کله قندی, کله قندی ترافیکی, مانع ترافیکی پلاستیکی

بازار خرید کله قندی ترافیکی پلاستیکی

کله قندی ترافیکی پلاستیکی جز موانع پر مصرف ترافیکی بوده که می تواند برای جدا کردن محدوده های پر خطر استفاده شود. رنگ بندی این لوازم متنوع بوده و اغلب به صورت شبرنگ هستند که در زمان تاریک بودن هم به راحتی قابل مشاهده هستند. کله قندی ها به صورت مخروطی هستند و دارای پایه ای ثابت می باشند که به راحتی روی زمین قرار می گیرد. بازار خرید کله قندی شبرنگ این روزها رونق خوبی را تجربه می کند چون برای ایمنی شهر ها و رفت و آمد از آن استفاده می ‌کنند.

بازار خرید کله قندی ترافیکی پلاستیکی

5 ویژگی مهم کله قندی ترافیکی پلاستیکی شبرنگ

5 ویژگی مهم کله قندی ترافیکی پلاستیکی شبرنگ کله قندی ترافیکی پلاستیکی شبرنگ دارای ۵ ویژگی بارز بوده که نه تنها شناخت آن را در بازار آسان تر کرده است بلکه باعث شده تا فروش خوبی را هم تجربه کند. در اینجا به این مزیت ها اشاره می کنیم:

  1. اولین ویژگی جنس این لوازم است که از پلیمر ساخته شده است بدین ترتیب می تواند در مقابل رطوبت و حرارت و فشار دوام زیادی داشته باشد و دچار پوسیدگی و خوردگی و همچنین ترک خوردگی و شکستگی هم نشود.
  2. تنوع رنگی در آنها بالا بوده و بیشتر به صورت قرمز و سفید و یا نارنجی سفید هستند و استفاده از رنگ های اپوکسی باعث شده تا شبرنگ باشند و دید بهتری داشته باشند.
  3. این مصنوعات از وزن سبکی برخوردار هستند که حمل و نقل آنها را آسان تر کرده است.
  4. ساختار آنها به صورت مخروطی بوده که ابتدای ان کاملا صاف و مسطح است بدین ترتیب به راحتی روی زمین قرار می گیرد.
  5. کله قندی ها برای مشخص کردن محدوده مورد نظر گزینه خوبی هستند.

صادرات انواع کله قندی ترافیکی پلاستیکی

صادرات انواع کله قندی ترافیکی پلاستیکی صادرات کله قندی ترافیکی آن هم در نمونه های مختلف به کشورهای خارجی نه تنها زمینه تولید بیشتر را فراهم کرده بلکه باعث شده تا تولیدی به درآمد ارزی دست پیدا کند. از شاخصه های مهم برای صادرات می توان به قیمت، کیفیت،تنوع و گستردگی تولیدات و زیبایی لوازم ترافیکی اشاره کرد که این کشور به دلیل داشتن این شاخص ها توانسته در صادرات از دیگر کشورها پیشی گرفته و رتبه های برتر در این فعالیت را از آن خود نمایند.

با توجه به رشد و شکوفایی خیلی مطلوب شرکت های تولیدی داخلی در زمینه تولیدات انواع کله قندی، امروز شاهد این امر هستیم که علاوه بر پوشش دادن کلیه بازارهای داخلی، حجم قابل توجهی از این محصولات به کشورهای خارجی نیز صادر می شود. این امر با درآمد ارزی که به همراه دارد باعث پیشرفت اقتصاد می شود و توسعه تولیدی را هم به همراه خواهد داشت و باعث رونق بازار هم می شود.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه در “بازار خرید کله قندی ترافیکی پلاستیکی

  1. محمد اشعری گفت:

    از این کله قندی ها میشه تو حیاط ادارات برای جدا کردن محل پارک خودرو هم استفاده کرد خیلی کاربرد های متعددی میتونه داشته باشه این وسائل ترافیکی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *