فرتو ترافیک, گل میخ, گل میخ ترافیکی, گلمیخ, گلمیخ ترافیکی, گلمیخ چدنی, لوازم ایمنی ترافیکی

تفاوت گلمیخ های جاده ای شرکت فرتو ترافیک

گلمیخ های جاده ای، در دهه اخیر به سبب گسترش ترددهای درون و برون شهری شاهد تنوع بیشتری از انواع تجهیزات ترافیکی و ایمنی بوده ایم. یکی از تجهیزات موثر در افزایش ایمنی مسیرها گلمیخ های جاده ای می باشند. این دسته از تجهیزات که در سیر تکامل خود در انواع مختلفی عرضه شده اند، از ویژگی های منحصر به فردی بهره مند بوده که در این مقاله با آن ها آشنا خواهیم شد. به منظور کسب آگاهی و درک صحیح هر یک از این محصولات در این مقاله به صورت اجمالی با تفاوت گلمیخ های جاده ای شرکت فرتو ترافیک آشنا خواهیم شد.

تعریف گلمیخ های جاده ای

نخستین گام در شناخت این دسته از محصولات ترافیکی آشنا با تعریف گلمیخ های جاده ای می باشد. این محصول ترافیکی که عمدتا در اشکال مربعی و دایره ای در سطح شهرها و جاده ها قابل مشاهده هستند، امکانات بی شماری در زمینه ارتقای امنیت ترددها و ترافیک ارائه می دهند. این دسته از کالاها در رابطه با جنس بدنه نیز دارای تفاوت ها و شباهت هایی می باشند. عمده نقش استفاده این محصولات در تفکیک مسیرها، ورودی شهرها، پلیس راه، عوارضی ها و اماکن پرخطر و پرتردد می باشد. گلمیخ های ترافیکی و جاده ای با بهره گیری از رنگ زرد از قابلیت دید بالایی برخوردار می باشند. علاوه بر نقش رنگ به کار رفته در این محصولات، قابلیت ایجاد لرزش در هنگام عبور خودروها از روی آن نقش ویژه ای در آگاه سازی رانندگان وسایل نقلیه در هنگام منحرف شدن از مسیر و یا وارد شدن به محیط پر تردد ایفا می کند.

مزایای استفاده از گلمیخ های جاده ای

یکی از مباحث چالش برانگیز این دسته از تجهیزات ترافیکی پرداختن به مزایای استفاده از گلمیخ های جاده ای می باشد. همان طور که اشاره شد انواع مختلفی از این تجهیزات ترافیکی در مناطق مختلف رایج می باشد؛ با این حال برخی از مزایای کلیدی و مشترک به کار گیری هر یک از این گلمیخ ها به شرح زیر می باشد:

  • ارتقای ایمنی مسیرها
  • تفکیک سازی مسیرهای درون و برون شهری
  • امکان استفاده در ورودی شهرها
  • امکان استفاده به عنوان سرعت کاه در اماکن تاریک
  • امکان استفاده برای تفکیک مسیر خودروها و خط ویژه
  • امکان استفاده در انواع پارکینگ های خصوصی و عمومی
  • امکان نصب در نزدیکی مدارس و محل عبور کودکان
  • امکان نصب در نزدیکی پلیس راه، عوارضی ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • امکان به کار گیری در نزدیکی چهار راه ها
  • امکان به کارگیری در مسیرهای دارای شیب
  • امکان نصب آسان و وزن سبک
  • استحکام و مقاومت بالا در برابر فشار
  • عدم خسارت به خودروها در هنگام عبور

گلمیخ های جاده ای

انواع گل میخ های جاده ای بر اساس مواد به کار رفته

همان گونه که در طی مقاله به آن اشاره شد انواع گل میخ های جاده ای بر اساس مواد به کار رفته دارای شباهت ها و تفاوت هایی می باشند. هر یک از این محصولات در شرایط اقلیمی و جغرافیایی مختلفی دارای برخی مزایا و معایبی هستند. گلمیخ های ترافیکی و جاده ای از بابت ابعاد نیز دارای تفاوت هایی بوده که هر یک از آن ها در شرایط مختلفی کاربرد دارند. در ادامه مقاله به بررسی ویژگی های ساخت و تفاوت برخی از گلمیخ های ارائه شده توسط کمپانی فرتو ترافیک خواهیم پرداخت.

گلمیخ های آلومینومی

این دسته از تجهیزات ترافیکی همان گونه که از نام آن ها پیداست، در ساخت آن ها از جنس بدنه الومینیوم استفاده می گردد. گلمیخ های آلومینیومی عدمتا به شکل مربعی کاربرد داشته و از وزن سبکی بهره مند می باشند. جنس بدنه به کار رفته در این گلمیخ های جاده ای باعث طول عمر بالا و مقاومت آن ها در مقابل انواع فشار ناشی از عبور خودروهای سبک و سنگین می شود. گلمیخ های آلومینیومی به عنوان مقاوم ترین گلمیخ های ترافیکی شناخته شده و استفاده از آن ها از بسیاری هزینه های جانبی می کاهد.

گلمیخ های جاده ای

گلمیخ های پلاستیکی

گلمیخ های پلاستیکی یکی دیگر از پرکاربرد ترین گلمیخ های جاده ای به شمار رفته و عموما به شکل مربعی و در ابعاد 14 در 14 سانتی متر و 15 در 15 سانتی متر ساخته می شوند. رنگ به کار رفته در این محصولات عموما رنگ زرد می باشد. جنس رنگ به کار رفته در این تجهیزات ترافیکی سبب قابلیت بازتاب نور و در نتیجه قابلیت دید بالا در آن ها می شود. وزن هر یک از این محصولات نیز بسته به سایز و ابعاد آن در حدود 290 تا 300 گرم می باشد. گلمیخ های پلاستیکی از لحاظ طول عمر و استحکام در دومین جایگاه از فهرست پرکاربردترین گلمیخ های ترافیکی و جاده ای قرار می گیرند.

گلمیخ های ال ای دی دار

در طول سالیان اخیر شاهد پیدایش انواع جدیدی از تجهیزات ترافیکی بوده ایم، که گلمیخ های ال ای دی دار یکی از انواع پرکاربرد آن ها می باشند. این دسته از گلمیخ های جاده ای و ترافیکی در شرایط مختلفی دارای کاربرد بوده و از قابلیت رویت پذیری بسیار بالایی برخوردار می باشند. این محصولات با بهره مندی از لامپ های با کیفیت ال ای دی تضمین کننده حداکثر کارایی آن ها در شب ها و شرایط محیطی کم نور می باشند.

گلمیخ های جاده ای

رنگ به کار رفته در این گلمیخ ها نیز عمدتا زرد بوده و بسته به تولید کنندگان آن از ابعاد و جنس بدنه متفاوتی برخوردار می باشند. انواع نوین گلمیخ های ال ای دی دار از قابلیت شارژ با نور آفتاب برخوردار بوده و انواع با کیفیت آن قابلیت جذب نور وسیله های نقلیه را نیز دارا هستند. استانداردهای به کار رفته در ساخت این محصولات خسارات ناشی از انحراف خودروها را کاهش داده و همچنین به خودروها استحلاک بسیار کمی وارد می سازد.

خرید انواع گلمیخ جاده ای فرتو ترافیک

کمپانی فرتو ترافیک ارائه دهنده انواع تجهیزات ترافیکی و گلمیخ های جاده ای ایمن و استاندارد می باشد. هم اکنون می توانید جهت سفارش و خرید انواع گلمیخ جاده ای فرتو ترافیک با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. همچنین جهت کسب اطلاع بیشتر از سایر محصولات تولید شده و ارائه شده می توانید در سایر صفحات وب سایت ما به جست و جو و کاوش بپردازید.

نوشته های مشابه