سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی اصفهان, سرعت گیر لاستیکی و پلاستیکی, سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی, لوازم ایمنی جاده ای, لوازم ترافیکی, لوازم جاده ای

قیمت انواع سرعت گیر پلاستیکی و لاستیکی ترافیکی

سرعت گیر پلاستیکی، پارکینگ ها از جمله مکان هایی هستند که برای جلوگیری از بروز تصادفات نیاز به نصب سرعت گیر دارند.خرید سرعت گیر پلاستیکی و لاستیکی با توجه به ویژگی هایی که دارد مناسب برای نصب در بخش ورودی اصلی پارکینگ و ورودی هر طبقه می باشد. برای اطلاع از قیمت فروش انواع سرعت گیرهای پلاستیکی می توانید از طریق همین درگاه اقدام کنید.

 

اطلاعاتی درباره سرعت گیر پلاستیکی پارکینگ

سرعت گیر ها از جمله ملزوماتی هستند که با گرفتن شتاب خودرو ها از بروز تصادفات جلوگیری می کنند. علاوه بر خیابان ها، پارکینگ ها هم جزو مکان هایی است که به دلیل تردد خودروهای مختلف نیاز به این وسیله دارند. سرعت گیر پلاستیکی پارکینگ با سرعت گیرهایی که در جاده ها نصب می شوند متفاوت است.

سرعت گیرهای پارکینگی ارتفاع بیشتری نسبت به سرعت گیرهای جاده ای دارند. مناسب ترین جا برای نصب آن قسمت ورودی پارکینگ است، علاوه بر این در پارکینگ های طبقاتی در بخش ورودی هر طبقه هم سرعت گیر نصب می شود.

قیمت انواع سرعت گیر پلاستیکی

از جمله ویژگی هایی که این محصول دارد می توان به میزان استحکام و کیفیت مواد اولیه آن می باشد. از آنجایی که روزانه به دفعات خودرو های مختلف از روی آن گذر می کنند، استحکام مهم ترین ویژگی یک سرعت گیر درجه یک و مناسب می باشد. همچنین کیفیت مواد اولیه به کار برده شده هر چه بالا تر باشد مقاومت آن ها را در برابر گرما و سرمای هوا افزایش می دهد.

یکی از ویژگی هایی که این سرعت گیر دارد، طراحی آن می باشد. در سطح این سرعت گیر خطوط و شیارهایی وجود دارد که میزان سایش در طولانی مدت را کاهش می دهد، در نتیجه عمر طولانی تری خواهند داشت و نیاز به تعویض یا تعمیر نخواهد داشت.

سرعت گیرهای پلاستیکی پارکینگی در ابعاد متفاوتی تولید می شوند، به همین دلیل هنگام خرید با با ارتفاع و طول و عرض متفاوتی از این محصول رو به رو هستیم که متناسب با فضای مورد نظر می توان دست به انتخاب زد. همانطور که اشاره شد نصب این سرعت گیر ها به طور چشمگیری از بروز تصادفات و سوانح پیشگیری می کند.

بازار فروش انواع سرعت گیر پلاستیکی

از آنجایی که سرعت گیر های پلاستیکی هم متناسب با کیفیت، ابعاد و مدلی که دارند متنوع هستند، با قیمت های مختلفی از آن هم رو به رو می شوید. برای دسترسی یکجا به انواع سرعت گیر های پلاستیکی می توانید عرضه کننده ای اصلی را انتخاب کنید.

بازار فروش سرعت گیر پلاستیکی در کشورمان فعال می باشد. جهت دسترسی و خرید آسان می توانید از همین درگاه اقدام کنید. مشاورین تخصصی در این حوزه آماده پاسخگویی به سوالات شما می باشند.

قیمت سرعتگیر پلاستیکی

در حال حاضر سرعت گیر ها یا بازدارنده های سرعت، یکی از پرطرفدارترین و پرمصرف ترین وسایل در تجهیزات ترافیکی به شمار می آید. سرعتگیر ها وسیله هستند که در هنگام رانندگی ما در سطوح خیابان ها به آن ها برخورد می کنیم و در واقع این وسیله باعث می شود که سرعت ما را کاهش یابد. در عین حال بودن این وسیله در سطح خیابان ها مزیت های بسیار زیادی  دارد الخصوص در حفظ ایمنی ما و کاهش تصادفات دارند . برای خرید و اطلاع از قیمت سرعتگیر پلاستیکی کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

اطلاعاتی درباره سرعت گیر پلاستیکی پارکینگ

خرید سرعتگیر پلاستیکی

سرعت گیر در حال حاضریکی از مهم ترین و پرکاربرد ترین تجهیزات ترافیکی به شمار می آید  که با بالاترین کیفیت تولید می شود و توسط واحد فروش ما به صورت اینترنتی و حضوری به فروش می رسد. در واقع سرعت بیش از حد و گاها بی احتیاطی برخی از راننده ها می تواند خود یکی از موارد فوق العاده خطر آفرین در سطح خیابان محسوب ‌شود. در واقع  در هر منطقه و مکانی که مردم و وسایل نقلیه  متعددی در کنار یکدیگر قرار گیرند، موضوع ایمنی، بیش از پیش جدی و مهم محسوب می‌شود. جهت خرید سرعتگیر پلاستیکی با بالاترین کیفیت و به صرفه تریت قیمت کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

قیمت سرعت‌گیر لاستیکی

همانطور که میدانید یکی از محصولات مهمی که در کنترل ترافیک و جلوگیری از بروز تصادفات کاربرد زیادی دارد ابزار آرام ساز ترافیک می‌باشد. سرعت‌گیر لاستیکی یکی از انواع سرعت‌گیر است که به عنوان یک مانع برای کنترل سرعت وسایل نقلیه به کار گرفته می‌شود و با توجه به قیمت سرعت‌گیر لاستیکی و کاربرد آن بسیار پر طرفدار می باشد. در واقع کاربرد اصلی این محصول ترافیکی در مکان‌هایی است که وسایل نقلیه با سرعت زیادی در حرکت هستند. برای مثال در خیابان‌ها، در مسیر عبور دانش‌آموزان، ورودی پارکینگها و جاده‌ها از این محصول و همچنین سرعت‌گیر پلاستیکی استفاده می‌شود.

باتوجه به کاربرد مهم این محصول، خرید سرعتگیر لاستیکی توسط بسیاری از ارگان‌ها و افراد صورت می‌گیرد و به دنبال آن خریداران به دنبال استعلام قیمت سرعت‌گیر لاستیکی هستند. قیمت این محصول با توجه به عوامل مختلفی مانند جنس، رنگ، کارخانه‌ی تولید کننده و. . ‌. متغیر می‌باشد. شما می‌توانید برای استعلام قیمت این محصول به سایت‌های فروش آن مراجعه کنید‌.

قیمت سرعت‌گیر خیابانی

سرعت‌گیر خیابانی یکی از انواع محصولات ترافیکی است که به عنوان یک قطع کننده و کم کننده‌ی سرعت به کار گرفته می‌شود. این محصول به علت کارکرد مهم در مکان‌های مختلف مانند جاده‌ها و خیابانها و یا به طور کلی در هر مسیری که وسایل نقلیه با سرعت بالا در حرکت هستند، نصب می‌شود‌. قیمت سرعت‌گیر خیابانی بستگی به نوع سرعتگیر دارد. سرعتگیر خیابانی دارای انواع مختلفی از جمله سرعت‌گیر پلاستیکی و سرعت‌گیر لاستیکی است.

بازار فروش انواع سرعت گیر پلاستیکی

هر کدام از این انواع یاد شده دارای ویژگی‌ها و کاربردهای مخصوص به خود هستند. از طرف دیگر با توجه به اینکه هر کدام از انواع سرعت‌گیر خیابانی در اندازه و سایز و همچنین کیفیت و جنس متفاوت ساخته می‌شوند، قیمت آنها نیز متفاوت می‌باشد. از این رو کاربران می‌توانند برای آگاهی از قیمت این محصولات و از جمله سرعت‌گیر پلاستیکی به سایت‌های فروش عرضه کنندگان انواع سرعت‌گیر مراجعه کرده و با قیمت آنها آشنا شوند.

سرعت‌ گیر رمپ

یکی از انواع پر کاربرد سرعت‌گیر، سرعت‌گیر پلاستیکی  و سرعت‌ گیر رمپ است که در مکان‌های مختلفی قابلیت نصب دارد. رمپ به همان مسیری که دارای شیب راهه است و دو سطح غیر همسان و هم تراز را به همدیگر متصل می‌کند، گفته می‌شود. سرعت‌گیر رمپ به طور معمول در پارکینگ‌ها و یا مکان‌هایی که دارای شیب بسیار زیادی می‌باشند، نصب می‌شود‌. در واقع به منظور اینکه حرکت وسایل نقلیه در شیب راهه منجر به بروز تصادف و سوانح نشود از این سرعت‌گیر استفاده می‌شود.

این محصول در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود که ار کدام از آنها در مکان خاصی قابلیت نصب دارند؛ با توجه به این موضوع قیمت آنها نیز با هم فرق خواهد داشت. از طرف دیگر جنس انواع سرعتگیر رمپ نیز با هم متفاوت است و با توجه به شرکت تولید کننده‌ی آن، کیفیت محصولات تولید شده متفاوت خواهد بود و این امر موجب تغییرات قیمت این محصول می‌شود‌.

قیمت سرعت‌گیر پارکینگ

امروزه به دلیل تردد تعداد زیاد وسایل نقلیه در پارکینگ‌ها، به منظور جلوگیری از برخورد آنها با هم و بروز تصادف از سرعتگیر پلاستیکی و سرعتگیر پارکینگ استفاده می‌شود‌. در بعضی از ساختمان‌ها به علت رعایت نکردن اصول ساخت و ساز مهندسی، شیب پارکینگ بسیار بالا بوده و نیازمند نصب سرعت‌گیر است. در نتیجه بهترین ابزار برای جلوگیری از جلوگیری برخورد ماشین‌ها به یکدیگر نصب سرعت‌گیر پارکینگ است. قیمت سرعت‌گیر پارکینگ با توجه به طول و عرض و متراژ پارکینگ متفاوت است و با توجه به اندازه و ابعاد پارکینگ قیمت آن تعیین خواهد شد.

تولید کننده سرعت گیر پلاستیکی

برای خرید این محصول برای پارکینگ بهتر است با عرضه کنندگان آن در ارتباط باشید. از طرف دیگر با توجه به افزایش تعداد پارکینگ‌های عمومی و ساختمان‌ها، خرید سرعتگیر لاستیکی و پارکینگ برای این مکان‌ها در تعداد بالایی انجام می‌شود و خریداران به دنبال استعلام قیمت آن هستند.

سرعت گیر لاستیکی 33*90

از دیگر انواع سرعتگیر لاستیکی، سایز ۳۳×۹۰ سانتی‌متر است که کارکرد اصلی آن در کاهش سرعت وسایل نقلیه در سرعت بالا می‌باشد. بدنه‌ی این محصول از جنس لاستیک طبیعی و باکیفیت است. یکی از مهم‌‌ترین ویژگی‌های سرعت گیر لاستیکی 33*90 نشکن بودن آن است‌. در واقع این ابزار در برابر فشار وسایل نقلیه بسیار مقاوم عمل می‌کند. این محصول در ارتفاع متفاوت ساخته شده که بلند‌ترین ارتفاع آن ۵ سانتی متر ار سطحی که نصب شده می‌باشد.

سرعت‌گیر لاستیکی ۳۳×۹۰ ۶ حفره برای اتصال به زمین دارد که به همراه پیچ و رول متناسب با آن به زمین نصب می‌شود‌. این ابزار به دلیل اینکه خودش دارای یک بدنه‌ی انعطاف پذیر و نرم می‌باشد، به استفاده از پلیت کفی نیازی ندارد.

سرعتگیر پلاستیکی

از تجهیزات بسیاری برای کنترل ترافیک و به حداقل رساندن تصادفات و خسارات احتمالی آن استفاده می شود که سرعتگیر پلاستیکی یکی از این ابزار های مدیریت ترافیک می باشد. سرعت گیر ها در نزدیکی چهار راه ها و تقاطع ها، نزدیکی مدارس و دانشگاه ها، ایستگاه اتوبوس، و… برای افزایش امنیت عابران پیاده نصب می شوند. سرعت گیر پلاستیکی یکی از پر کاربرد ترین سرعت گیر ها است که در مقابل فشار های وارده بسیار مقاوم می باشد و چون نسبت به بتن و آسفالت فشرده تر است باعث آسیب کمتر به وسایل نقلیه حین برخورد با آن می شود.

سرعت گیر ها به شکل تکه های از پازل ساخته می شوند که به راحتی می توان آن ها را به صورت یکپارچه به شکل یک پازل در عرض خیابان ها نصب کرد. به همین دلیل اگر یکی از آن ها آسیب ببیند به راحتی قابل تعویض بوده و نیازی به تعویض کامل سرعت گیر نیست.

سرعتگیر پلاستیکی

تولید کننده سرعت گیر پلاستیکی

همان طور که گفتیم سرعت گیر ها به عنوان مانعی در کاهش سرعت اتومبیل ها در جاده ها به کار برده می شوند. سرعت گیر پلاستیکی به شکل پیش ساخته و در سایز های مختلفی موجود می باشد. برای خرید سرعت گیر پلاستیکی می توانید به تولید کننده سرعت گیر پلاستیکی مراجعه کنید زیرا خرید مستقیم از تولید کنندگان باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.

با وجود سرعت گیر ها در معابر شهری و برون شهری دیگر عابران پیاده می توانند با احساس امنیت بیشتری از خیابان ها عبور کرده و رانندگان اتومبیل ها نیز با کاهش سرعت خود بدون وارد کردن خسارت بر اتومبیل خود تردد کنند. زیرا اگر با سرعت زیاد از دست انداز ها بخواهند عبور کنن به ماشین خود خسارت بسیاری وارد می کنند که می تواند مشمول هزینه بسیاری شود. همچنین در نصب سرعت گیر ها باید دقت و توجه بسیاری صورت بگیرد تا از اتفاقات پیش رو جلوگیری شود.

فروش سرعتگیر لاستیکی

نصب سرعت گیر ها به منظور کاهش سرعت وسایل نقلیه و حفظ امنیت شهروندان صورت می گیرد. سرعت گیر لاستیکی و سرعت گیر پلاستیکی نیز یکی دیگر از پر مصرف ترین سرعت گیر ها در بین انواع سرعت گیرهاست که از کیفیت و طول عمر خوبی برخوردار است. سرعت گیر لاستیکی ضربه پذیری و انعطاف پذیری بیشتری نسبت به دیگر سرعت گیرها دارد که باعث می شود آسیب کمتری به خودرو وارد شود. فروش سرعتگیر لاستیکی در فروشگاه های اینترنتی و یا تولید کنندگان تجهیزات ایمنی و ترافیکی صورت می گیرد که برای خرید و ثبت سفارش می توانید به آن ها مراجعه کنید.

تا وزن ۵۰ تن را می توانند تحمل کرده و با هر آب و هوایی سازگاری دارند. سرعت گیر ها با پیچ و رولپلاک به زمین متصل می شوند و از آن جایی که مواد سازنده آن ها سبک می باشد می توان در زمستان به هنگام برف روبی آن ها را برداشته و سپس مجدداً نصب کرد.

سرعت گیر پلاستیکی

قیمت سرعت گیر پارکینگ

سرعت گیر پارکینگ را می توان جزو پر کاربرد ترین سرعت گیر ها دانست. از سرعت گیر پارکینگ برای جلوگیری از گیر کردن لاستیک اتومبیل ها در رمپ پارکینگ ها می‌ توان استفاده کرد. در پارکینگ های عمومی نیز برای کاهش سرعت خودرو ها می توان این سرعت گیر را به کار برد.سرعت گیر های لاستیکی برای پارکینگ ها کاربردی تر هستند امّا خب از سرعت گیر پلاستیکی نیز می توان استفاده کرد. نصب و تعمیر این سرعت گیر ها بسیار راحت و آسان است. قیمت سرعت گیر پارکینگ بسته به مواد اولیه و سایز و ابعاد آن متفاوت می باشد.

برای اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارش می توانید با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

لیست قیمت سرعتگیر پلاستیکی

از انواع سرعتگیر ها برای کاهش سرعت خودرو ها در خیابان ها استفاده می شود. به کار بردن سرعت گیر در خیابان ها باعث کاهش تصادفات و کاهش مرگ و میر بر اثر تصادف می شود. پس برای حفاظت از جان افراد استفاده از سرعت گیر ها بسیار حائز اهمیت است. به کار بردن سرعت گیر در مناطقی لازم است که رفت و آمد زیادی در آن مناطق صورت می گیرد. استفاده از سرعت گیر در نزدیکی پارک ها، مدارس، مکان های تفریحی و… کاربرد بسیاری دارد. برای اطلاع از لیست قیمت سرعتگیر پلاستیکی می توانید با پشتیبانی سایت ما در ارتباط باشید.
سرعت گیر ها انواع مختلفی دارند که معمولاً جنس آن ها از پلاستیک، لاستیک و آسفالت می باشد. در بین آن ها سرعت گیر پلاستیکی کاربرد بیشتری دارد. قیمت سرعت گیر پلاستیکی بر اساس مواد اولیه به کار رفته، برند، ابعاد و مدل آن تعیین می شود.

دست انداز خیابان

دست انداز خیابان نوعی از سرعت گیر می باشد که بر خلاف سرعت گیر پلاستیکی یا دیگر سرعت گیر ها در ابعاد کوچک تر و ارتفاع کمتر تولید و ساخته می شود. از دست انداز ها در خیابان ها و کوچه هایی که سرعت خودرو حدوداً ۳۰ کیلومتر بر ساعت  می باشد، استفاده می شود. دست انداز ها را می توان از مواد اولیه گوناگونی مانند آسفالت، بتن، پلاستیک، لاستیک و… ساخت.  در ساخت دست انداز ها بیشتر از بتن و آسفالت استفاده می شود چون آن ها استحکام و پایداری بیشتری نسبت به دیگر دست انداز ها دارند.
دست انداز های لاستیکی هم از مدل هایی هستند که از قبل قالب گیری می شوند و به وسیله پیچ و مهره روی جاده های مناسب نصب می شوند و می توان به راحتی آن ها را از روی جاده ها برداشت و آن ها را موقتاً به کار برد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *