گل میخ, گل میخ پلاستیکی

پخش کننده گل میخ پلاستیکی یکطرفه

گل میخ پلاستیکی یکطرفه از جمله ابزار ترافیکی پرکاربرد در سطح شهر می باشد که برای جدا کردن مکان هایی که تنها خط کشی برای جداسازی آن کافی نیست مورد استقاده قرار می گیرد. این ابزار برای جلب توجه راننده برای وارد نشدن به یک محدوده خاص و مشخص استفاده می شود. معمولا این محصول باید دارای رنگی شب رنگ باشد تا موجب جلب توجه راننده به هنگام رانندگی شود و حتی در برخی از موارد دارایی چراغ هایی می باشند تا دید بیشتری را در شب داشته باشد.

پخش کننده گل میخ پلاستیکی یکطرفه

اطلاعات مختصری در مورد گل میخ پلاستیکی ترافیکی

اطلاعات مختصری در مورد گل میخ پلاستیکی ترافیکی گل میخ های پلاستیکی باید در برابر وارد شدن فشار های مختلف دارای مقاومت کافی باشند تا در هنگام برخورد با انواع لاستیک های بزرگ و کوچک ، سبک و سنگین همچنان پایدار باقی بمانند و دچار شکستگی و آسیب نشوند و همچنین باید در برابر شرایط آب و هوایی مختلف و همچنین تابش مستقیم و طولانی مدت نور خورشید مقاوم باشند.

بر روی این میخک ها نگین هایی از جنس پلی کربنات وجود دارد که این امکان را ایجاد می کند تا در مکان هایی که نور کافی وجود ندارد و یا در شب و فقط با بازتاب نور اتومبیل ها دیده شوند و راننده بتواند به راحتی مسیر خود را پیدا کند.

از این محصول برای جدا کردن فضا هایی مانند جدا کردن ورودی های پارکینگ از خیابان ، در پارکینگ ها و برای مشخص کردن مرز پارک ماشین ها ، در کنار جاده ها و پرتگاه ها ، در مسیر های خطرناک و جهت نشان دادن مسیر درست و مشخص به راننده ، در محل ایستگاه های اتوبوس و…استفاده می شود.

عرضه بدون واسطه گل میخ پلاستیکی یکطرفه

عرضه بدون واسطه گل میخ پلاستیکی یکطرفه عرضه گل میخ پلاستیکی توسط فروشگاه های محصولات ترافیکی و ابزار فروشی های مخصوص صورت می گیرد و شما می توانید برای تهیه این محصول و انواع موانع و جداکننده های ترافیکی ، تجیزات ترافیک شهری و… به صورت حضوری به این فروشگاه ها مراجعه کنید.

البته برخی از عرضه کنندگان گل میخ پلاستیکی ترافیکی و سایر تجهیزات ترافیکی برای فروش هر چه بهتر محصولات خود دست به روشی نو جهت فروش محصولاتشان زده اند و آن هم فروش آن ها به صورت اینترنتی است. با این روش شما می توانید به راحتی و از هر جایی که هستید و تنها با در اختیار داشتن تلفن همراه و بسته اینترنت سفارش خود را ثبت کرده و آن را به راحتی در مکان تعیین شده توسط خودتان تحویل بگیرید.

حتما به هنگام خرید دقت کنید تا از سایت های معتبر خرید کنید. فروشگاه اینترنتی ترافیک ساز از جمله فروشگاه های اینترنتی معتبری است که می توانید با خیال راحت از نظر قیمت و کیفیت محصولات از آن خرید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *