سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی اصفهان, سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی, فرتو ترافیک

کاربردهای سرعت گیر قابل حمل| فرتو ترافیک 1401

سرعت گیر قابل حمل، این روزها با گسترش تردد در فضاهای شهری و جاده ای و افزایش ضرورت ایمنی در ترددها یکی از اساسی ترین دانستنی ها اطلاع از تعریف و کاربردهای سرعت گیر قابل حمل می باشد. در جهت دست یابی به اطلاع و درک صحیح از موارد ذکر شده می بایست با تعاریف و کاربردهای انواع سرعت گیرها و نقش آن ها در ایمنی به طور کامل آشنا بود. این دسته از موانع ترافیکی کمک شایانی به بهبود جریان ترافیکی و نقشی اساسی در تامین ایمنی خودروها و عابرین پیاده دارند.

سرعت گیر قابل حمل
سرعت گیرهای پلاستیکی، لاستیکی و سرعت گیرهای متحرک دارای شباهت ها و تفاوت هایی در کاربرد خود بوده و از این رو در این مقاله به نکات کلیدی در بهره گیری از این ابزار ترافیکی خواهیم پرداخت.

سرعت گیر قابل حمل چیست؟

موانع ترافیکی متفاوتی در سراسر جهان قابل رویت بوده و هر کدام از آن ها دارای خصوصیات خاص خود می باشند. در رابطه با این دسته از تجهیزات ایمنی و ترافیکی که شامل انواع آسفالتی، لاستیکی، پلاستیکی و متحرک می شوند، اولین نکته و سوال مهم این اس که تعریف و کاربرد سرعت گیر قابل حمل چیست؟
سرعت گیرها همانگونه که از نام آن ها پیداست نقش مهمی در کاهش سرعت انواع وسایل نقلیه در هنگام عبور از معابر دارند. مهم ترین نکته در نصب هر یگ از این موانع ترافیکی توجه به وجود به موقع و قابلیت رویت آن ها می باشد.

سرعت گیر قابل حمل

با استفاده بی موقع و عدم تبعیت از استانداردهای لازم نه تنها خطرات ناشی از عبور وسایل نقلیه کمتر نشده؛ بلکه انواع بیشتری از خسارات جانی و مالی متوجه رانندگان و عابرین پیاده می شود. در طی چند دهه اخیر در بسیاری از کشورها به دلیل نواقص و معایب برخی از سرعت گیرها، استفاده از این تجهیزات زمینه ساز حوادث بی شماری بوده است. همچنین از بزرگ ترین معایبی که به سایر سرعت گیرها وارد می شود می توان به ایجاد استحلاک به خودروها اشاره نمود.

اطلاع و آگاهی از موارد فوق اهمیت و مزیت استفاده از سرعت گیر متحرک را برای عموم آشکار ساخته و در آینده نزدیک باعث گسترش و استفاده بیشتر از این تجهیزات ترافیکی خواهد شد. سرعت گیرهای قابل حمل دارای مزایای زیادی بوده که در ادامه مقاله به آن ها اشاره خواهیم داشت.

کاربرد سرعت گیر قابل حمل چیست؟

در ارتباط با این دسته از تجهیزات ترافیکی نوین یکی از مهم ترین سوال هایی که ایجاد می شود، این است که کاربرد سرعت گیر قابل حمل چیست؟
این دسته از سرعت گیرهای ترافیکی با توجه با وزن سبک و قابلیت حمل خود دارای کاربردهای فراوانی می باشند. سرعت گیرهای قابل حمل همانند انواع سرعت گیرهای استاندارد در راستای تامین امنیت معابر نقشی کلیدی دارند. استفاده از این تجهیزات به خصوص در معابری که بازه زمانی مشخص و محدودی تردد خودروها و عابرین پیاده به حداکثر می رسند انتخابی هوشمندانه به شمار می رود.

سرعت گیر قابل حمل

از سایر کاربردهای این محصول ترافیکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت استفاده موقت و در بازه زمانی معین
نصب و اتصال پیش از چهارراه ها
نصب و اتصال پیش از مسیرهایی که عابرین پیاده بیشترین تردد را دارند.
نصب و اتصال در اماکنی که کودکان تردد بیشتری دارند، مانند مدرسه ها
قابلیت استفاده در نزدیکی مدارس
قابلیت استفاده در شرایط جغرافیایی مختلف
قابلیت نصب در نزدیکی پلیس های راه و عوارضی ها
قابلیت نصب در نزدیکی پارکینگ ها
قابلیت نصب در نزدیکی فروشگاه های بزرگ و پرتردد
قابلیت نصب در نزدیکی بیمارستان ها به منظور افزایش ایمنی عابرین، ویلچرها، افراد مصدوم و غیره

ویژگی ها و مزیت های سرعت گیر قابل حمل

ویژگی ها و مزیت های سرعت گیر قابل حمل نسبت به سایر انواع موانع ترافیکی متعدد بوده و به واسطه بهره گیری از استانداردهای لازمه گزینه ای ایده آل برای انواع معابر می باشد. این دسته از موانع ترافیکی در مقایسه با انواع سرعت گیرهای بتنی و آسفالتی دارای بیشترین ایمنی بوده. و قابلیت نصب موقت و حمل آسان از جمله کلیدی ترین ویژگی های آن به حساب می آیند.

سرعت گیر قابل حمل

از دیگر ویژگی های این محصول پر کاربرد می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت نصب موقت در معابر مختلف
بهره مندی از رنگ زرد و قابلیت رویت بسیار بالا
قابلیت حمل آسان و وزن سبک
بهره مندی از جنس PVC
طول عمر بالا
مقاوم در انواع شرایط جوی و آب و هوایی
مقاوم در برابر فشار حاصل از عبور وسایل نقلیه سبک و سنگین
قابلیت تا شوندگی و کم حجم
سازگاری با محیط زیست

ابعاد سرعت گیر قابل حمل چیست؟

یکی از رایج ترین موارد مهم در رابطه با این محصول پاسخ به این سوال می باشد که ابعاد سرعت گیر قابل حمل چیست؟
نوع استاندارد این دسته از تجهیزات و سرعت گیرهای ترافیکی دارای 3 متر طول و 5 سانتی متر ارتفاع می باشد. ابعاد ذکر شده در واقع ایمن ترین و پرکاربردترین مقیاس ها در سراحی سرعت گیرهای نوین می باشد. این محصول همچنین با بهره مندی از جنس بدنه با دوام PVC در انواع شرایط آب و هوایی قابل استفاده بوده. و طول عمر بسیار بالایی برخوردار می باشد.

ابعاد سرعت گیر در هنگام تا شدن تنها به اندازه یک کیف بوده و به واسطه وزن سبک به راحتی قابل حمل می باشد. این محصول با بهره گیری از رنگ زرد و قابلیت بازتابش نور قابلیت رویت مطلوبی در شرایط مختلف آب و هوایی و تاریکی دارا می باشد.

خرید سرعت گیر قابل حمل

بهره گیری از انواع تجهیزات ترافیکی استاندارد همانند خرید سرعت گیر قابل حمل نقش بسیار مهمی در بالا بردن سطح ایمنی خیابان و جاده ها دارد. انواع سرعت گیرهای پلاستیکی و سرعت گیرهای متحرک برای هشدار به رانندگان در حین رانندگی و نزدیک شدن به معابر پر تردد ضروری و بسیار پر کاربرد هستند. انواع سرعت گیرهای ارائه شده در وب سایت ترافیک ساز برخوردار از بالاترین کیفیت موجود و همچنین ارزان ترین قیمت در سراسر کشور می باشند. با مراجعه به واحد فروش و مشاوران ما می توانید از بهره مندی از تهیه کالای استاندارد با بالاترین درجه ایمنی اطمینان حاصل نموده و از ایجاد خطرات ناشی از حوادث رانندگی جلوگیری کنید.

نوشته های مشابه