فرتو ترافیک, گل میخ چدنی, گل میخ, گل میخ پلاستیکی, گل میخ ترافیکی, گل میخ چدنی ترافیکی, گل میخ سرامیکی, گل میخ گرد ترافیکی, گل میخ مستطیل, گلمیخ, گلمیخ ترافیکی, گلمیخ چدنی

مشخصات گلمیخ ها شرکت فرتو ترافیک 1401

گلمیخ، با این حال استفاده از چشم گربه ای بدون مشکل نیست. به عنوان مثال، تصادفاتی گزارش شده است که از چشم گربه ای که شل نصب شده است. برخی از طراحی هایی جدید چشم گربه ای از LED استفاده می کنند که با سرعت 100 بار در ثانیه چشمک می زند. با این حال، ادعا می شود که باعث حملات صرع در رانندگان می شود. برای اطلاع از قیمت های گلمیخ ها کافیست همین حالا با ما تماس بگیرید.

 

گل میخ ترافیکی و کاربردهایش

در شب، رانندگان خودرو نمی‌توانستند ببینند جاده به کجا ختم می‌شود و مسیر جاده در کجا تغییر می‌کند. بدون تعداد کافی روشنایی جاده، لازم است وسایلی برای راهنمایی رانندگان در مسیرهای تاریک فراهم شود. از این رو، در سال 1933 پرسی شاو چشم گربه ای (یعنی گلمیخ های جاده) را اختراع کرد که بر اساس اصل چشم های گربه ای است. هنگامی که یک پرتو نور وارد چشم یک گربه می شود، نور باید به سمت منبع ساطع کننده منعکس شود. به این ترتیب، با انعکاس چراغ‌های جلوی خودرو توسط ناودانی‌های جاده، می‌توان شرایط جاده و تراز را در تاریکی شناسایی کرد.

لازم است بدانید برای کنترل سرعت با استفاده از خط کشی درخیابان ها کافی نیست و از تجهیزات ترافیکی مانند گلمیخ ترافیکی لازم است استفاده کنیم تا بتوانیم از طریق آنها اقدام به محدودکردن و جداسازی مسیرها کنیم‌. گل میخ ترافیکی وسیله ای برجسته است که در کف خیابان ها نصب میشود تا امنیت و ایمنی را در جاده ها برقرار و حفظ کند. جنس این دستگاه میتواند از پلاستیک، سرامیک یا چدن در انواع مدل های چشم گربه ای، چشم ببری و ..ارائه شود.

گلمیخ

از جمله کاربرد های گل میخ ترافیکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ایجاد لرزش هنگام عبور وسیله نقیله در جاده
برخی از گلمیخ های ترافیکی با شیارهایی که روی جاده ایجاد میکنند در مواقع لزوم هشدار های لازم را به راننده میدهند.
گلمیخ های ترافیکی در حاشیه جاده ها،مدارس،شرکت ها و هرمکان پرتردد دیگر نصب میشود تا از انحراف راننده از مسیر جلوگیری کند.
گل میخ های نشانگر
گلمیخ های نشانگر یا چشم گربه ای باعث افزایش دید راننده در شرایط جوی مانند زمانی که برف میبارد،با شیار کم در سطح خیابان و جاده نصب میشوند‌
استفاده از گلمیخ نشانگر در جاده ها که احتمال انحراف راننده بسیار زیاد است برای هشدار به راننده بسیار کارآمد است.گل میخ های ترافیکی هنگامی که لرزش را در خودرو ایجاد میکنند، به راننده هشدار میدهند و اورا از هرگونه حادثه آگاه میسازند.

در سرتاسر جهان از گلمیخ ترافیکی استفاده می شود و به دلیل مزیت هایی که دارد،در بین مصرف کنندگان محبوبیت زیادی را نیز دارا میباشد‌. همانطور که گفته شد مهمترین کاربرد گل میخ ترافیکی افزایش ایمنی و امنیت جاده ها و کم کردن ترافیک است.
این را نیز بدانید که استفاده از این گلمیخ های ترافیکی بسیار مقرون به صرفه است و با قیمت مناسبی که دارند، گل میخ های ترافیکی کاربردهای فراوان و اثر گذاری مناسبی را نیز دارند‌.

گلمیخ

مکان استفاده از گل میخ ها

به طور معمول در مکان استفاده از گل میخ های سرامیکی استفاده کرده و شما آن هارا در این مکان ها خواهید دید:
در کنار حاشیه های جاده ای به منظور تعیین و جداسازی محدوده جاده
در خط تفکیک کننده مسیرهای جاده
برای تعیین مسیر اتوبوس ها و مسیرهای ویژه عبور اضطراری
در نزدیکی عابر پیاده به دلیل آگاه سازی به رانندگان در خصوص احتمال وجودعابرین پیاده
در نزدیکی چهارراه ها به علت هشدار دادن به رانندگان در خصوص کم کردن سرعت خود
در پارکینگ های سرپوشیده و روباز با هدف آگاه سازی رانندگان از وجود موانع مختلف
در پیاده روها در کشورهای سردسیر با در نظر گرفتن احتمال بارش باران و برف و یخ زده بودن معابر
در این مناطق گلمیخ ها علاوه بر مشخص کردن محدوده ی علبرین پیاده،باعث افزایش اصطکاک میشوند و از لیز خوردن عابرین جلوگیری میکنند.

گلمیخ

دلیل وجود گلمیخ به عنوان یکی از تجهیزات ترافیکی

رایج از دلایل وجود گلمیخ ها میتوانید موارد زیر را بخوانید:
دید در شب را بهبود می بخشد.
به رانندگان اجازه می دهد تا با خیال راحت در منحنی ها مذاکره کنند.
ایمنی بخش های جاده را افزایش می دهد.
نرخ تصادفات کاهش می یابد.
دارایی های جاده را از آسیب در امان نگه می دارد.
به عنوان یک جایگزین روشنایی بزرگراه عمل می کند که هیچ انرژی مصرف نمی کند.
برخی از ناودانی های جاده (ناودانی های مرتفع جاده) نیز می توانند به عنوان سرعت شکن عمل کنند.
اما با دانستن این دلایل بهتر است از معایب آنها نیز آگاه باشید
گلمیخ هایی که شل نصب شده باشند ممکن است باعث تصادف شود.
به عنوان مثال در بریتانیا، یک گلمیخ جاده شل از لاستیک به یک وسیله نقلیه خورد، به یک مرد برخورد کرد و او را کشت.
نصب گلمیخ ها گران است و قیمت آنها همزمان با افزایش تقاضا بالا می رود.
برخی از گلمیخ های ترافیکی یا همان نشانگرهای بازتابنده روسازی یا چشم گربه ای ها، جذب کننده امواج خورشیدی هستند و با انرژی خورشیدی برای روشن شدن LED در شب شارژ می شوند.
LED آنقدر روشن است که می تواند یک سوسو نامرئی ایجاد کند که توسط مغز گرفته می شود و باعث صرع حساس به نور می شود.

بهترین فروشندگان گل میخ

امروزه گلمیخ های ترافیکی یکی از محصولات کاربردی و بسیار مفید ترافیکی هستند که در سرتاسر جهان، بسیار پر مصرف و دارای کارایی های بالا میباشد.همانطور که خواندید،گلمیخ ها می توانند در جلوگیری از بروز حادثه و ابجاد سطح امنیت و ایمنی در جاده ها و معابرها و همچنین کاهش ترافیک موثر باشند.
اگر قصد خرید گلمیخ های ترافیکی را دارید به شما پیشنهاد میکنم از شرکت های معتبر مانند شرکت فرتو ترافیک اقدام به تهیه آنها کنید.
بهترین فروشندگان گل میخ های ترافیکی آنهایی هستند که محصولات ارائه شده توسط آنان بسیار با کیفیت و با طول عمر بالا باشد و همچنین گارانتی تضمین را نیز به شما ارائه دهند شرکت فرتو ترافیک، با داشتن تجربه بالای کاری و آگاهی های لازم در زمینه تجهیزات ترافیکی بهترین خدمات را به مشتریان خود ارائه میدهد و تا امروز توانسته است رضایت بالای آنان را نیز جلب کند

نوشته های مشابه