استوانه ترافیکی

پخش انواع استوانه ترافیکی درجه یک

استوانه ها از تجهیزات ترافیکی پرکاربرد می باشند که برای بالا بردن ایمنی راه و جاده از استفاده می شود. پخش انواع استوانه ترافیکی درجه یک آماده ارائه استوانه با کیفیت مقاوم با حالت شبرنگ که برای مشخص کردن محدوده خطر مناسب است می باشد.

پخش انواع استوانه ترافیکی درجه یک

شاخصه‌های بارز استوانه ترافیکی شبرنگ

شاخصه‌های بارز استوانه ترافیکی شبرنگ امروزه با توجه به افزایش تعداد ماشین ها و ایجاد ترافیک سنگین در خیان ها ابزار ترافیکی بسیار پرکاربرد تر از گذشته شده اند. یکی از این ابزارها استوانه ترافیکی شبرنگ یا سیلندر ترافیکی می باشد که از آن برای جداسازی خیابان ها و پارکینگ یا مکان های دیکر استفاده می شود. استوانه ترافیکی برای جداسازی مسیر و هدایت رانندگان در جاده قرار می گیرد و با سه ارتفاع مختلف تولید می شود.

کوچکترین ارتفاع آن ۴۵ سانتی متر و بزرگترین آن ۱۰۰ سانتیمتر می باشد. پرمصرف ترین و ایده آل ترین این استوانه ها، استوانه های ۷۵ متری هستند. در قسمت بالای آن حلقه ای برای اتصال پرچم و یا وصل کردن زنجیر تعبیه شده است. استوانه های ترافیکی را هم می توان در زمین پیچ کرد و هم به دلیل سبک بودن آن می‌توان آن را به صورت قابل حمل به کار برد.

از استوانه ترافیکی برای هدایت راننده استفاده می شود و به این منظور نیز نوار های شبرنگ بر روی استوانه ها تعبیه می شود تا رانندگان بتوانند در شب، در نور کم و در فاصله دور به خوبی مسیر خود را در جاده تشخیص دهند. استوانه های شبرنگ در جایی که مسیر باریک میشود و یا در سر پیچ بسیار کاربرد دارند.

همچنین برای مشخص کردن منطقه خطر، ممنوعیت در مسیر حرکت، علامت گذاری و تفکیک مسیر موقتی و یا در مکان هایی کارگران مشغول کارند بسیار کاربرد دارند. با اینحال بیشترین و اصلی ترین کاربرد استوانه های ترافیکی شبرنگ هشدار و هدایت است و نقش آن ها در جلوگیری از ضربه کمرنگ است.

استوانه های شبرنگ معمولا در رنگ های قرمز، نارنجی و زرد وجود دارند زیرا این رنگ ها در هر شرایطی به خوبی دیده و تشخیص دهی می شوند. جنس نوار شبرنگ با کیفیت از درخشندگی بالایی برخوردار است و باید از نوع مناسبی باشد چرا که هم باید به‌خوبی نور را در خود نگه دارد و انعکاس دهد و هم در برابر شرایط جوی مقاوم باشد.

مرکز خرید استوانه ترافیکی درجه یک

مرکز خرید استوانه ترافیکی درجه یک مرکز خرید استوانه ترافیکی درجه یک بهترین نوع مخروط های ترافیکی را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب تر از سایر مراکز جهت کمک به رفع ترافیک های سنگین و ایجاد ایمنی بالای جاده ها و مکان ها ارائه می دهد،این سایت خود یکی از عرضه کننده استوانه ترافیکی می باشد شما می توانید استوانه مورد نظر خود را از طریق این سایت خریداری کنید.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “پخش انواع استوانه ترافیکی درجه یک

  1. حمید اولائی گفت:

    عمر مفید این استوانه ها به چه چیزی بستگی داره دقیقا؟
    چند سال عمر میکنن؟

  2. admin گفت:

    سلام حمید عزیز. وقت بخیر
    جهت اطلاعات بیشتر و خرید محصولات از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *