تابلو اخطاری, تابلو ترافیکی هشدار دهنده, تابلو علائم راهنمایی, تابلو علائم راهنمایی و رانندگی, فرتو ترافیک

معرفی اجزای مثلث خطر و اهمیت آن

اجزای مثلث خطر، مثلث خطر از وسایل و تجهیزات ایمنی و ترافیکی پر استفاده میباشد که در مواقعی که افراد منجر به توقف و ایستادن اضطراری می شوند باید از آن استفاده کنند با قرار دادن مثلث خطر در معابر و جاده ها می توانیم خودروهای دیگر را مطلع و آگاه کنید و از بروز تصادفات و حوادث جلوگیری کنیم این محصول ترافیکی که مثلث خطر نامیده می شود.

باید در فاصله ۴۵ متری قابل دیدن باشد و شبرنگ هایی که در آن استفاده شده است باید با کیفیت باشد و در مقابل رطوبت و گرد و غبار و همچنین امکان دیده شدن آن در تاریکی شب را فراهم کند با قرار دادن مثلث خطر در فاصله ۱۰۰ تا ۲۰۰ متری محل ایستادن خودرو موجب می شود که رانندگان دیگر این هشدار را دریافت کنند و از سرعت خود کم کنند و یا تغییر جهت دهند و موجب امنیت افراد و خودروهای می شود.

اجزای مثلث خطر

مثلث خطر و تعریف آن

در رابطه با مثلث خطر و تعریف آن باید گفت که مثلث خطر ایمنی یک نوع وسیله ترافیکی هستند که می‌توان از آنها در حاشیه جاده‌ها و یا بزرگراه ها استفاده کرد اجزای مثلث خطر تولید در کنار هم قرار گرفته‌اند و به راحتی می‌توان آن را جمع کرد و درون صندوق عقب ماشین قرارداد هرگاه به آن نیاز داشتیم بتوانیم از آن استفاده کنیم این محصول ترافیکی مجهز به چه رنگ هایی می باشد و موجب می‌شود تا در هنگام شب بتواند نور خودروها را بگیرد و آن را بازتاب دهد و قابل دیدن توسط رانندگان دیگر شود.

کاربرد اجزای مثلث خطر

اگر در جاده بیرون از شهر و در تاریکی هوا و نقطه کور جاده ای در شرایط خطرناکی باشید و به ناچار برق اضطراری می شوید و بخواهید از دیگران کمک بگیرید و یا خودروی شما قابل حرکت کردن نباشد و دچار خرابی شده باشد و در راه مانده باشید در این شرایط از صندوق عقب خودرو خود مثلث مثلث شبرنگ را بیرون می آوریم و حداقل در یک فاصله ۴۵ متری تا خودرو خود می گذاریم همینطور در زمان ایستادن اضطراری این کار را می بایست انجام دهیم. کاربرد اجزای مثلث خطر:

۱خودرو را به منتهی الیه سمت راست جاده و مکانی می بریم که در امان باشد و موجب حادثه نشود.

۲سرنشینان خود را پیاده کرده و آن را به جای امنو مناسبی ببرید.

اجزای مثلث خطر

مثلث خطر باید حداقل در فاصله ۴۵ متری ماشین و در جایی که به راحتی برای خودروهای دیگر قابل تشخیص و دیدن باشد بگذاریم خرید تجهیزات ترافیکی و وسایل ترافیکی نیست مثلث خطر هزینه شمارده نمی‌شود اما می‌توان به آن سرمایه‌گذاری گفت بر اساس قانون در همه خودروهایی که تولید می شود باید یک مثلث خطر وجود داشته باشد و اگر خودروی شما این وسیله ایمنی و سرور ایران دارد حتما در اسرع وقت آن را تهیه کرده و خریداری کنید این وسیله های ترافیکی در فروشگاه هایی که لوازم یدکی ارائه می‌دهند وجود دارد و دارای قیمت مناسبی می باشند. 

اجزای مثلث خطر تاشو و کاربرد آن

مثلث خطر یک وسیله ترافیکی ضروری است که با طرح ساده موجود میباشد اعضای مثلث خطر خیلی ساده می باشند و انواع آن تعداد کمی از انواع مثلث خطر خودرو ها شامل :
۱مثلث خطر چشمک زن
۲مثلث خطر پایه دار
۳ مثلث خطر شبرنگ
هستند که نوع ساختار آنها به یکدیگر شبیه می باشند هر سه نوع آن دارای یک مثلث پلاستیکی می باشد که یک پایه دارد اجزای مثلث خطر تاشو و کاربرد آن به آسانی جمع میشود و درون جعبه مخصوص به خود قرار می‌گیرد نصب کردن مثلث خطر هم بسیار ساده و آسان باشد و برای باز کردن و وصل کردن آن نیاز به مهارت خاصی نداریم.

اجزای مثلث خطر

اجزای مثلث خطر به طور ساده و آسان به یکدیگر وصل می شوند و پس از وصل شدن به داده های آن می‌توانیم آن را بر روی پایه های مخصوص خود بگذاریم. مثلث خطر به علت جنس پلاستیکی که دارد و وزن آن بسیار سبک است و وقتی روی پایه قرار می گیرد به صورت خوبی استفاده می شود و همانطور که قبلا هم گفتیم حاشیه این مثلث های خطر شبرنگ هستند و همین خاصیت آن موجب دیده شدن آن توسط رانندگان دیگر در تاریکی مطلق شب می شوند. مثلث خطر یک نوع تابلو ترافیکی محسوب می‌شود و به هدایت کردن ماشین ها و هشدار دادن به آنها کمک فراوانی می کند.

امروزه با بالا رفتن آمار حوادث و خسارت های جانی ناشی از تصادفات رانندگی و شغل های سخت و دشوار نیاز به راه هایی برای کاهش این آمار های احتمالی امری مهم و ضروری می باشد و همانطور که میدانید کشور ایران در میزان حوادث روز فرصت نخست جهان می باشد اما شاید بتوان با رعایت کردن چند مورد ساده از حادثه های بدین گونه جلوگیری کنیم و این امر با تلاش افراد و ایجاد کردن فرهنگ مناسب برای استفاده کردن از ابزار و وسایل برای بالا بردن ایمنی افراد و سلامت جامعه می باشد.

اجزای مثلث خطر

بدنه و اجزای مثلث خطر در مقابل ضربات ترک خوردن و شرایط آب و هوایی و افتادن از ارتفاع مقاوم است و زنان معمولاً حدود ۷۰ گرم است و در رنگهای سفید قرمز و سیاه تولید و عرضه می‌شود مثلث های خطر یا اعتیاد که دارای پایه های پلاستیکی هستند به آسانی جمع می‌شوند و در کیف های مخصوص به خود نگهداری می شوند و می توان آن را به راحتی حمل کرد و از آن نگهداری کرد و در داخل ماشین هم میتوان نصب کرد و

جای خیلی کمی را اشغال می کند تا در مواقعی که آن را نیاز داریم به راحتی مورد استفاده قرار دهیم.

اجزای مثلث خطر

سفارش و خرید اجزای مثلث خطر

وسایل ترافیکی باید یکی از بهترین و با کیفیت ترین مواد اولیه تولید شود تا استحکام و ماندگاری بالایی داشته باشند تابلو مثلث خطر دارای وزن بسیار سبک می باشد و به راحتی حمل و همینطور نصب می‌شوند این تابلوهای هشداردهنده با کیفیت بالا تولید می شوند و روی بدنی آن برای دیده شدن بهتر در شب شب رنگ مرغوب و باکیفیت و در برابر رطوبت و ضربه مقاوم می باشد. برای سفارش و خرید اجزای مثلث خطر فقط کافیست همین حالا با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

همانطور که در مورد اجزای مثلث خطر و اهمیت بالای آن در ایمنی فرد و خودرو دارد صحبت کردیم و از آن مطلع شدیم اکنون با توجه به ضرورت ای که دارد شما می توانید همین حالا برای خرید و تهیه آن و همچنین اطلاع از قیمت

مثلث خطر با ما تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند.

 

نوشته های مشابه