فرتو ترافیک, كله قندي ترافيكي

قیمت کله قندی ترافیکی | فرتو ترافیک 1401

کله قندی ترافیکی، نوع کله قندی ترافیکی بستگی به جنس پلی استر آن دارد اگر قیمت آن بالا باشد گرانتر اگر  پلی استر ارزان باشد قیمت آن پایین تراست. کله قندی ترافیکی هشدار دهنده است.و هر کدام ارتفاع مختلفی دارد پنجاه سانتی و هفتاد و صد هرکدام از آنها در محل های خاص استفاده میشود.

مخروط های ترافیکی وسیله ی همه کاره هستند، که با نوع های  مختلفی از وسایل ایمنی جاده مثل مدل های گوناگون موانع ترافیکی و بلوکه های جاده ای، زنجیرهای پلاستیکی، شبرنگ های ایمنی ، صفحات پیام و پرچم قابلیت سازگاری دارد. کله قندی ترافیکی برحسب نیاز، در اندازه های مختلف (از 25 سانت تا 1 متری در انواع مختلفی (کله قندی ترافیکی ژله ای،حلقه دار، قلاب دار، تاشو و …) تولید و مورد استفاده قرار میگیرد.

کله قندی ترافیکی

کاربرد کله قندی ترافیکی

این تجهیزات ترافیکی و ایمنی را می توان به صورت موقت در معابر و جاده ها قرار داد. از جمله کاربرد کله قندی ترافیکی: محدود کردن و هدایت در خیابان ها و بزرگراه ها، یا جداسازی راه ها و علامت گذاری مسیرها، نظارت بر ترافیک، هشدار دادن به رانندگان، علامت گذاری مکان فعالیت کارگران و خیلی از موارد دیگر. استفاده از تمام تجهیزات ترافیکی در جهت حفظ ایمنی در مکان های مختلف، هم برای راننده و سرنشین و هم برای امنیت و هشدار به عابران پیاده لازم است.

همچنین به دلیل بی توجهی تعدادی از مردم به وجود تابلو پارک ممنوع و برای مشخص کردن حریم شخصی، استفاده از مخروط ایمنی امری ضروری است. کله قندی ترافیکی را در محیط های باز و بسته مثل جاهای عمومی و خصوصی، پارکینگ های عمومی، جلوی درب ساختمان ها، نمایشگاه های ماشین و … استفاده کرد. به دلیل نوع کارایی مخروط ترافیکی به آن مانع کله قندی هم میگویند و همانطور که می دانید کله قندی ترافیکی جز تجهیزات ترافیکی و از نوع جدا کننده ها به حساب می آید.

کله قندی ترافیکی

کله قندی یکی از مهمترین نوع تجهیزات ترافیکی است. استفاده از کله قندی مانع ایجاد حادثه  در پارکینگ ها، حاشیه خیابان ها، جاده ها و …میشود. قیمت کله قندی بر اساس مواد به کار رفته در ساخت، استفاده از قلاب یا زنجیر، کف لاستیکی و یا ساده متفاوت است. ارتفاع کله قندی نیز در قیمت آن تاثیر گذار می باشد. قبل از خرید کله قندی بهتر است اطلاع کاملی درباره نوع آن و کاربرد هر یک از آنها در مکان و زمان مناسب اطلاعات کاملی داشته باشین.

با تماس با کارشناسان ایمن ترافیک کالا می توانید از استانداردهای موجود اطلاع بگیرین و خرید بهتری داشته باشید. فروشگاه ایمن ترافیک کالا به عنوان تولید کننده مخروط ترافیکی محصولات خود را به صورت تک و عمده خدمت مشتریان عرضه می دارد. ایمن ترافیک کالا برای رفاه حال مشتریان امکان خرید کله قندی را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت از این فروشگاه از طریق سایت فراهم کرده است.

انواع کله قندی ترافیکی

انواع کله قندی ترافیکی یا مخروط کله قندی ترافیکی به دلیل کارایی زیادی  که دارد، یکی از پر مصرف ترین تجهیزات ترافیکی به حساب میشود. با خرید کله قندی ترافیکی می توانید ایمنی را در جاهای مورد نظرتان با کمترین هزینه ایجاد کنید.

کله قندی ترافیکی

 کله قندی پلاستیکی

کله قندی پلاستیکی همانطور که میدانید و از نامش پیداست از جنس پلاستیک و یا pvc ساخته شده است. که جز وسایل ایمنی و ترافیکی حساب میشود. یکی از کاربردهای کله قندی ترافیکی پلاستیکی راهنمایی و هدایت در خیابان ها و پارکینگ ها است.وقیمت آن بستگی به جنس و کیفیت مواد بکار برده  دارد.

کله قندی ترافیکی ژله ای

کله  قندی ترافیکی ژله ایی یکی از مناسب ترین علائم هشدار ترافیکی  است که در بیشتر برنامه های راه سازی استفاده میشود. این وسیله به علت بدنه نرمی که دارد به آن کله قندی ژله ای میگویند. بخاطر داشتن خاصیت ارتجاعی باعث می شود  هنگام برخورد به ماشین آسیبی وارد نکند. کله قندی ترافیکی ژله ای در گرما و سرما انعطاف پذیری بالایی دارد به همین دلیل و پوسیده و فرسوده نمی شود.

مخروط حلقه دار ترافیکی

مخروط حلقه دار ترافیکی با بهترین کیفیت و مواد درجه یک ساخته می شوند . این نوع از کله قندی ترافیکی در رنگ های مختلف قابل سفارش است . مخروطی ترافیکی دارای پایه پلاستیکی با آب پر شده است که به زیادشدن وزن مخروط ترافیکی و ایستایی بیشتر آن کمک می کند .  از مخروطی ترافیکی معمولاً برای مشخص کردن جاهایی که نباید خودرو و عابر پیاده به آنجا رفت و آمد کند، استفاده می شود. مثلا: برای هدایت ترافیک به راه دیگر که مشغول عملیات راهسازی هستند. . مخروط ها خیلی ارزان هستند و می توانند اندازه طولانی را به راحتی بپوشاند.

کله قندی ترافیکی

خرید مخروط ترافیکی

این ابزار از ترکیب چوب و فلز با سیمان برای ساخت کله قندی ایمنی استفاده می‌شود. اما این مسئله موقع تصادف آسیب بسیاری به خودروها وارد می‌کرد.به همین دلیل امروزه از لاستیک، ترموپلاستیک و یا PVC استفاده می‌شود. جنس لاستیکی و یا پلاستیکی مخروط ترافیکی، حمل و نقل آن‌ را راحت کرده‌ است. و ترموپلاستیک موقع  تصادف آسیب کمتری به ماشین‌ها می‌زند. در بعضی موارد تاشو است؛ یعنی که در زیر ماشین جمع می‌شود و سپس به حالت قبلی خودش باز میگردد. برای خرید مخروط ترافیکییا همان کله قندی ترافیکی کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

به دلیل قوانین ترافیک بین المللی رنگ‌ بندی بسیاری برای مخروط‌های ترافیکی وجود دارد. استفاده مناسب از انواع مخروط ترافیکی یا کله قندی ترافیکی در کنترل موثر ترافیک شهری و جاده‌ای نقش مهمی دارد. حلقه سفید شب‌تاب و یا چراغی که به دور مخروط وصل می‌شود برای  دیده شدن مناسب آن‌ها در شب لازم  است.

کله قندی ترافیکی

سبز و سفید: نشان دهنده دسترسی راننده به یک لاین است.

مخروط حلقه‌دار زرد و سفید: توقف ممنوع.

مخروط آبی سفید با حلقه سفید یا زرد: این نوع مخروط نشان‌ دهنده وجود کابل و یا ساختارهحلقه‌دارایی در ارتفاعات است که امکان برخورد آن‌ها با سقف  ماشین‌  وجود دارد.

مخروط سبز: این نوع مخروط ترافیکی وجود لوله ها در  بزرگراه و ورودی پروژه‌های تاسیساتی را به خودروها  اعلام  میکند به این ترتیب آن‌ها می‌توانند در زمان مناسب سرعت خود را کم  کنند.مخروط زرد رنگ: نشان دهنده خطر . همچنین احتمال خطر برق‌گرفتگی با برق فشار قوی را اعلام میکند.

مخروط نارنجی یا قرمز: مهم‌ترین  نوع مخروط است. به معنی وجود خطر شدید در یک منطقه بکار میرود. معمولا این نوع مخروط را در سطح شهر میبینیم.

 

 

نوشته های مشابه