هم کمتر می شود. قسمت بالایی پیچ ها به صورت یک شش ضلعی طراحی شده و تلید میشود.و معمولا ضخامت قسمت بالای این پیچ ها هم به نسبت بقیه پیچ هایی که در بازار موجود هستند بیشتر است. در زمان نصب کردن پیچ ها و یا جدا کردن آن ها از قطعه ها،ضخامت آنها اهمیت بسیاری دارد.

خرید پیچ و رولپلاک‌ ترافیکی

پیچ های تلگرافی که به آن پیچهای ترافیکی گفته میشود از جنس‌های گوناگونی تولید و ارائه داده میشود. این پیچ ها به طور معمول از آهن، فولاد کربنی، گالوانیزه تولید میشوند. که متناسب با نیاز شما باید از آنها استفاده کنید. شما میتوانید این محصولات را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از شرکت فرتو ترافیک تهیه و خریداری کنید.
جهت اطلاع از قیمت ها و هماهنگی برای خرید پیچ و رولپلاک ترافیکی با ما تماس بگیرید.

نوشته های مشابه