تجهیزات ایمنی, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ایمنی ترافیکی, تجهیزات ترافیکی, فرتو ترافیک, گل میخ چدنی, گل میخ ترافیکی, گل میخ چدنی ترافیکی, گلمیخ ترافیکی, گلمیخ چدنی

قیمت گل میخ ترافیکی چدنی |فرتو ترافیک 1401

گل میخ ترافیکی، درحال حاضر با پیشرفت روزبه روز تکنولوژی شاهد ساخته شدن انواع الکترونیکی گل میخ ها می‌باشید؛‌‌ گل میخ هایی که با ال ای دی نورانی کار می‌کنند و با نور خورشید شارژ می‌شوند و در شب درخشان می‌شوند. گل میخ های ترافیکی چدنی از ابزارها و تجهیزات ترافیکی می‌باشد که اصولاً جهت هشدار سازی رانندگان مخصوصا در هنگام شب‌ها خیلی مفید ‌است.

گل میخ ترافیکی

 قیمت گل میخ ترافیکی چدنی

گل میخ ها درواقع نوعی نشانگر در خیابان های مختلف می‌باشند که برای هشدار به راننده‌ها و جهت تشخیص مسیر اصلی در کل مسیر راه‌اندازی می شوند و حرکت به روی آن باعث ایجاد تکان هایی به نسبت شدید در خودرو می‌شود و در این حالت از خیلی از حادثه‌های ناگوار جلوگیری می‌کنند. برای اطلاع از قیمت گل میخ ترافیکی چدنی فقط کافیست با ما تماس بگیرید.

قیمت فروش گل میخ ترافیکی چدنی از باقی محصولاتی که می‌شناسید بالاتر می‌باشد، ولی این محصول مقاومت بالاتری نسبت به باقی محصولات مشابه در شرایط آب و هوایی مختلف دارد. شما امکان خرید گل میخ ترافیکی چدنی و دیگر تجهیزات ایمنی جاده ای را با سریع ترین روش حتی از وب‌سایت‌ها هم دارید.

گل میخ ترافیکی

گل میخ ترافیکی

از گل میخ ترافیکی چدنی جهت مشخص نمودن خط لایی در خیابان های دو طرفه، کناره‌ی پرتگاه و جاده ها و تعیین نمودن مسیر ویژه اتوبوس رانی، نزدیک عوارضی یا خط عابر پیاده، پیش از دست اندازها و اول ورودی و خروجی در بزرگراه ها و غیره استفاده شده است. همچنین در پارکینگ ها هم این محصول کاربرد وسیعی دارد. گل میخ در حقیقت سبب کاهش سرعت می‌شود و با بدنه‌ی زرد رنگ به آسانی در هر محیطی قابل رویت است و راننده‌ها مسیر را به درستی تشخیص خواهند داد.

ویژگی‌های گل میخ ترافیکی چدنی

گل میخ ترافیکی مشبک جهت ایمنی بیش‌تر در رانندگی و در مکان های مناسب نصب شده است. جنس بدنه‌ی این محصول از چدن می‌باشد که به روش ریخته گری تهیه شده است. ویژگی‌های گل میخ ترافیکی چدنی  پایه ای کوتاه دارد تا به جای رول پلاک در زمین با چسب رزین به آسانی قرار بگیرد.

این محصول مرز معینی را برای رانندگی به وجود آورده تا امنیت را در جاده برقرار نماید. سطح گل میخ به صورتی است که نور ماشین‌ها را در شب بازتاب می‌کند و باعث درخشندگی آن ها می‌شود تا رانندگان از فاصله چند متری هم بتوانند آن‌ها را تشخیص بدهند. جنس بدنه‌ی آن‌ها مقاومت و استحکام بالایی در مقابل گرما و سرمای شدید دارد و به مرور دچار ترک و پوسیدگی هم نمی شوند.

گل میخ ترافیکی

اهمیت گل میخ ترافیکی مثل سایر تجهیزات ترافیکی است و بسیار حایز اهمیت است. درحقیقت این قطعه‌ی برجسته در جاده و کف خیابان نصب می‌شود. مهم‌ترین ویژگی این قطعات ترافیکی در شب ها است. به این معنا که در صورت خواب آلودگی بد موقع راننده این قطعات باعث هوشیاری رانندگان و آگاه سازی آنها از خطرات می شود.

