فرتو ترافیک, گل میخ چدنی, گل میخ, گل میخ پلاستیکی, گل میخ ترافیکی, گل میخ چدنی ترافیکی, گل میخ سرامیکی, گل میخ گرد ترافیکی, گل میخ مستطیل, گلمیخ, گلمیخ ترافیکی, گلمیخ چدنی

قیمت گلمیخ ترافیکی سولار

قیمت گلمیخ سولار ترافیکی مهمترین عامل برای خریداران این محصول است، زیرا این محصول در تعداد بالا و حجم های سنگین سفارش داده میشود و در تعداد بالا تنها نکته مهم و حايز اهمیت قیمت کمتر و کیفیت برتر برای متقاضیان این محصول است. گلمیخ های انعکاسی جاده، ابزار های ایمنی جاده‌ای منحصربه فردی هستند که به طور گسترده برای ایجاد دید بیشتر به کاربران جاده در شرایط کم نور، به ویژه در ساعات تاریکی، استفاده می‌شوند. گلمیخ های جاده به عنوان بازتابنده های جاده، مهره های شیشه ای یا چشم گربه ای بازتابنده نیز شناخته می شوند.

 

ویژگی های گلمیخ ترافیکی سولار

گلمیخ های هوشمند جاده به رانندگان کمک می‌کنند تا درک بهتری را نسبت به آنچه در جاده در پیش رویشان قرار دارد ، پیدا کنند ، و در نتیجه، واکنش سریع‌تری به همراه دارد.
گل میخ های جاده نه تنها به تاکید بر مسیر جاده کمک می کند، بلکه به کاهش چالش های ایجاد شده توسط حضور خودروهای دیگر نیز کمک می کند. به نظر می‌رسد وجود گلمیخ ترافیکی سولار جاده برای همه رانندگان، به‌ویژه رانندگانی که در معرض سطح تابش خیره‌کننده یا حساسیت کنتراست بیشتری قرار دارند، با افزودن شفافیت بیشتر به تراز جاده، مفید است.
گلمیخ ها می‌توانند پیچ‌های خفیف جاده را نشان دهند که راننده در شب از دست می‌دهد، زیرا روشنایی چراغ‌های جلو نیاز به یک نقطه مرجع دارد. می توان از آنها برای علامت دادن به تقاطع های بدون چراغ راهنمایی ، سرعت گیر و گذرگاه های عابر پیاده استفاده کرد تا رانندگان بتوانند در صورت لزوم سرعت خود را کاهش دهند یا توقف کنند . و همچنین در بزرگراه ها اغلب به عنوان خط کشی و همچنین نشانه های جداکننده جاده استفاده می شود.

گلمیخ ترافیکی سولار

مقایسه ی انواع گلمیخ ها

گلمیخ های ترافیکی جاده با توجه به متریال ساخت در چند دسته گلمیخ های ترافیکی جاده پلاستیکی، گلمیخ های ترافیکی جاده آلومینیومی، گلمیخ های ترافیکی جاده شیشه ای و گلمیخ های ترافیکی جاده سرامیکی و گلمیخ ترافیکی چدنی قرار دارند. با توجه به منبع نور گلمیخ ها را می توان به گلمیخ های ترافکی خورشیدی و گلمیخ های ترافیکی بازتابی تقسیم کرد.
گلمیخ های خورشیدی نور مورد نیاز خود را به وسیله ی جذب انرژی خورشید در روز و ساطع کردن همان انرژی در شب ایجاد می کنند این گل میخ های سیمی دارای حالت های عملیاتی و زمان بندی از پیش برنامه ریزی شده هستند ناودانی های خورشیدی در شب به طور خودکار روشن می شوند و پنل خورشیدی باتری را در طول روز شارژ می کند که LED ها را روشن می کند. پنل خورشیدی به عنوان منبع شارژ و همچنین سنسوری برای تشخیص شب عمل می کند. این مدار در آن همه چیز را کنترل می کند .
گلمیخ های بازتابی نوری که از خودرو ها به گلمیخ برخورد میکند را منعکس میکنند و راننده را به مسیر خود آگاه میکنند این گلمیخ های بازتابنده روشنایی جاده شامل یک عدسی یا ورقه ای است که دید آنها را با بازتاب به عقب چراغ های جلوی خودرو افزایش می دهد.
گلمیخ ترافیکی سولارما از گلمیخ ترافیکی چدنی جاده برای علامت گذاری لبه ها و خط مرکزی راه استفاده می کنیم. گلمیخ های خورشیدی جاده را می توان برای مشخص کردن جهت در جاده های یک طرفه با نور استفاده کرد. گلمیخ های جاده خورشیدی به صورت گرافیک های مختلفی ساخته می شوند، به عنوان مثال هنگامی که وسیله نقلیه در مسیر درست حرکت می کند، راننده یک فلش سبز رنگ را می بیند. در جهت اشتباه، یک صلیب قرمز دیده می شود.گلمیخ پلاستیکی نگیندار
بسته به ساختار بدنه گلمیخ های جاده، می توانیم سه نوع گلمیخ خورشیدی جاده داشته باشیم . اولی یک گل میخ جاده برجسته با کف صاف است. هنگام نصب، ارتفاع کمی را در جاده فراهم می کنند. برای محکم کردن این نوع روی سطح مسیر از پیچ استفاده می شود. نوع دوم یک گل میخ جاده با سنبله است . قسمت مرکزی گسترده در سراسر مسیر، نصب گلمیخ روی زمین را ساده تر میکند. مشابه مورد اول، ارتفاع کمی را در جاده فراهم میکند. گلمیخ های خورشیدی تعبیه شده نوع سوم هستند. آنها از نظر ظاهری بسیار متفاوت از دو مورد ذکر شده در بالا هستند، اما همگی بر اساس یک اصل کار می کنند. نصب این نوع گلمیخ جاده شامل حفاری یک سوراخ استوانه ای در مسیر است. پس از تخلیه آوار، چسب در سوراخ ریخته می شود. در نهایت، گلمیخ های جاده به سوراخ فشرده می شوند و ایمن می شوند.
گلمیخ ترافیکی سولار

مزایای استفاده از گلمیخ های پلاستیکی

گلمیخ های پلاستیکی بازتابنده جاده از پلی اتیلن با چگالی بالا ساخته شده اند. آنها برای علامت گذاری دائمی یا موقت ایده آل هستند. گلمیخ های انعکاسی در طول روز به دلیل رنگ سفید یا زرد و در شب به دلیل بازتابنده های آکریلیک منشوری از دید بالایی برخوردار هستند. در صورت بارندگی به دلیل برجستگی بدنه نسبت به سطح آسفالت خاصیت بازتابی خود را حفظ می کنند.
مزایای استفاده از گلمیخ ترافیکی چدنی :
دید در شب را بهبود می بخشد.
به رانندگان اجازه می دهد تا با خیال راحت در پیچ ها حرکت کنند.
ایمنی بخش های جاده را افزایش می دهد.
نرخ تصادفات کاهش می یابد.
دارایی های جاده را از آسیب در امان نگه می دارد.
به عنوان یک جایگزین روشنایی بزرگراه عمل می کند که هیچ انرژی مصرف نمی کند.
برخی از گلمیخ های جاده (گلمیخ های مرتفع جاده) نیز می توانند به عنوان سرعت شکن عمل کنند.
ظاهر تراز جاده را بهبود می بخشد.

گلمیخ ترافیکی سولار
استاندارد های گل میخ ترافیکی

لازم است تا برای نصب گلمیخ ترافیکی سولار استاندارد هایی را در نظر بگیریم در غیر این صورت نصب اشتباه آنها باعث افزایش تصادفات و اتفاقات ناگوار خواهد شد :
قسمت بالای پروفیل پوششی گل میخ جاده باید صاف باشد و گل میخ ها نباید لبه های تیز داشته باشند.
سطوح بازتابنده گل میخ ها باید عاری از ترک یا برآمدگی باشد که در آن کثیفی جمع شود. ارتفاع نشانگر نباید کمتر از 10 میلی متر و نباید بیشتر از 20 میلی متر باشد و عرض آن نباید بیشتر از 130 میلی متر باشد.
پایه نشانگر باید تا 1.3 میلی متر صاف باشد. همه ناودانی های جاده باید به طور جامع با نام سازنده، علامت تجاری یا سایر اطلاعات شناسایی علامت گذاری شوند. وجهه های خارجی چیدمان ها در پایین نشانگر نباید بیش از 1.3 میلی متر از یک سطح تراز فاصله داشته باشد.

ویژگی استاپر گرد و مستطیل

استاپر ها به عنوان جداكننده پاركينگ و براي كاهش سرعت خودرو ها و جلو گیری از تصادفات در سطح شهر مورد استفاده قرار مي گيرند . جنس اين محصول ساخته شده از پلي اتيلن مقاوم است . اين استاپر مقاومت بسیار زیادی در برابر سرما و گرماي شديد از خود نشان میدهد و در شرايط جوي مختلف از خود تغيير رنگ و سايش نشان نمی دهد . استاپر های پاركينگ در اثر گذشت زمان و در اثر ضربه لاستيك ها و بار سنگين دچار تغيير شكل نشده و نمي شكند . در انتخاب رنگ استاپر ها به این مسئله دقت شده است که زنگ آنها به گونه اي طراحي شود تا در شب به راحتي قابل رویت باشد . در ضمن اين نوع كار استاپر گرد در برابر تابش مستقيم نور خورشيد و اشعه يووي تغيير شكل و تغيير حالت نمي دهد و خاصیت خود را حفظ میکند . استاپر گرد از نظر اقتصادی مقرون به صرفه می باشد و دارای تاییدیه از وزارت راه و شهر سازی است . استاپر گرد منطبق با آزمایشات گروه تضمین کیفیت ساخته می شود و در اختیار مشتریان قرار میگیرد.استات بیضی پلاستیکی رنگ زرد

قیمت گلمیخ ها بر اساس نوع آن

با توجه به نکاتی که در ابتدای مقاله گفته شد گل میخ ها در انواع و ابعاد مختلفی توسط شرکت فرتو ترافیک تولید می شوند. به دلیل تنوع در انواع گلمیخ میتوان در هنگام خرید قیمت های متنوعی را مشاهده کرد که این یک مزیت است و هر فردی با توجه به کاربرد مورد نظر و قیمتی که توانایی پرداخت آن را دارد میتواند گلمیخ مورد نظر خود را خریداری کند . گلمیخ های چدنی مصارف بسیاری دارند حتی در ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرند. شرکت فرتو ترافیک گل میخ های با کیفیت بسیار بالا را تولید میکند که قیمت بسیار مناسبی دارند و با توجه به مطالبی که گفته شد کاربرد های بسیار زیادی نیز دارند .
با انتخاب محصول مورد نظر خود با کارشناسان شرکت فرتو ترافیک در ارتباط باشید و بهترین محصول را با کیفیت های جهانی تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه