تابلو ترافیکی شبرنگ جاده

قیمت انواع تابلو ترافیکی شبرنگ جاده 1401

تابلو ترافیکی شبرنگ،  قیمت انواع تابلو شبرنگ جاده را می توانید با برقراری یک تماس از طریق سایت ما استعلام نمائید و در صورت تمایل مشاوران فعال ما این محصول را در اسرع وقت با کیفیت خوب و مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار خواهند داد.

تابلو ترافیکی شبرنگ جاده جزو  تجهیزات ترافیکی محسوب می شوند و جزو ابزار بسیار اساسی و ضروری تمام رانندگانی که دارای وسایل نقلیه هستند.

انواع و اقسام این ابزار در بازار عرضه می شود اعم از شبرنگ لانه زنبوری و شبرنگ پریسماتیک، ساده، شبرنگ تی آ تی و قیمت ها نیز متفاوت است.

قیمت انواع تابلو ترافیکی شبرنگ جاده

10 مزیت انواع تابلو ترافیکی شبرنگ

10 مزیت انواع تابلو ترافیکی شبرنگ بزرگترین و مهم ترین مزیت تابلوهای ترافیکی شبرنگ در جهت ایمنی جاده ها ست و برای افرادی که در شب رانندگی می کنند و دچار دید کمی هستند فوق العاده کارآیی مثبت و ارزنده ای دارد.

خوشبختانه ایران جزو کشورهایی است که  توانست تولید این نوع از تجهیزات ترافیکی را در اقلام صادراتی خود قرار دهد. با توجه به اینکه این تابلوها شبرنگ هستند آمار تصادفات در شب به طرز چشم گیری کاهش پیدا می کند و ایمنی بسیاری از مسافران و رانندگان تضمین می شود. این تابلوها کاملا استاندارد بوده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

الان و درحال حاضر انواع تابلو ترافیکی در بازار مشاهده می شود و کاملا از نظر قیمت و کیفیت خوب به نظر می رسد.

قیمت متری شبرنگ در هر متر مربع درصورت خرید عمده به صورت رولی زیر چهل هزار تومان در بازار به فروش می رسد.  اصولا در رنگ های طلایی و نقره ای تولید می شوند.

تجهیزات ترافیک شهری تنها محدود به تابلو شبرنگی نمی شود بلکه ابزار دیگری از جمله گل میخ، استوانه ایمنی، آیینه محدب، ضربه گیر و سرعت گیر پلاستیکی و لاستیکی جزو تولیدات تجهیزات ترافیکی بشمار می آیند.

فروش فوق العاده تابلو ترافیکی شبرنگ جاده

فروش فوق العاده تابلو ترافیکی شبرنگ جاده شرکت تجهیزات ترافیکی در راستای تولید و عرضه تابلوی شبرنگ فروش فوق العاده ای را برای مشتریان عزیز در نظر گرفته است که قطعا  خرید آن خالی از لطف نیست خصوصا برای مراکز راهنمایی رانندگی  کنترل معابر و گذر گاه ها و….

تابلوهای شبرنگ در مسیرهای شهری و جاده ای در جهت حفظ ایمنی جان مردم نصب می شود. بصورت کاملا انبوه این تابلوها در جهت صادرات تولید و روانه خارج از کشور می شود.

فروش تابلو ترافیکی را از ما بخواهید ما به شما اطمینان می دهیم با بهترین کیفیت و استاندارد و بهترین قیمت این  نوع از ابزار ایمنی را در اختیار شما قرار خواهیم داد.

برای اطلاع بیشتر در مورد جنس این تابلوها بهتر است بدانید زمینه این تابلوها از ورق گالوانیزه است.

شبرنگ جاده ای

شبرنگ جاده ای یک ماده بسیار خاص است که در اثر ترکیبی از دو ماده دیگر به اسم فلورسئین و فسفر به دست آمده است و به طوری است که انعکاس نور و رفلکس آن براق و نورانی می‌باشد و در تاریکی مطلق که هیچ نوری وجود ندارد درخشش خیره‌کننده‌ای از خودش بازتاب می نماید و جلوه خوبی پیدا می‌کند.

 

ساخت تابلو شبرنگ

گفتنی است که ساختار اصلی این تابلوها از یک لایه از جنس pvc با بافتی پولکی و حالت منشوری است؛ درست مانند لانه زنبور است که به واسطه یک لایه پارچه وینیل با انعطاف پذیری بسیار بالا و ماندگاری طولانی روکش شده است که به هیچ عنوان پاره نمی شود و قابلیت خوبی برای فضا و محیط های باز و چه بسا بدون نور دارد. ساخت تابلو شبرنگ در شرکت فرتو ترافیک با بالاترین کیفیت انجام می شود.

درادامه تابلو شبرنگ به واسطه جوهرهای حلال و سازگار با محیط چاپ شده و لازم به ذکر است که ضمن توجه به پوشش رفلکتیو و قابلیت بازتاب نور گزینه بسیار مناسبی برای به کارگیری در انواع تابلوهای تبلیغاتی و علائم راهنمایی رانندگی است و همچنین هر نوع تابلویی که در آن احتیاج به دید در تاریکی و فضاهای بدون نور است تا برای همگان قابل رویت شود.

قیمت تابلو شبرنگ

قیمت تابلو شبرنگ که به عنوان شبرنگ جاده ای کاربرد دارد به عوامل گوناگونی بستگی دارد؛ از جمله آن عوامل اثر گذار می شود به جنس متریال به کار برده شده در تهیه و همچنین تولید تابلو شبرنگ، جنس خود تابلو که آهنی باشد و یا آلومینیومی، نوع کیفیت تابلو، طول عمر تابلو، میزان انعطاف پذیری برچسب، نوع پوشش به کار برده شده روی تابلو، مقدار استحکام تابلو در مقابل صدمه دیدگی، شیوه ی ساخت، برند سازنده، شفافیت شبرنگ، حجم سفارش، مدل بسته بندی، نوع طراحی و همچنین چاپ، رعایت استانداردهای مختلف اساسی، مزایای خاص و کیفیت ایده آل در طراحی و چاپ بنر تابلو شبرنگ، سایز و اندازه شبرنگ و غیره اشاره نمود.

البته ضمن توجه به نوساناتی که امروزه در بازارها حاکم است نمی توان به صورت دقیق قیمت مشخصی را ارائه نمود.

تابلو شب‌نما

تابلو شب نما و علائم راهنمایی که به صورت شب نما هستند در شب، به واسطه نور لامپ تحریک می‌شوند تا در مدت زمان طولانی در تاریکی قابل رویت باشند. جنس برچسب به کار برده شده در تابلو شب نما و یا فتولمینست که در انواع تابلوهای شبرنگ‌ جاده ای و تابلوهای خروج اضطراری به کار می رود؛ درحقیقت به گونه ای ساخته شده است که پس از تابش نور به آن‌ها نور را در خود ذخیره کنند.

و در هنگامی که هوا تاریک شد نور ذخیره شده را بازتابش نمایند و یا در جاده مسیر و نوع تابلو را به راننده نشان دهند و برای عملکرد بهتر علائم شب نما و به خصوص تابلوهای خروج شب تاب بایستی در محیطی با نور مناسب قرار گرفته شوند. این تابلوها در ابعاد قابل سفارش تولید می‌شوند. انواع تابلو های شب‌نما شامل تابلو خروج اضطراری، پله فرار، کپسول آتش نشانی و غیره است. شایان ذکر است که تابلو های شبرنگ جاده ای از پرکاربردترین تجهیزات ترافیکی در جاده‌ها می‌باشند که حتما در جاده ها آن‌ها را مشاهده کرده‌اید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *