کله قندی, کله قندی ترافیکی

قیمت انواع کله قندی ترافیکی

انواع کله قندی ترافیکی وابسته به جنس پلی استر است که اگر چنانچه قیمت آن بالا باشد، گرانتر و اگر پلی استر ارزان باشد، قیمت آن پایین تر می باشد، کله قندی ترافیکی به عنوان علائم هشدار دهنده مورد استفاده قرار می گیرد که هر کدام ارتفاع متفاوتی دارد، پنجاه سانتی، هفتاد و صد سانتی که هر کدام در مکانهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد.اگر جنس درجه دو و سه باشد ارزان و اگر مواد اولیه و عالی باشد گران است.

قیمت انواع کله قندی ترافیکی

خصوصیات مهم کله قندی ترافیکی شبرنگ

خصوصیات مهم کله قندی ترافیکی شبرنگ

خصوصیات کله قندی ترافیکی شبرنگ و سرعت گیر هوشمند که بیشتر در شب استفاده می شود این است که برای نشان دادن مکان پارک، جلو گیری از پارک بی مورد، نشان دادن مسیرهای فرعی مورد بهره برداری قرار می گیرد تا مانع ایجاد تصادف یا حادثه گردد.

مخروطی شب رنگ دار که در جاده ها یا پیاده رو ها به صورت موقت مورد استفاده قرار می گیرند و ایمنی ایجاد می کنند.گاهی خاصیت جدا سازی هم دارند اگر چه گاهی با بتن هم ساخته می شوند، اما بتنی بودن آن باعث افزایش مرگ و میر و خسارات می گردد.

پی وی سی یا بطری های بازیافتی برای ساخت مخروط‌های شبرنگ استفاده می شود که اغلب به صورت ایستاده استفاده می شود، گاهی در مسیر های تردد انسانها، بازی گاه کودکان و عبور احشام در جاده ها مورد بهره برداری قرار می گیرد، قابل حمل بوده و به راحتی در روز و شب دیده می شود.‌

این وسیله کاربردی بیشتر در رنگ نارنجی و قرمز مورد استفاده قرار می گیرد و گاهی به رنگ آبی هم دیده می شود، رنگ زرد و نارنجی برای شب بسیار مفید بوده زیرا با برخورد ماشین ها رنگ روشن یافته و مسیر را به خوبی نشان می دهد.

بازار پخش انواع کله قندی ترافیکی

بازار پخش انواع کله قندی ترافیکی

پخش کله قندی ترافیکی و بازار پخش آن بیشتر در فروشگاه‌های مواد پلاستیکی، عرضه الزامات راه سازی، مواد مورد نیاز در آسفالت کاری مورد فروش قرار می گیرد و اکثر پیمانکاران جاده سازی و شهر و ساختمان از مشتریان آن هستند.

شرکت هایی که نیاز به تهیه این وسایل دارند، می توانند آنها را از مراکز خاص به ویژه پلاستیک فروشی، مواد پلی استر، عرضه کننده انواع گسترده ملزومات راه و ساختمان به راحتی تهیه کنند،فروشندگان هم با شناسایی مشتریان اصلی کله قندی را شناسایی کرده و برای آنها به آسانی عرضه کنند.

بیشتر بخوانید: کفپوش خودرو، سرعت گیر خیابانی

بازار پخش آن به صورت اینترنتی هم به ثبت سفارشات پاسخ داده و برای در خواست کنندگان به صورت بسته های کارتنی ارسال نمایند.‌گاهی فروشندگان محصولات ایمنی هم این گونه کله قندی را به فروش می رسانند، این کله قندی ها محکم بچه و به راحتی قابل حمل با دست است.

قیمت کله قندی ژله ای

کله قندی ترافیکی ژله ای یکی از بهترین و ارزان ترین علائم هشدار در بین تجهیزات ترافیکی است که معمولا در بیشتر پروژه های راه سازی مورد استفاده قرار میگیرد. از ویژگی های این محصول نرمی بدنه میباشد و با داشتن خاصیت ارتجاعی سبب میشود تا در هنگام برخورد های فیزیکی به خودرو اسیب جدی وارد نشود. برای مطلع شدن از قیمت کله قندی ژله ای میتوانید به سایت های مربوطه در این زمینه مراجعه کنید چرا که با توجه به نوسانات بازار در تمامی محصولات این محصول نیز دستخوش تغییرات خواهد شد.

همچنین این مخروط ترافیکی در سایز و اندازه های متفاوت قابل عرضه میباشد و شما میتوانید با توجه به نیاز های خود نسبت به تهیه این محصول اقدام کنید. البته این نکته را مد نظر داشته باشید با توجه به سایز و اندازه های متفاوت این محصول به طبع قیمت انها نیز متفاوت خواهند بود.

کله قندی ترافیکی

قیمت استوانه ترافیکی

استوانه های ترافیکی نیز همانند کله قندی ترافیکی با توجه به قیمت و مدلی که طراحی میشوند قابل قیمت گذاری متفاوتی هستند که در اینجا به شرح چند مورد از انها میپردازیم. البته این نکته را مد نظر داشته باشید این لیست قیمت فقط برای خود محصول است و هزینه ارسال با توجه به شیوه ای که شما انتخاب میکنید متفاوت است و در نهایت به قیمت استوانه ترافیکی محصول شما اضافه خواهد شد و شما بهتر است برای براورد قیمت مجموع هزینه ها را در نظر بگیرید. محصولات استوانه شامل موارد زیر می باشند:

  1.   استوانه ترافیکی شبرنگی
  2. استوانه ترافیکی شب نما
  3. استوانه ترافیکی 75 سانتی متری
  4. استواانه ترافیکی
  5. استوانه ترافیکی فنری 75 سانتی متری

در نهایت این نکته را مدنظر داشته باشید که تمامی این قیمت ها ممکن است دچار نوسان باشد و نمیتوان نرخ ثابتی برای این محصولات به صورت قطعی در نظر گرفت.

قیمت کله قندی پلاستیکی

کله قندی های پلاستیکی یا کله قندی ترافیکی معمولا به رنگ نارنجی ساخته میشوند. مواد اولیه ساخت و تولید این کله قندی های پلاستیکی از معمولا از اورتان است و بر روی آن لایه هایی از فلوئورسانس قرار میگیرد و در تاریکی و شب و مکانی که از نور کافی برخوردار نیست به راحتی قابل دید هستند. این محصولات قابلیت ارتجاع و برگشتن به حالت اولیه را دارند و اصولا در برخورد های فیزیکی اسیبی به خودرو وارد نمیکند. این کله قند های پلاستیکی دارای نمونه های مختلف و  قیمت کله قندی پلاستیکی دارای متفاوتی هستند که در اینجا به شرح چند مورد از انها میپردازیم :

  1.  کله قندی ترافیکی کف لاستیکی 75 سانتی متری
  2. کله قندی کف لاستیکی 1 متری
  3. کله قندی کف لاستیکی 55 سانتی
  4. کله قندی پلاستیکی 75 سانتی متری
  5. کله قندی پلاستیکی 55 سانتی متری
  6. کله قندی پلاستیکی 1 متری

کله قندی ترافیکی

این کله قندی های پلاستیکی دارای انعطاف پذیری بالایی هستند و همچنین با دارا بودن شبرنگ برای بهتر دیده شدن در مه و هوای تاریک به رانندگان کمک شایانی میکنند. دارای مقاومت بالایی در برابر شرایط جوی مانند باران و برف و گرما و … هستند. همچنین قابل بیان است که قابلیت شستشو را دارند.

استوانه ترافیکی و کله قندی

کله قندی های ترافیکی که به انها استوانه ترافیکی یا مخروط های جاده ای و یا مخروط ترافیکی گفته میشود اصولا علامت هایی مخروطی شکل هستند که از استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی برای هدایت موقت ترافیک به روش درست و ایمنی در جاده ها و یا مسیر های پیاده روی مورد استفاده قرار میگیرند. این محصولات معمولا برای جدا سازی و یا برعکس برای ادغام کردن خطوط در طول پروژه های راه سازی یا تصادفات ماشین ها مورد استفاده قرار میگیرد.

اما این نکته را مورد توجه قرار دهید که از این علائم برای مدت های کوتاه استفاده میشود و اگر قرار باشد پروژه ها برای مدت طولانی در نظر گرفته شده باشند قطعا بایستی از علائم دائمی تر استفاده کرد و این علائم موقت پاسخگوی نیاز افراد نخواهد بود. این مخروط ها نوع دیگری هم دارند که با نام مخروط های راهنمایی و رانندگی شناخته شده اند و اصولا برای علامت گذاری در محل بازی کودکان و یا مسدود کردن منطقه ای از شهر و یا جاده و … قابل استفاده هستند. این مخروط ها به گونه ای طراحی شده اند که به سادگی و راحتی قابل دید هستند.

کله قندی ترافیکی

کله قندی ترافیکی قیمت

مخروط ترافیکی – مانع پلاستیکی ترافیکی – مخروط ایمنی و مخروط پارکینگ از دیگر نام هایی است که برای این محصول استفاده میشود. اما منظور از تمامی این نام ها در واقع همان استوانه ترافیکی و کله قندی ترافیکی است. قدمت استفاده از این محصولات به بیش از 40 سال میرسد و علل استفاده از این مخروط ها به هر شکلی که ساخته شده باشند این است که برای ایمن سازی جاده ها و یا جداسازی و … مورد استفاده و استقبال خیلی از افراد قرار گرفته است و شهرت خوبی در بین عموم پیدا کرده است. کله قندی ترافیکی قیمت های متفاوتی دارند.

این وسیله در انواع مختلفی طراحی میشود و بنا بر شکل های مختلفی که طراحی میشود و المان های به کار رفته در انها قیمت و کاکرد متفاوتی خواهند داشت که شما با توجه به نیاز و مکان مورد استفاده خود میتوانید نسبت به خرید این محصولات اقدام کنید. سایت های متفاوتی برای خرید این محصولات وجود دارد همچنین پایانه های فروش اینترنتی نیز وجود دارد که شما برای خرید های غیرحضوری و اینترنتی میتوانید به انها مراجعه کنید و نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید و در نهایت محصولاتی که توسط شما خریداری شده اند برای شما ارسال خواهند شد.

کله قندی فلزی

استوانه های ترافیکی فلزی که معمولا از نوع استیل هستند و دلیل ساختاری که دارند اصولا برای مانع عبور خودروها از پیاده رو و موارد مشابه مورد استفاده قرار میگیرد. استوانه های فلزی ، کله قندی ترافیکی یا همان کله قندی فلزی به دلیل استفاده از فلز در ساختار این محصولات دارای وزن بالاتری هستند و معمولا روش نصب این محصولات ثابت است و دیگر جابجا نمیشوند. اما کله قندی های پلاستیکی به راحتی قابل جابجایی هستند اما این محصولات معمولا با پیچ و مهره در جایگاه خود نصب میشوند و ثابت هستند. جنس کله قندی های فلزی از فولاد و استیل است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *