سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی اصفهان, سرعت گیر لاستیکی و پلاستیکی, سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی, فرتو ترافیک

نحوه نصب سرعت گیر پلاستیکی

نصب سرعت گیر پلاستیکی، در هر منطقه ای که وسایل نقلیه و خودرو در کنار مردم حضور داشته باشند. موضوع ایمنی هم مطرح می شود در بعضی از مناطق و جاده ها برای کنترل سرعت محدودیت هایی را برای رانندگان در نظر گرفته اند. و از افراد به علت های گوناگون قوانین را زیر پا می گذارند و آن را نقض می‌کنند و با سرعت بالاتر از حد مجاز رانندگی می کنند. برای خرید سرعتگیر پلاستیکی کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

ضرورت ها و دانستنی های نصب سرعت گیر پلاستیکی

نصب سرعت گیر پلاستیکی، برای جلوگیری از این رفتارها از سرعت گیر ها استفاده می شوند. سرعت این یک مانع میباشد، که به منظور کم کردن سرعت خودرو ها به کار برده می شود و در جاهای گوناگون نصب می شود. و به طور کلی این موانع ترافیکی در جاهایی که محل رفت و آمد وسایل نقلیه و عابران پیاده باشد کاربرد فراوانی دارد. مناطق این سطح مدارس خطوط عابر پیاده ایستگاه اتوبوس و مراکز خرید و مناطقی مانند آن حتماً سرعت گیر در آن مناطق وجود دارد. به طور کلی سرعت گیر برای حفظ و نگهداری امنیت عابران پیاده نصب می شوند.

در نصب سرعت گیر پلاستیکی با کم کردن سرعت خودرو در این منطقه ها در صورتی که اگر مشکلی هم به وجود بیاید. راننده و عابر پیاده زمان کافی برای گرفتن تصمیم مناسب و درست را دارند. در صورتی که اگر این موانع وجود نداشته باشد ممکن است تصادفات زیادی را در طول روز شاهد باشیم. برای رد شدن از این موانع ترافیکی راننده باید سرعت خود را خودروی خود را تا ۲۰ کیلومتر بر ساعت کاهش دهد.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

این اندازه از کاهش دادن سرعت و عبور آرام آن بر روی سرعت گیر راننده فرصت تصمیم گیری برای رفت و آمد عابران پیاده را دارد. اگر راننده سرعت سرعت خود را کاهش ندهد و با همان سرعت قبل خود بر روی آن حرکت کند. خودرو دچار خرابی و خسارت می شود. اندازه خسارت وارد شده به خودرو، رابطه مستقیمی با سرعت آن دارد، یعنی هرچه سرعت خودرو در زمان رد شدن از سرعت گیر زیادتر باشد، خسارت های وارده به خودرو هم بیشتر می‌شود.

دسته بندی انواع سرعت گیر

دسته بندی سرعت گیر ها بر اساس جنس و مواد اولیه ای که در آن به کار رفته است صورت می گیرد. نصب سرعت گیر پلاستیکی سرعت گیر لاستیکی سرعت گیر آسفالتی سرعت گیر پلاستیکی این نوع مانع ترافیکی از این پلی اتیلن سفت و سخت هستند. و دارای مقاومت بالایی در مقابل فشار و ضربه های وارد شده هستند.  سرعت گیر پلاستیکی مانند یک پازل از تکه هایی تشکیل شده اند و بعد بر طبق عرض خیابان مورد نظر به صورت یکپارچه کنار همدیگر قرار می‌گیرند و نصب می شوند.

