سرعت گیر, سرعت گیر پلاستیکی, سرعت گیر پلاستیکی, فرتو ترافیک

خرید و قیمت سرعت گیر متحرک|فرتو ترافیک 1401

سرعت گیر متحرک، در عصر پر شتاب کنونی و افزایش میزان ترددهای دورن و برون شهری سوال هایی در خصوص ضرورت های انواع سرعت گیر و همچنین نحوه خرید و قیمت سرعت گیر متحرک ایجاد می شود. پیش از پاسخ به این سوال ها ابتدا می بایست با تعریف و کاربرد سرعت گیرها آشنایی پیدا کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

دیدگاه آسانی برای استفاده از انواع سرعت گیر و مزیت های آن وجود دارد. این تجهیزات ترافیکی که در انواع مختلفی نیز رایج هستند، نوعی مانع برای کاهش سرعت انواع وسیله های نقلیه سبک و سنگین می باشند. افزایش میزان ترددهای شهری در برخی از کشورهای جهان از جمله ایران همواره سبب گسترش هر یک از این تجهیزات شده است. به دلیل برخی مزایا و معایب انواع سرعت گیرها می بایست با کاربردها و لزوم استفاده از آن ها و نقش آن ها در ایمنی آشنا شد.

بهره گیری و استفاده از این تجهیزات ترافیکی در مناطق مختلف دارای قوانین و ضوابطی مختلفی هستند. مهم ترین مورد نصب این ابزار در معابری است که عابرین پیاده و خودروها نزدیک ترین تردد را در مقابل یکدیگر دارند. شرکت فرتو ترافیک مرکز فروش سرعت گیر متحرک می باشد و پخش سرعت گیر متحرک را در بازار به عهده دارد.

سرعت گیر متحرک

سرعت گیر متحرک چیست؟

همان طور که اشاره شد موانع ترافیکی متفاوتی در نقاط مختلف جهان قابل مشاهده بوده که انواع آسفالتی، لاستیکی، پلاستیکی و متحرک رایج ترین آن ها می باشند. با توجه به مزایا و معایب هر یک از این موانع می بایست به این سوال پرداخت که سرعت گیر متحرک چیست؟
همانند سایر موانع ترافیکی این محصولات نیز در جهت کاهش سرعت وسیله های نقلیه به کار می روند. تفاوت عمده بهره گیری از این تجهیزات به ایمنی و استاندارد به کار رفته در آن ها می باشد. این دسته از سرعت گیرها در واقع نسل نوین سرعت گیرها بوده و بارزترین کارایی آن ها مربوط به قابلیت حمل و استفاده موقت آن ها به شمار می رود. استفاده از این موانع برای اماکنی که در زمان های مشخصی نیاز به افزایش ایمنی در ترددها دیده می شود بسیار پرکاربرد می باشد.

کاربرد سرعت گیر متحرک چیست؟

در رابطه با این دسته از موانع ترافیکی نوین یکی از اساسی ترین سوال هایی که مطرح می شود این است که کاربرد سرعت گیر متحرک چیست؟
به منظور پاسخ به این مسئله باید در قدم اول به تاریخچه و کاربرد انواع سرعت گیرها نگاهی اجمالی داشت. موانع ترافیکی در ایران و در طی چند دهه اخیر نقشی ویژه در کنترل سرعت و ترافیک داشته و اهمیت فراوانی در کاهش خسارات جانی و مالی ناشی از تردد وسایل نقلیه با یکدیگر و عابرین پیاده داشته است. با این حال انواع آسفاتی این موانع به دلیل عدم تبعیت از استانداردها و پایین بودن قابلیت رویت آن ها همواره سبب ایجاد خسارات متعددی به خودروها و توقف های ناگهانی آن ها بوده است.

موانع ترافیکی در صورتی دارای کارایی هستند که قابلیت رویت داشته و به رانندگان از فواصل ایمن نسبت به کاهش سرعت هشدار دهد؛ از این رو سرعت گیرهای کنونی از جمله سرعت گیرهای متحرک به واسطه بهره مندی از مواد اولیه به کار رفته، استانداردهای ایمنی لازمه و همچنین قابلیت دیدشان به یکی از ایده آل ترین گزینه ها در میان سایر سرعت گیرها تبدیل شده اند. برای خرید سرعت گیر متحرک فقط کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

سرعت گیر متحرک

مزایا و معایب سرعت گیر متحرک

یکی از سوال های مهم پیرامون این دسته از موانع ترافیکی، مزایا و معایب سرعت گیر متحرک بوده و در این میان به دلیل کاربردهای فراوان این محصول مزایای آن نسبت به سایر سرعت گیرها چشم گیر بوده و بسیاری از ایرادهای سایر موانع مانند سرعت گیرهای آسفاتی را دارا نمی باشند. از جمله مزایای این موانع می توان به موارد زیر اشاره کرد:
قابلیت حمل و نصب آسان
وزن بسیار سبک
قابلیت نصب موقت
جنس بدنه مستحکم
طول عمر بالا و مقاوم در انواع شرایط جغرافیایی
قابلیت رویت بالا
قابل استفاده از معابر مختلف از جمله پلیس راه ها
عدم ایجاد خسارت به خودروها
قابل بهره گیری برای مدارس، مهد کودک ها و مراکز خدمات اورژانسی

ابعاد سرعت گیر متحرک

بسته به نوع تولید کننده ابعاد سرعت گیر متحرک در برخی موارد متفاوت است؛ با این حال رایج ترین سرعت گیر متحرک در بازار دارای 3 متر طول بوده و از جنس پلاستیک و یا پی وی سی در ساخت آن ها استفاده شده است. ارتفاع به کار رفته و استاندارد در این دسته از موانع ترافیکی عموما 5 سانتی متر بوده و با وزنی سبک و قابلیت تاشوندگی عرضه می گردند.

سرعت گیر متحرک

تفاوت سرعت گیر متحرک و سرعت گیر آسفالتی

همان طور که اشاره شد، تفاوت سرعت گیر متحرک و سرعت گیر آسفالتی و کارایی آن ها در عملکردشان بسیار متفاوت می باشد. سرعت گیرهای آسفالتی به دلیل آن که اغلب دارای استاندارد خاصی نبوده و یا در طی فصول سال دچار شکستگی می شوند، خسارات متعددی به خودروها وارد می سازند. رویت آن ها در اکثر مواقع برای رانندگان دشوار بوده و معایب نصب آن ها در برخی موارد به مراتب بیشتر از عدم وجود آن ها می باشد. علاوه بر خسارات و حوادث ناشی از سرعت گیرهای آسفالتی غیر استاندارد، همواره تعداد بسیار بالای آن ها در برخی از شهرها از اولین عوامل مشکلات فنی و استحلاک خودروها بوده است.

ارتفاع بلند، طول نامناسب، و قابلیت رویت پایین این موانع نه تنها برای خودروها خسارت آفرین بوده؛ بلکه در برخی موارد زمینه ساز خسارات جانی برای موتورها، دوچرخه سواران و عابرین پیاده شده است. این روزها بهره گیری و استفاده از سرعتگیرهای لاستیکی و سرعت گیرهای قابل حمل به دلایل بسیار متعددی هوشمندانه و مقرون به صرفه به شمار می آید. اندازه جمع شده این کالا به گونه ای است که به راحتی می توان آن را درون کیس مخصوص آن قرار داده و به دلیل وزن بهره مندی از وزن سبک به راحتی آن را حمل نمود. جنس به کار گرفته شده در این کالا عموما از پلاستیک و پی وی سی بوده و به این واسطه ارائه دهنده مقاومت بسیار خوبی می باشد.

انتخاب و خرید بهترین سرعت گیر متحرک

هم اکنون می توانید در جهت انتخاب و خرید بهترین سرعت گیر متحرک و سایر محصولات ترافیکی با واحد فروش وب سایت ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه