سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی اصفهان, سرعت گیر لاستیکی و پلاستیکی, سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی, فرتو ترافیک

قیمت سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی

 

کاربرد سرعت گیر ترافیکی

هیچ فردی از کاربرد سرعت گیر ترافیکی قدردانی نمی کند، به خصوص وقتی که عجله دارند و مجبور هستند سرعت خود را کم کنند. این سازه ها با ارتفاعی حدود 3 تا 6 اینچ، چندین سال است که جان انسان ها را نجات داده اند. سرعت گیر ترافیکی یک روش آزمایش شده و مفید برای کاهش سرعت  و هدایت صحیح ترافیک میباشد.

سرعت گیر های ترافیکی در ابتدا برای جاده های شهری در نظر گرفته شده بودند. با این حال، نصب سرعت گیر در ملک تجاری شما مزایای زیادی دارد، از جمله ایمنی بهبود یافته.در ادامه با برخی از مزایای سرعت گیر ترافیکی آشنا شوید.

کاهش سرعت مردم

هدف اصلی سرعت گیر ترافیکی کاهش سرعت وسایل نقلیه است. این امر در مناطقی که تردد عابر پیاده زیاد است، حیاتی است. سرعت گیرهای ترافیکی با قرارگیری استراتژیک می توانند جلوی سرعت خودروها را قبل از عبور و مرور، ورودی و خروجی، پیچ های تند و غیره بگیرند.

در واقع، سرعت گیرها ممکن است یکی از معدود مواردی باشد که با موفقیت از بی احتیاطی رانندگان در هنگام عجله جلوگیری می کند. بدون سرعت گیر ترافیکی، این احتمال وجود دارد که هیچ کس به طور آگاهانه سرعت خود را هنگام نزدیک شدن به گذرگاه ها یا مناطق پرترافیک کاهش ندهد.

در نظر گرفتن عابران پیاده

عابران پیاده در برابر ترافیک و سرعت غیرمجاز بسیار آسیب پذیر هستند. مهم نیست که چقدر با احتیاط از جاده عبور می کنند، یک وسیله نقلیه با سرعت زیاد می تواند جان آنها را به خطر بیندازد. سرعت گیرهای ترافیکی در واقع تلفات ناشی از تصادفات خودرو را کاهش می دهد. هنگامی که راننده مجبور به کاهش سرعت می شود، عابر پیاده زمان بیشتری برای عبورو تشخیص وسیله نقلیه خواهد داشت. این تاسیسات به ویژه در مجاورت مدارس و پارک ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

تنظیم ترافیک

عموماً افرادی که عجله دارند از عبور از خیابان‌هایی که دارای سرعت‌گیر ترافیکی هستند اجتناب می‌کنند. این مقداری از ترافیک را از یک خیابان به خیابان دیگر هدایت می کند. به عنوان مثال، اگر خیابانی در کنار مدرسه دارای چند سرعت گیر ترافیکی باشد، بسیاری از رانندگان مسیر دیگری را انتخاب می کنند و این امر آن خیابان خاص را از ترافیک شدید دور نگه می دارند. علاوه بر این، اگر مسیری میانبر شناخته شده ای برای رسیدن به مقصدی باشد، افزودن چند دست انداز سرعت به آن می تواند از شلوغ شدن بیش از حد آن در ترافیک جلوگیری کند.

سرعت گیر ترافیکی

انتقاد

در حالی که سرعت گیرها چندین مزیت دارند، مخالفان مایلند به معایب آن نیز اشاره کنند. بسیاری ادعا می کنند که سرعت گیر های ترافیکی می تواند برای دوچرخه سواران یا موتورسواران خطرناک باشد. ناظران همچنین خاطرنشان کرده اند که سرعت گیرها زمان پاسخگویی خدمات اضطراری مانند اورژانس را کاهش می دهد. آنها همچنین می توانند باعث افزایش انتشار گازهای گلخانه ای از وسایل نقلیه شوند، زیرا خودروها باید مکرراً سرعت خود را کاهش دهند و شتاب بگیرند.

انواع سرعت گیر ترافیکی

انواع سرعت گیر ترافیکی معمولاً از لاستیک یا آسفالت ساخته می شوند. گزینه های پلاستیک، فلز و بتن نیز موجود است. هنگامی که از لاستیک یا پلاستیک ساخته شده اند، این موانع به راحتی بر روی سطوح  نصب می شوند. هر دو سبک وزن هستند و قابلیت نصب موقت را دارند. لاستیک تراکم بیشتری نسبت به آسفالت یا بتن دارد، که می تواند برای وسیله نقلیه ای که خیلی سریع به آن برخورد می کند مفید تر باشد، زیرا احتمال آسیب رساندن به وسیله نقلیه کمتر است.

این تراکم  به این معنی است که سرعت گیر های لاستیکی با ارتفاع یکسان در کاهش سرعت تردد نسبت به نمونه ی آسفالتی مشابه اندکی تاثیر کمتری دارند و لاستیک یا پلاستیک برای جاده‌هایی که عبور مداوم  ترافیک وسایل نقلیه سنگین وجود دارد ایده‌آل نیستند. با این حال، در شرایط عادی، لاستیک سخت و ماندگار است و خرید و نصب آن ارزان است.

سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی آسفالت یا بتنی اغلب توسط اکیپ راه های شهرداری یا شرکت های خصوصی روسازی نصب می شود. آنها باید دقت و تخصص لازم را داشته باشند، در غیر این صورت عملیات نصب می تواند موجب دردسر باشد. هر دو ماده فشرده سازی کمتری دارند، بنابراین در کاهش سرعت کمی موثرتر از لاستیک یا پلاستیک هستند.اما با گذشت زمان و در آب و هوای متغیر، آسفالت و بتن دچار سایش و ترک خواهند داشت.

سرعت گیر پلاستیکی

سرعت گیر ترافیکی پلاستیکی قابل حمل با روش های ساخت مقرون به صرفه و بادوام هستند که حتی در برابر ترافیک سنگین به خوبی مقاومت می کنند. مزیت دیگر سرعت گیر پلاستیکی این است که می توان آنها را با قابلست  دیده شدن بالا طراحی کرد. بدین منظور معمولا بر روی سرعت گیر های ترافیکی پلاستیکی قطعات شبرنگ تعبیه میشود. همچنین نصب این سرعت گیر ها بسیار ساده و آسان میباشد. این مواد پلاستیکی سبک وزن هستند و برای مواقعی که نصب آن ها موقتی باشد ایده آل هستند.

سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر لاستیکی

بر خلاف سرعت گیر ترافیکی آسفالتی یا بتنی، سرعت گیر لاستیکی از نظر اندازه و دوام یکنواخت هستند. این یکنواختی تضمین می کند که هر بخش به خوبی در برابر قسمت بعدی قرار می گیرد و ظاهری با کیفیت ارائه می دهد. بسیاری از سرعت گیرهای لاستیکی  از مواد بازیافتی ساخته می شوند. این امر تأثیرات زیست محیطی تولید سرعت گیرهای ترافیکی و همچنین هزینه های تولید را کاهش می دهد که در نتیجه آن هزینه ای که شما می پردازید نیز کمتر خواهد بود.

سرعت گیر های لاستیکی مورد علاقه مراکز خرید و پارکینگ های شلوغ میباشند.زیرا لاستیک به عنوان ضربه گیر عمل می کند و آلودگی صوتی ناشی از سطح شیب دار را کاهش می دهد. مزایای سرعت گیر ترافیکی لاستیکی نصب آسان،تولید شده از مواد بازیافتی،عملکرد کم صدا،نصب سریع و قابل دید بودن میباشد.

قیمت سرعت گیر ترافیکی

سرعت گیر ترافیکی دارای طیف وسیعی از قیمت ها هستند. قیمت برخی از آنها کمی بالاتر از سایرین است، در حالی که قیمت های مختلف نشان دهنده ویژگی ها و کیفیت های متفاوت محصول نیز است. به عنوان مثال، اگر از ویژگی های سرعت  گیر ترافیکی خوب بی اطلاع هستید، این امر منجر به خرید اشتباه میشود. بنابراین، همیشه باید کارایی سرعت گیر ترافیکی را با قیمت سرعتگیر ترافیکی مقایسه کنید.

مواد سازنده سرعت گیر های ترافیکی یکی از ویژگی های اصلی آن ها است که مستقیماً بر ارزش آنها تأثیر می گذارد. به طور کلی، سرعت گیر های ترافیکی از لاستیک بازیافتی، بتن و آسفالت ساخته می شوند. گزینه های پلاستیکی و فلزی بازیافتی نیز موجود است. این سرعت گیر های ترافیکی به عنوان یک مانع یا هشدار کنترل سرعت برای رانندگانی که با سرعت بیش از حد مجاز رانندگی می کنند، عمل می کند تا سرعت خود را کاهش دهند.

 

نوشته های مشابه