اگر زمانی یکی از تکه ها دچار شکستن و یا جدا شدند می توان به راحتی و با سرعت آن تکرار جدا کرده و تعویض کنند. و دیگر نیازی به تعمیر کامل سرعت گیر نیست و در هزینه ها موجب صرفه جویی هم میشود. برای اطلاع از قیمت سرعت گیر پلاستیکی کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

مزایای سرعت گیر پلاستیکی

برای این مانع های ترافیکی مزایای زیادی را می توانیم نام ببریم.: میزان تصادفات در مناطق رفت و آمد عابران پیاده کاهش پیدا می کند. جلوگیری از خواب آلودگی رانندگان و موجب توجه بیشتر آنها به مسیر می شود. موجب کنترل کردن سرعت خودرو می شود به راننده هشدار می دهد که با سرعت مطمئنه رانندگی کند. پپیکی از مهمترین وسیله ها در کنترل کردن و کم کردن میزان خسارت های جانی و مالی تصادفات در اثر بالا بودن سرعت خودرو می باشد نصب سرعت گیر پلاستیکی به صورت درست و استاندارد باید صورت بگیرد.

معمولاً در شهر ها شهرداری ها مسئول اجرا کردن و نصب سرعت گیر پلاستیکی می باشند و در جاده های خارج از شهر بر عهده راه و ترابری کشور می باشد. در هنگام نصب سرعت گیر پلاستیکی حتماً باید به استانداردها و ضوابط توجه ویژه شود در صورت نادیده گرفتن این استانداردها موجب ناکارآمدی این وسیله ترافیکی می‌شود. و حتی ممکن است در صورت رعایت نکردن استانداردها، خود سرعت گیر موجب منحرف کردن خودرو شود. و خسارت های مالی و جانی مخصوصاً در جاده های بیرون از شهری شوند. به همین دلیل در هر کشوری باید بر اساس قوانین و ضوابط خاص ترافیکی نصب سرعت گیر پلاستیکی صورت گیرد.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

ضوابط نصب سرعت گیر پلاستیکی

برای کنترل کردن ترافیک و آرام‌سازی آن در شهرها استفاده کردن از سرعت گیر یا سرعت کاه یک امر ضروری می باشد. قبل و بعد از منطقه نصب سرعت گیر پلاستیکی می شود. باید تابلوهای ترافیکی در فاصله مناسب نصب شود و در غیر این صورت باعث ایجاد تصادف و به وجود آمدن مشکلاتی در عبور و مرور می شود. همانطور که میدانید نصب کردن سرعت گیر پلاستیکی در اتوبان ها بسیار خطرناک می باشد و دلیل آن سرعت بالای خودروها است.

در کشورمان ایران هر روز شاهد تصادف های زیادی در جاده ها و خیابان ها هستیم که موجب ضررهای مالی و جانی بسیاری می شود و تعداد زیادی از آنها به دلیل سرعت زیاد خودروها می باشد و موجب حوادث جبران ناپذیری می شود برای کنترل کردن و مهار سرعت خودروها نصب سرعت گیر پلاستیکی در ورودی شهر ها و خیابان ها امری ضروری می‌باشد و همانطور که گفتیم باید با توجه به قوانین و ضوابط و دقت کردن مشخصات فنی این سرعت‌گیرها نصب شوند.

تا کارآمد و موثر و مفید واقع شوند و در غیر این صورت خود این صورت گیر ها موجب ایجاد حوادث زیادی می شود. استانداردها و ضوابط تعیین شده در نصب سرعت گیر در کاهش آسیب‌ها و خسارت های برخورد ماشین با سرعت گیر نقش زیادی دارد.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

استفاده از سرعت گیر مناسب جاده

نوع سرعت گیری که در جاده های درون شهری مورد استفاده قرار میگیرد  با نصب سرعت گیر پلاستیکی آزادراه ها و اتوبان ها و… متفاوت است به دلیل اینکه سرعت مجاز در این محدوده ها با یکدیگر متفاوت هستند. بر طبق این موضوع، شما نمیتوانید هر نوع سرعت گیری را در هر مکانی نصب کنید.مثلا شما نباید از سرعت گیر هایی که دارای طول کم هستند در آزادراهها و یا در بزرگراه ها  استفاده کنید.

روشنایی

در جاده ها و مناطقی که دست انداز در آن ها نصب می شود، شما  می بایست در محدوده دست انداز روشنایی ایجاد کنید. مخصوصا در  هنگام شب و در جاده های بیرون از شهر،که موضوع مهمی میباشد چون اگر که روشنایی مناسب وجود نداشته باشد، امکان واژگون شدن خودرو در این مناطق  بسیار بالا میرود.برای جلوگیری  از این موضوع می توانیم  متناسب با ظرفیت منطقه، از روشنایی لامپ ها و همینطور چراغ ها استفاده کرد. البته می توانیم از گل میخ های چراغ دار نیز برای نشان دادن  محدوده نصب سرعت گیر پلاستیکی استفاده کرد.

اطلاع رسانی

مهمترین قانون نصب سرعت گیر پلاستیکی اطلاع رسانی آن می باشد که شما را مجبور می کند. که در جاده های عمومی و یا خصوصی بعد از نصب کردن هر نوع صورتی و یا در زمان نصب آن باید با قرار دادن تابلوی سرعت گیر آن را به رانندگان اطلاع دهید. و در صورتی که تابلو نصب نشود شما از نظر قانونی تحت پیگرد قرار می‌گیرید. ناچار به پرداخت خسارت‌های ناشی از هر حادثه ای در اثر برخورد کردن خودروها با سرعتی می شود هستید.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

نحوه نصب سرعت گیر پلاستیکی

به دلیل ساختار و شکل پازل مانند سرعت گیر های پلاستیکی و لاستیکی آنها به صورت یکنواخت و یکپارچه کنار همدیگر قرار می گیرند. برای نصب سرعت گیر پلاستیکی، بعد از این که محل نصب آن مشخص شد به وسیله چسب های مخصوصی سرعت گیر های پلاستیکی را کنار هم قرار داده و سپس با یک نوع پیچ مخصوص این قطعات را محکم به زمین وصل می کنند. اگر نصب کردن سرعت‌گیرها پلاستیکی به صورت اشتباه و یا غیر اصولی صورت گیرد ممکن است موجب ایجاد حوادث زیادی شود زیرا اگر یک تکه از پازل از آن کنده شود اکثر ماشین ها برای اینکه سرعت خود را کاهش ندهند قصد رد شدن از همان نقطه را دارند و برای جلوگیری از این موضوع باید در نحوه نصب سرعت گیر پلاستیکی دقت کافی را به خرج داد.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

تجهیزات و وسایل ترافیکی در همه جای دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. سرعت گیر پلاستیکی به منظور حفظ جان افراد و جلوگیری از ایجاد حوادث در خیابان های پر تردد و پر رفت و آمد مورد استفاده قرار می گیرد. و به علت استقبال مسئولان مربوطه از نوع پلاستیکی آن و همچنین شبرنگ بودنش و همینطور مقاوم بودن در برابر فشار و انواع آب و هوا و همچنین رطوبت می باشد. پلاستیکی که در آن مورد استفاده قرار گرفته است از نوع فشرده می باشد

و در هوای با درجه منفی ۳۰ و همینطور دمای ذوب ۸۹ درجه است که می‌تواند هم در سرمای شدید و یخبندان و هم در گرمای شدید حاصل از نور خورشید در تابستان ها مقاومت کند و تغییر شکل دهد و دچار استهلاک نشود این سرعت گیر های پلاستیکی با استفاده از پیچ های مخصوص و بزرگی به زمین وصل می شوند و به راحتی امکان کندن و جابجایی آن وجود ندارد.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

نحوه نصب سرعت گیر پلاستیکی

مهمترین قانون نحوه نصب سرعت گیر پلاستیکی اطلاع رسانی آن می باشد. که شما را مجبور می کند که در جاده های عمومی و یا خصوصی بعد از نصب کردن هر نوع صورتی و یا در زمان نصب آن باید با قرار دادن تابلوی سرعت گیر آن را به رانندگان اطلاع دهید. و در صورتی که تابلو نصب نشود شما از نظر قانونی تحت پیگرد قرار می‌گیرید. ناچار به پرداخت خسارت‌های ناشی از هر حادثه ای در اثر برخورد کردن خودروها با سرعتی می شود هستید.

همچنین مهمترین کاربرد نصب سرعت گیر پلاستیکی حفظ جان و سلامتی عابران پیاده می باشد. البته این موانع کاربردهای گوناگونی هم دارد یکی از مهمترین آنها که در اکثر جاده ها آن را دیده اید. نصب کردن سرعت گیر پلاستیکی در مناطق قبل از رسیدن به پلیس راه ها و ایست های بازرسی میباشد. برای کم کردن سرعت ماشین های عبوری و بازرسی این خودروها توسط ماموران انتظامی این مانع ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

تهیه و نصب سرعت گیر پلاستیکی

یکی از وسایل و ملزومات ترافیکی سرعت گیر ها هستند.که با توجه به منطقه ای که در آن نصب  شده است. ابعاد و استانداردهای آن  هم متفاوت میباشد. مثلا سرعت گیرهایی که در شهر نصب میشوند دارای ارتفاع 5 سانتی متری هستند. اما سرعت گیر های جاده های برون شهری  ارتفاع 2/5 سانتی متری دارند. تفاوت ارتفاع در سرعت گیر با توجه به صلاحدید شهرداری و اداره راه و ترابری با یکدیگر فرق دارد. تهیه و نصب سرعت گیر پلاستیکی را به ما بسپارید.

خیلی از افراد خواهان محصولاتی با کیفیت هستند و در ساخت و تولید سرعت گیر پلاستیکی باید از مواد باکیفیت استفاده شود. در کارخانه هایی که وسایل ایمنی و ترافیکی تولید میکنند یکی از وسایل پر کاربرد و پر طرفدار که فروش بالایی  دارد، سرعت گیر پلاستیکی است. مجموعه ما با به کار بردن بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه در تولید این سرعت گیرها توانسته بسیار موفق باشد. به گونه ای که تاجران  چندین کشور این محصول ما را خریداری کرده اند و صادرات آن رو به افزایش میباشد. سرعت گیرهای پلاستیکی ساخته شده از پلاستیک فشرده میباشد.و مقاوم به تحمل وزن بالا است. به گونه ای که با رد شدن کامیون سنگین هم آنها دچار آسیب نمی شوند.

نصب سرعت گیر پلاستیکی

همینطور سرعت گیرها از نظر جنس هم متناسب با محلی که  نصب میشود از نظر آب و هوا  با یکدیگر دارای تفاوت هایی هستند. امروزه سرعت گیرها با دو جنس سرعت گیر پلاستیکی و همینطور لاستیکی ساخته و تولید می شود.  سرعت گیرهایی که در سطح شهرها و خیابان ها از آنها  استفاده می شود معمولا یا به صورت پلاستیکی  و یا لاستیکی طراحی و تولید میشوند.

البته یک نوع دیگر آن از جنس آسفالت میباشد که در بعضی از  خیابان ها  هم به چشم می خورد که از قدیمی ترین انواع سرعت گیرها حساب می شود. قیمت سرعت گیر پلاستیکی وابسته به شکل و اندازه آنها، مواد اولیه تشکیل دهنده آن ، تعداد سفارشات… دارد. قیمت مناسب این محصول ترافیکی، به همراه کیفیت بالای آن نزد همه ی خریداران این محصول بسیار مهم است. و در هنگام خرید، توجه زیادی به آن دارندبرای خرید از این محصول و اطلاع از قیمت سرعت گیر پلاستیکی، با شماره هایی که در سایت مندرج شده است با ما تماس بگیرید و در ارتباط باشید.

 

نوشته های مشابه