استوانه ایمنی, استوانه ایمنی ترافیکی, استوانه ترافیکی, استوانه ترافیکی پلاستیکی, فرتو ترافیک

شرایط نصب استوانه ترافیکی شرکت فرتو ترافیک

نصب استوانه ترافیکی، استوانه های ترافیکی مدرن معمولی از پلاستیک ساخته شده اند. استوانه های ترافیکی رایج ترین هستند، اما سایر رنگ های نئون روشن نیز استفاده می شود. به عنوان یک قانون سرانگشتی، هر رنگی که چشم یک راننده عبوری را به خود جلب کند، مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از استوانه های ترافیکی پایه‌های لاستیکی سنگینی دارند که به آن‌ها توانایی ایستادن حتی در باران شدید را می‌دهد. شما میتوانید استوانه های ترافیکی را روی هم بچینید و میتوانید تعداد بالایی از آنهارا در یک مکان کوچک ذخیره کنید.

نصب استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی

استوانه ترافیکی وسیله ساده ای است که برای کمک به کنترل جریان ترافیک استفاده می شود. تقریباً تا زمانی که بزرگراه های اصلی وجود داشته اند، از آنها استفاده می شود. نصب استوانه ترافیکیو خود این محصول در اندازه ها و شکل های مختلفی وجود دارند. برخی از استوانه های ترافیکی برای هدایت ترافیک در اطراف پروژه های ساختمانی یا رویدادهای بزرگ استفاده می شوند. اگر خرابی نیاز به توقف در کنار یک بزرگراه شلوغ داشته باشد، می‌توانند انواع دیگر و کوچک‌تر را برای استفاده رانندگان حمل کنند
استوانه های ترافیکی در آستانه جنگ جهانی اول در ایالات متحده ایجاد شد. با این حال، چنین مخروط های سیمانی اولیه ناخوشایند بودند.

ادارات بزرگراه در سراسر ایالات متحده و در بسیاری از کشورها از استوانه های ترافیکی برای منحرف کردن ترافیک در اطراف ساخت و ساز استفاده می کنند. استوانه های ترافیکی اغلب برای انحراف‌های کوچک‌تر استفاده می‌شوند، زیرا نسبت به دستگاه‌های مدیریت ترافیک بزرگ‌تر و محکم‌تر مستعد از دست دادن، سرقت یا آسیب هستند. آنها همچنین کوچکتر از بسیاری از دستگاه های دیگر هستند و بنابراین در هنگام هدایت حجم زیادی از ترافیک با سرعت بالا کمتر مفید هستند.

نصب استوانه ترافیکی

طریقه نصب استوانه ترافیکی

سیلندر ترافیکی یکی از وسایل ایمنی است که به راحتی و در کمترین زمان ممکن در مسیر یا محل مورد نظر نصب می شود. یکی دیگر از وسایل ایمنی که با سهولت و در زمان کوتاه در محل مورد نظرتان نصب میشود استوانه های ترافیکی میباشند. طریقه نصب استوانه ترافیکی، برای نصب استوانه های ترافیکی بهتر است محل نصب سیلندر را مشخص کنید.برای نصب استوانه های ترافیکی میتوانهم به طور موقت هم به صورت دائم به کمک چسب و پیچ اقدام کنید.به طور معمول برای جلوگیری از عبور موتورسیکلت یا عابران پیاده از این سیلندرها از زنجیر استفاده می شود. همچنین استفاده از رنگ های مختلف در استوانه های ترافیکی امری رایج است.

نصب استوانه ترافیکی

دلایل نصب استوانه ترافیکی

از دلایل نصب استوانه ترافیکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کنترل ترافیک توسط استوانه های ترافیکی این یکی از مهم ترین دلیلی است که در آن از استوانه های ترافیکی استفاده می شود. این استوانه های ایمنی در کنترل ترافیک مهم هستند و در مورد موانع احتمالی جاده هشدار می دهند.
  • نصب استوانه ترافیکی در جهت هشداردر مورد خطرات و موقعیت های خطرناک می‌توانید از استوانه های ترافیکی برای ارائه یک یادآوری کوتاه به عابران پیاده یا رانندگان استفاده کنید تا با احتیاط بیشتری ادامه دهند. به خصوص در جاده ها و کارگاه های ساختمانی، مشاهده استوانه های ترافیکی هشداری بصری برای افراد برای دوری از خطرات احتمالی است.
  • نصب استوانه ترافیکی برای علامت گذاری مناطق محدود
  • می توانید برای مسدود سازی موقت مناطق و ایجاد مرزهایی به عنوان موانع استفاده کنید. این استوانه های ترافیکی قابل حمل هستند، بنابراین می توانید در صورت نیاز از آنها استفاده کرده و برای استفاده بعدی در انبار قرار دهید.
  • نصب استوانه ترافیکی جهت ارائه پیام های ایمنی
  • وقتی نوبت به ارائه هشدارها و پیام های ایمنی می رسد، پایه های کف و استوانه های ترافیکی بسیار مقرون به صرفه هستند. می توانید از آنها در راهروها استفاده کنید تا مردم را در مورد کف مرطوب، سطوح لغزنده یا مناطق بسته آگاه کنید. همچنین یک تابلو در قسمت بالای استوانه ترافیکی خود نصب کنید تا آن تابلو کارمندان و مردم را بیشتر متوجه خود کند
  • نصب استوانه ترافیکی هنگام بازسازی
    سایت های ساختمانی به منبع خوبی از استوانه های ترافیکی نارنجی نیاز دارند تا مردم را از منطقه ساخت و ساز دور نگه دارد. برای این منظور می توانید از استوانه های ساختمانی استفاده کنید، این استوانه ها به کاهش صدمات کمک می کنند. از مخروط های ترافیکی نارنجی روشن برای ایمن نگه داشتن همه افراد استفاده کنید.
  • جدا از این موارد استفاده، اگر صاحب یک کسب و کار هستید، می توانید از این استوانه های ترافیکی به روش های مهم دیگری استفاده کنید. در اینجا چند دلیل مهم وجود دارد که چرا کسب و کار شما باید چند استوانه ترافیکی نارنجی را در سایت نگه دارد.
  • از استوانه های ترافیکی میتوانید برای هشدار دادن به مردم در مورد خطرات داخل ساختمان استفاده کنید
    آنها را بیشتر در رنگ نارنجی می توانید پیدا کنید. به همین دلیل آنها از فاصله دور قابل مشاهده هستند. شما می توانید از این استوانه های ترافیکی برای هشدار دادن به افراد در مورد خطرات مختلف در داخل محل استفاده کنید. همچنین می توانید علائم احتیاط را روی این استوانه ها اضافه کنید تا هشدار به وضوح برای همه قابل مشاهده باشد
  • نصب استوانه ترافیکی

موارد گفته شده چند مورد از دلایل نصب استوانه ترافیکی هستند که شما در صورت لزوم میتوانید استفاده کنید. اگر شما فردی هستید که تمایل به خلاقیت دارید، می توانید راه های بی پایانی برای استفاده آسان و موثرتر از این مخروط ها پیدا کنید. هنگام استفاده از استوانه های ترافیکی، مطمئن شوید که استوانه ی مناسبی را انتخاب کرده اید که از مواد، اندازه و سبک مناسب ساخته شده است که کاملاً با نیازهای شما مطابقت دارد.

نصب استوانه ترافیکی

مزیت های نصب استوانه بر دیگر محصولات ترافیکی

از مزیت های نصب استوانه بر دیگر محصولات ترافیکی می توان به کنترل کردن سرعت، مشخص کردن راه ها، اعمال محدودیت های جاده ای اشاره کرد. همچنین استوانه ترافیکی یکی از تجهیزاتی است که در مقایسه با سایر تجهیزات ترافیکی برای ایجاد محدودیت های موقت مورد استفاده قرار می گیرد . یکی از بهترین مزیت های استوانه های ترافیکی در مقایسه با سایر تجهیزات ترافیکی استفاده آنها در جایگاه هایی به خصوص در پیچ های خطرناک ، تقاطع اتوبان ها و … است که برای بالا بردن سطح امنیت شهری و غیر شهری بسیار گزینه مناسبی میباشند‌.

نوشته های مشابه