تابلو ایمنی, تابلو ایمنی ترافیکی, تابلو ایمنی ترافیکی راهنمایی رانندگی, تابلو ترافیکی, چراغ خطر ترافیکی, فرتو ترافیک

مثلث علامت گذاری جاده برای پلیس مثلث خطر شرکت فرتو ترافیک

مثلث خطر ، زمانی که در جاده‌ها خودروی شما دچار نقص فنی و خراب شدن می‌شود یکی از اصلی ‌ترین کارها این است که شما باید رانندگان دیگر را از این موضوع آگاه کنید. یکی از کارهایی که برای این موضوع باید انجام دهید استفاده کردن از مثلث خطر می‌باشد که به آن تابلو احتیاط و یا مثلث شبرنگ هم گفته می‌شود. در این مقاله در مورد مثلث خطر و طرز استفاده از آن صحبت می‌کنیم.
 به طور معمول همه ماشین هایی که از نمایندگی‌ها به صورت نو خریداری می‌کنید این تابلو هم از وسایل همراه خودرو می‌باشد که در صندوق عقب ماشین جاسازی می‌شود و در صورت نبودن این تابلو شما می‌توانید از فروشگاه فرتوترافیک تهیه کنید.
اگر شما در بزرگراه‌ها و یا آزادراه‌ها باشید و خودروی شما دچار  خرابی و نقص فنی شود باید خودروی خود را یک گوشه‌ی مسیر هدایت کنید و این تابلو را باید در ۱۵۰ متری از فاصله خودرو خود بگذارید تا سایر رانندگان دیگر که با سرعت‌های بالا در حال عبور از بزرگراه‌ها هستند زمان کافی برای گرفتن تصمیم درست و پیشگیری از خطر برخورد را داشته‌باشند.   توجه داشته‌باشید که مثلث خطر یا تابلو احتیاط می بایست در فاصله ۱۵۰ متری هم قابل رویت باشد. تابلو خطر  استاندار به دلیل استفاده از رنگهایی که شبرنگ هستند موجب می‌شد که از فاصله‌های زیاد هم قابل دیده شدن باشند.
مثلث خطر

 فاصله مثلث خطر در جاده‌های بیرون شهری

در جاده‌های بیرون از شهر به طور معمول سرعت خودروها کمتر از بزرگراه‌ها و آزادراه‌ها است و  به همین دلیل شما می‌توانید تابلو خطر را در فاصله‌ای نزدیکتر بکار ببرید.فاصله مثلث خطر در جاده‌های بیرون شهری در واقع برای این جاده‌ها تابلو خطر را در فاصله ۷۰ متری از منطقه‌ای که خطر وجود دارد می‌توان گذاشت. متوقف شدن خودرو در گوشه‌های جاده یک امر خطرناک است ولی گاهی اوقات ممون است مجبور به انجام دادن آن باشیم. در این حالت داشتن مثلث خطر می‌تواند تا میزان بسیاری از اتفاقات و خطرات جلوگیری کند.
اگر در هنگام تاریکی شب، یا در زمان موقعیت خطرناک مجبور به توقف ضروری شدید که از دیگران کمک بگیرید و یا زمانی که خودروی شما قدر به حرکت نباشد؛ در این حالت باید مثلث شبرنگ یا مثلث خطر خود را از صندوق عقب خودرو خارج کنید و حداقل در یک فاصله ۴۵ متری با خودروی خود قرار دهید. البته در هنگام توقف به صورت اضطراری چند کار را باید انجام دهید خودرو  خود را به گوشه سمت راست جاده و جایی که امن باشد و احتمال ایجاد برخورد وجود نداشته‌باشد هدایت کنید. روشن نمودن کلید اگر فلاشر سالم است آنها را روشن کنید.  سرنشینان خودرو را از آن خارج کنید و آن‌ها به یک مکان امن ببرید.
 مثلث خطر را حداقل در فاصله ۴۵ متری از ماشین خود در مکانی که توسط رانندگان دیگر به خوبی قابل رویت و دیدن باشد قرار دهید. خریدن تجهیزات و وسایل ایمنی مثل این وسیله اساسی هزینه شمارده نمی‌شود بلکه یک سرمایه گذاری می‌باشد. بر اساس قانون در همه خودروهایی که تولید می‌شوند حتما باید یک عدد مثلث خطر هم وجود داشته‌باشد. اگر در خودروی شما این وسیله ایمنی را ندارد حتما هر چه سریع‌تر آن تهیه فرمایید. شما می‌توانید برای خرید این محصول به فروشگاه فرتوترافیک مراجعه کنید.
مثلث خطر

مثلث‌های خطر ال ای دی دار

این نوع مثلث‌های خطر ال ای دی دار  از دو عدد لامپ خیلی قوی و شفاف از نوع  C۰B+LED ساخته شده‌است که می‌شود گفت طول عمر این لامپ‌ها بیشتر از ۱۰۰ هزار ساعت کار می‌باشد. امروزه ابزار و وسایل روشنایی به یک موضوع مهم و کاربردی بدل شده‌است. مخصوصا برای کسانی که به کوهنوردی و طبیعت گردی علاقه دارندداشتن این وسیله بسیار کاربردی و مفید می‌باشد. یکی ازین وسیله ها، چراغ مثلثی خطر چندکاره دارای لامپ‌های ال ای دی می‌باشد که از نظر روشنایی و کیفیت نوردهی در رتبه بالایی قرار دارند و می‌توان گفت یکی از  بهترین وسایل برای کوهنوردی، کمپینگ می‌باشد و با داشتن آن می‌توان راحتی و لذت را بهمراه داشت.
بدنه مثلث خطر ال ای دی دار از جنس از  پلاستیک نشکن بسیار محکم و با دوام در مقابل ضربات است. از نظر حالت‌های نوردهی هم این چراغ مثلثی چندکاره شامل چند نوع نوردهی می‌باشد.
  • حالت نوردهی قوی
  • حالت نوردهی ضعیف
  • حالت چشمک زن قرمز
  • حالت نوردهی قوی قرمز
که در مواقع اضطراری یا زمان هایی که خودرو شما دچار نقص شده‌است می‌توان از حالت چشمک‌زن آن استفاده کرد. این محصول از نظر برد نور و اندازه روشنایی هم دارای رتبه بالای است. به این شکل که برد نور آن حدود ۱۵ متر و اندازه روشنایی ۳۰۰ لومن است. چراغ مثلث خطر به شکلی زیباطراحی شده و همچنین دارای یک پایه نگهدارنده برای استفاده آسانتر از آن می‌باشد. این چراغ خطر حتی به عنوان پاور بانک هم می‌توان از آن در  مسافرت و یا شرایط اضطراری استفاده شود.
این محصول که جز تجهیزات ترافیکی می‌باشد، برای نشان دادن علائم اخطاری مورد استفاده قرار می‌گیرد.  که به شکل مثلث با زمینه سفید و نوارهای حاشیه با رنگ قرمز است. و در انداره‌های ۶۰ – ۷۵ و ۹۵ طراحی و تولید می‌شود. تابلو مثلث برای اخطار دادن رانندگان از خطرات مسیر و اطلاع رسانی در مورد محدودیت‌ها و شرایط مسیر استفاده می‌شود.

مثلث خطر

مثلث خطر ۳فلاش

این مثلث خطر ۳فلاش یک نمونه از تجهیزات ایمنی است که در هنگام عملیات‌های ساختمانی و یا حادثه‌های جاده‌ای که موجب بروز خطر و ایجاد تصادفات برای خودروها و افراد پیاده می‌شود، از آن استفاده می‌شود. نصب کردن و راه اندازی این مثلث‌های خطر بسیار ساده و آسان است، و یک محصول اقتصادی محسوب می‌شود. همینطور در پروژه هایی که به وسایل ایمنی قابل نصب آسان و سریع نیاز دارند از آن استفاده می‌شود. در همه این مواقع می‌توان از پایه سه وجهی استفاده کرد. مثلث خطر  سه وجهی، دارای امکان نصب و جابجایی است که بسیار به صرفه می‌باشد و کاربردهای زیادی دارد

خرید مثلث خطر

به همراه داشتن یک مثلث خطر در همه خودروها یک امر  واجب و لازم می‌باشد که در مواقع اضطراری در شب از آن استفاده می‌شود. فروشگاه فرتوترافیک دادای محصولات با کیفیت بالا به همراه قیمتی مناسب تولید کننده این محصول می‌باشند. برای اطلاع از نحوه خرید مثلث خطر می‌توانید به سایت و فروشگاه فرتوترافیک مراجعه کنید.

نوشته های مشابه