ابعاد گل میخ ترافیکی چدنی

گل میخ ترافیکی با استفاده از دو پیچ به روی زمین نصب می‌شود و از دوام طولانی برخوردار می‌باشد. در این گل میخ های ترافیکی از شب‌رنگ با کیفیتی استفاده شده است که به روی آن‌ها لنزهایی به رنگ سفید و قرمز به علت دید کافی رانندگان  خودروها فراهم شده است. این محصول با جنس ای‌بی‌اس و در ابعادگل میخ ترافیکی چدنی عبارت اند از 35*100*220 میلی متر قابل عرضه است.

گل میخ های ترافیکی چدنی یک ابزار ترافیکی می‌باشد که به علت بهبود جریان ترافیکی جهت کاهش تراکم و زیاد کردن ایمنی جاده و راه ها قابل استفاده و کاربردی است. مواد اولیه‌ی به کار رفته در این محصولات از جنس چدن است و به روش ریخته گری تهیه می‌شوند. گفتیم که گل میخ ترافیکی پایه کوتاهی برای نصب دارد، که به صورت کلی با استفاده از چسپ اپوکسی یا قیر در جای خودش نگهداری خواهد شد.

گل میخ ترافیکی

لازم به ذکر است که از انواع گوناگون گل میخ های ترافیکی می‌توانیم به گل میخ ترافیکی چشم گربه ای، گل میخ های ترافیکی سولار و گل میخ ترافیکی چشم ببری اشاره کنیم. که هر کدامشان ویژگی های خاصی دارند. برای مثال گل میخ ترافیکی سولار که با استفاده از ال ای دی نورانی کار دارد و در شب و زمانی که در جاده نوری موجود نیست به خوبی درخشان می‌شود و منبع تغذیه خود را از نور خورشید می‌گیرد. گل میخ های ترافیکی چشم گربه ای به علت وجود نگین به کار رفته شده در آن انعکاس نور بالایی در شب دارد و براق و روشن است و نوع چشم ببری هم در حاشیه‌های جاده های کم نور و بزرگراه نصب شده و در کم کردن حوادث جاده ای بسی مؤثر و اثرگذار است.

بعضی از گل‌های میخ ترافیکی با شیار هایی که روی سطح جاده ایجاد می‌نمایند سبب هوشیاری راننده ها در موقع خطر می‌شوند. برخی از گل‌های میخ ترافیکی با استفاده نمودن از برجستگی هایی که دارند در زمانی که یک وسیله نقلیه با سرعت بالا در جاده در حرکت است؛ این گل میخ های ترافیکی  می‌باشند که با ایجاد کردن لرزش در ماشین، راننده را هوشیار می‌نمایند و از خطر آگاه می کنند. جهت جلوگیری از انحرافات رانندگان در لبه‌ی جاده ها هم از گل میخ ترافیکی استفاده می‌نمایند و در مکان‌هایی ازجمله مدارس و شرکت و جاهای پر رفت و آمد استفاده می‌شود .

شاید برایتان سوال پیش آمده باشد که گل میخ ترافیکی نشانگر به چه معناست؛ یا اصلا چیست! در منطقه‌هایی که برف بسیار می‌بارد گل میخ ترافیکی در یک برش یا شیار کم در پیاده رو قرار می‌گیرد، برخی از گل میخ ترافیکی سبب افزایش دید راننده در جاده شده که به آن همان چشم گربه ای هم گفته می‌شود.

کلام آخر

گل میخ ترافیکی چدنی ضمن توجه به کارایی که دارا است اصولا بازار فروش فوق‌العاده ای دارد و بایستی بگوییم که به منظور استعلام قیمت گل میخ های ترافیکی چدنی و رفع احتیاجات خریداران، تولیدکنندگان بسیاری فعالیت می‌کنند که نمونه های گوناگونی را آماده و به فروش می‌رسانند. توزیع‌کنندگان گل میخ ترافیکی چدنی به خوبی آگاهند که در مواقع خرید کیفیت حرف اول را برای خریداران می‌زند و از این رو تمام سعی خودشان را می‌نمایند تا باکیفیت ترین نوع محصولات را در اختیار مصرف کنندگان گل میخ های ترافیکی قرار بدهند. پیش تر هم گفتیم که این محصولات از بازار فروش خوبی برخوردار هستند.

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه