تابلو, تابلو اخطاری, تابلو ایمنی, تابلو ایمنی ترافیکی, تابلو ایمنی ترافیکی راهنمایی رانندگی, تابلو ترافیکی, تابلو ترافیکی ال ای دی, تابلو ترافیکی هشدار دهنده, تابلو راهنما, تابلو علائم, تابلو علائم راهنمایی, تابلو و علائم, تابلوهای ایمنی, تابلوهای ترافیکی, تابلوهای راهنمایی و رانندگی, فرتو ترافیک

بهترین تابلو ایست دستی چراغ دار درجه1

تابلو ایست دستی چراغ دار، در عصر پر شتاب کنونی علائم و تابلوهای راهنمایی از جمله کلیدی ترین و متداول ترین اعلاناتی هستند که در ترددهای درون و برون شهری به مراتب مورد مشاهده قرار می گیرند. آگاهی از کاربرد تابلو ایست دستی و بهترین تابلو ایست چراغ دار یکی از مطالبی است که هم برای استفاده کنندگان و مجریان آن و همچنین شهروندان ضروری می باشد. رانندگان در هنگام مواجهه با هر یک از این علائم می بایست متوجه هشدار شده و با کاهش سرعت اقدام به توقف نمایند. پای بند بودن به قوانین راهنمایی و رانندگی از جمله وظایف هر شخص نسبت به ایجاد امنیت سایر خودروها و همچنین عابرین پیاده بوده و تخطی از آن عواقب جدی در پی دارد. در طی این مقاله به بررسی هر چه بیشتر ویژگی های تابلوهای ایست دستی خواهیم پرداخت.

تابلو ایست دستی چراغ دار

نقد و بررسی تابلو ایست دستی چراغ دار

نخستین و کلیدی ترین نکته در نقد و  بررسی تابلو ایست دستی چراغ دار درک مفهوم و شرایط استفاده از آن می باشد. مفهوم و به کار گیری این دسته از علائم در تمام نقاط جهان دارای یک مفهوم می باشد؛ که عبارت از اخطار توقف به خودروهای در حال تردد و سایر وسایل نقلیه می باشد. رانندگان در هنگام مواجهه با این تابلو می بایست نسبت به کاهش سرعت خود و توقف اقدام کنند. تابلوهای ایست دستی اصولا تنها در دست پلیس ها، در نزدیکی مدرسه ها و معابر در دست تعمیر دیده می شوند.
انواع مختلفی از تابلوهای ایست دستی ساده و چراغ دار وجود داشته که در ادامه مقاله به انواع و کاربرد آن ها خواهیم پرداخت.

تابلو ایست دستی چراغ دار

کاربرد تابلو ایست دستی چراغ دار چیست؟

یکی از موضوعات کلیدی در این مقاله پاسخ دهی به این سوال است که کاربرد تابلو ایست دستی چراغ دار چیست؟ این قبیل از علائم که در دسته تابلوهای اخطاری راهنمایی و رانندگی قرار می گیرند در ابعاد و شرایط مختلفی قابل رویت بوده و عموما توسط مامورین پلیس در اماکن مختلف مورد استفاده قرار گرفته می شوند. کاربرد و مفهوم این تابلوهای دستی اصولا در تمام مواقع دارای مفهوم ایست و یا اخطار کاهش سرعت به رانندگان وسایل نقلیه می باشد.

در میان انواع تابلوهای ایست دستی، نوع چراغ دار آن به دلیل قابلیت رویت آن در شرایط جوی مختلف به عنوان یکی از پرکاربرد ترین تجهیزات شناخته می شود. این تابلوهای چراغ دار قابلیت تنظیم در 3 حالت روشن، خاموش و چشمک زن را دارا بوده و به واسطه بهره گیری از جنس بدنه مقاوم پلاستیک و پی وی سی ارائه دهنده عمر طولانی و مقاومت بالا می باشد. این دسته از علائم نقش ویژه ای در آگاه سازی رانندگان، کنترل و هدایت ترافیک داشته و نقش مفیدی در اطلاع رسانی در رابطه با خطرهای احتمالی معابر دارد.

تابلو ایست دستی چراغ دار

ساختار کلی تابلو ایست دستی چراغ دار

در واقع ساختار کلی تابلو ایست دستی چراغ دار به شرح زیر می باشد:
قسمت علامت ایست: در این قسمت از تابلوی دستی که به رنگ قرمز طراحی شده عبارت STOP مشاهده می شود. این قسمت از تابلو عموما از شبرنگ نیز برخوردار می باشد.
قسمت ال ای دی: در طراحی این گونه از تابلوها در طرف مخالف عبارت STOP از چند عدد لامپ ال ای دی استفاده شده که به مامورین اجازه استفاده از آن را در انواع شرایط جوی را می دهد.
دسته تابلو: که دارای دکمه روشن و خاموش و محل اتصال شارژ در آن تعبیه شده است.
چراغ قوه: که در برخی از مدل ها به کار رفته و در شرایط اضطراری کاربردهای فراوانی ارائه می دهد.
شارژر: شارژر این علائم توسط برق شهری قابل شارژ بوده و بسته به نوع محصول امکان استفاده بین 6 الی 9 ساعت را در اختیار کاربر قرار می دهد.

تابلو ایست دستی چراغ دار

ویژگی های تابلو ایست دستی چراغ دار

ویژگی های تابلو ایست دستی چراغ دار به مراتب بیشتر و کارامد تر از نوع ساده آن بوده و هر یک از این تابلوها که در انواع مختلفی رایج هستند دارای ویژگی های مخصوص می باشند. در طراحی برخی از این تابلوها علاوه بر چراغ های ال ای دی از چراغ قوه نیز بهره گیری شده و کارایی این محصول دو چندان می گردد. در ادامه مزایای چند مورد از پرکاربرد ترین تابلوهای ایست دستی چراغ دار را مورد بررسی قرار می دهیم.

تابلو هشدار ایست دستی مدل شارژی: که از جنس بدنه پلاستیکی ساخته شده و در ابعاد 34 در 18 موجود می باشد. در طراحی این تابلو از 6 الی 9 چراغ ال ای دی استفاده شده و یک طرف آن دارای شبرنگ می باشد. به کار گیری از این تابلو به منظور توقف و توقف ممنوع در معابر مفید می باشد. تابلو هشدار ایست دستی مدل شارژی دارای چراغ : که دارای 9 لامپ ال ای دی در یک طرف بوده و 6 چراغ ال ای دی در انتهای آن و برای استفاده به عنوان چراغ قوه تعبیه شده است. این تابلو با کابل شارژ برق شهری یک یا دو متری عرضه می گردد. این تابلو نقش مفیدی در هدایت ترافیک ایفا می کند.

تابلو ایست دستی چراغ دار

تفاوت ایست دستی چراغ دار و ساده

نکته مهم در تفاوت ایست دستی چراغ دار و ساده میزان کارایی آن ها در شرایط مختلف و به خصوص در اماکن دارای دید کم و تاریک می باشد. بهره گیری از چراغ های ال ای دی تضمین کننده قابلیت رویت این دسته از علائم هشداری بوده و رانندگان را در فاصله ایمن نسبت به وجود خطرات و یا دستور ایست آگاه می سازد. قابلیت شارژ در این تابلوهای دستی این امکان را فراهم می سازد که تا چندین ساعت بدون اتصال به برق شهری ترافیک را نسبت به دستورات آگاه ساخته و عملیات را با آسودگی خیال به پایان رساند.

فروش تابلو ایست دستی چراغ دار با کیفیت عالی

وب سایت ترافیک ساز با داشتن سابقه طولانی در ساخت و توزیع انواع تجهیزات ایمنی و ترافیکی یکی از ارائه دهندگان بهترین محصولات ترافیکی شناخته شده و توجه ویژه ای به کیفیت ساخت محصولات خود دارد. هم اکنون جهت کسب اطلاع از شرایط فروش تابلو ایست دستی چراغ دار با کیفیت عالی با واحد فروش وب سایت در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه