مانع ترافیکی پلاستیکی, نیوجرسی پلاستیکی

توزیع کننده نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

نیوجرسی پلاستیکی یکی از تجهیزات ترافیکی است که به دلیل راحتی استفاده، کاربرد زیادی پیدا کرده است. فروش نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی از طریق مراکز فروش غیر حضوری افزایش یافته است. این مرکز محصولات خود را به طور مستقیم از تولید کنندگان تهیه می کنند و مصرف کنندگان می توانند انواع این محصول را در وب سایت این فروشگاه مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را به صورت غیر حضوری سفارش داده و دریافت کنند.

توزیع کننده نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

3 مورد از مزایای نیوجرسی ترافیکی شبرنگ

3 مورد از مزایای نیوجرسی ترافیکی شبرنگ

نیوجرسی ترافیکی شبرنگ دار، یکی از تجهیزات ترافیکی است که برای جداسازی موقت جاده ها و خیابان ها، ایجاد دور برگردان در مسیر اصلی، ایجاد سیل بند، ایمن سازی کنار گذر جاده ها و جلوگیری از انحراف خودرو ها استفااه می شود.

برای تولید شکل اولیه این محصول از بتن استفاده می شد، مزایای نیوجرسی پلاستیکی به قدری زیاد بود که به راحتی جایگزین نیوجرسی بتنی شد. در این مطلب به سه مورد از مزایای نیوجرسی پلاستیکی شبرنگ دار اشاره می کنیم:

  1. نیوجرسی پلاستیکی از پلی اتیلن تولید می شود. پلی اتیلن مورد استفاده در برابر نور ماوراء بنفش مقاومت زیادی دارد. علاوه بر این آنتی استاتیک است و در برابر سرما و برف نیز بسیار است. این محصول طول عمر بالایی دارد و در صورت خراب شدن نیز قابلیت بازیافت دارد.
  2. این محصول بسیار سبک است و به همین دلیل حمل و نقل آن آسان است. علاوه بر آن در آن دریچه های ورودی و خروجی آب تعبیه شده است تا به راحتی بتوان آن را سنگین کرد که در هنگام باد و طوفان حرکتی نکند. علاوه بر این به دلیل نرم بودن نیوجرسی، در صورت برخورد خودرو با آن، آسیب زیادی به خودرو وارد نمی شود.
  3. شبرنگ تعبیه شده بر روی نیوجرسی کیفیت بسیار بالایی دارد که در برابر نور خورشید و همچنین باد و سرما مقاومت زیادی دارد. علاوه بر این در هنگام شب به راحتی دیده می شود و مانع از برخورد خودرو با آن ها می شود.

مراکز فروش نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

مراکز فروش نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

مراکز فروش نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی، این محصول را به صورت مستقیم و بدون واسطه از کارخانه های تولید کننده تهیه می کنند. نیوجرسی پلاستیکی در تمامی سایز ها و رنگ های موجود در بازار را می توانید در وب سایت این مجموعه مشاهده نمایید.

شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی سفارش دهید و یا با مشاورین فروش مجموعه تماس گرفته و پس از کسب راهنمایی مورد نیاز، محصول دلخواه خود را سفارش دهید. سفارشات شما از بهترین نیوجرسی پلاستیکی تهیه شده و با بهترین بسته بندی و بدون آسیب به محصول برای شما ارسال می شود.


تاریخچه موانع نیوجرسی

این موانع ترافیکی برای نخستین بار در دهه 1950 در ایالات متحده آمریکا مورد استفاده قرار گرفته است. و به همین دلیل نام این محصول ترافیکی را موانع نیجرسی نامیدند. این موانع در آن زمان از بتن ساخته شده بود و دو عملکرد داشتند.اولین عملکرد آنها کاهش تعداد تصادفات وسایل نقلیه ای که کنترل خود را از دست می دهند و به لاین مقابل وارد می شوند.

دومین عملکرد موانع نیوجرسی رفع نیاز به تعمیر و نگهداری که بسیار پرهزینه وهمچنین بسیار خطرناک است در مناطقی که حوادثی رخ داده است.اما نه تنها در برلین بلکه در برخی از شهرهای ایتالیا، موانعی برای دفاع از مناطق عابران پیاده نصب شده است تا از حملات تروریستی جلوگیری شود.

موانع نیوجرسی بتنی

پس از گذشت زمان مانع نیوجرسی نیز به طور گسترده در کالیفرنیا مورد استفاده قرار گرفت. در واقع، از سال 1972 تا 1988 حدود 820 مایل نصب شد. از آن زمان، استفاده از مانع تقریباً در تمام جاده های آمریکا پذیرفته شده است.همچنین می توان گفت تا به امروز، شش طرح از مانع میانی بتنی وجود داشته است، که با طرح رایج شناخته شده تفاوت دارد. اما بدون شک سد نیوجرسی موفق ترین این موانع به شمار می رود .

نیوجرسی ترافیکی

موانع نیوجرسی ترافیکی را می توان برای استفاده در حاشیه یا زمین قیر مورد استفاده قرار داد. در واقع نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی برای حل مشکلات ترافیکی و کاهش تصادفات با این مکانیزم که به عنوان یک تقسیم کننده ترافیک و حصار عمل می کنند ایده آل هستند. موانع نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی قابل انباشته شدن هستند و مجهز به تجهیزاتی برای قطب های سیگنال نیز هستند. علاوه بر این، موانع نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی مقاومت بسیار بالایی در برابر عوامل آب و هوایی مختلف دارند.

قیمت نیوجرسی پلاستیکی

در واقع موانع علاوه بر این، دارای مزیت داشتن سوراخ در قسمت بالایی برای پر کردن جسم با ماسه یا آب به منظور اطمینان از پایداری آن هستند. می توان به دارای بودن سوراخ هایی در قسمت بالایی آن اشاره کرد. از این شوراخ ها برای پر کردن جسم با ماسه یا آب به منظور اطمینان از پایداری مانع استفاده می شود.موانع نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی از مواد با کیفیت بالا ساخته می شوند. با این حال، به لطف فرآیندهای در شرکت فرتو ترافیک با تولید دقیقی که در زمینه موانع نیوجرسی پلاستیکی دارند، باز هم به نسبت کیفیتشان قیمت نیوجرسی پلاستیکی بسیار ارزان هستند.

تولید کننده نیوجرسی ترافیکی

نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی، این موانع را برای بالا بردن استحکامشان پر از آب  می کننند از این موانع نیز در فرودگاه برای بالابردن امنیت و همچنین در بزرگراه و منطقه ساخت و ساز از موانع نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی پر از آب در جاده ها و بزرگراه ها از دیگر مصارف نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی پروژه های آب و فاضلاب و در موارد بلایای طبیعی را می توان نام برد. شرکت فرتوترافیک تولید کننده نیوجرسی ترافیکی با بالاترین کیفیت و به صرفه ترین قیمت ها در خذمت مشتریان خود می باشد. جهت خرید و یا استعلام قیمت کافیست با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.

مزایای موانع پلاستیکی ترافیکی

  1. مقاومت بالا در برابر شرایط جوی
  2. مجهز به تجهیزاتی برای قطب های سیگنال
  3. داشتن سوراخ در قسمت بالایی برای پر کردن جسم با ماسه یا آب
  4. امکان اتصال، برای پیوستن به چندین ماژول مجاور
  5. به عنوان بازتابنده نور، برای بهبود دیددر مسیر ها
  6. دارا بودن چرخ، برای راحتی در حرکت
  7. سوراخ های اضافی، برای اعمال علائم ایمنی و هشدار ها

نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

از لحاظ اقتصادی برای نیازهای کوتاه مدت،نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی یک جایگزین اقتصادی خوب برای موانع بتنی بزرگراه هستند. می توان از آنها برای تغییر مسیر ترافیک یا عابران پیاده و ایجاد گذرگاه های عابر پیاده، مناطق بارگیری یا مناطق ساخت و ساز استفاده کرد. پس از قرار گرفتن، این موانع برای مقاومت و پایداری بیشتر با آب (یا ماسه) پر می شوند. هر مانع دارای یک سوراخ پرکننده در قست بالایی این محصول ترافیکی هست و برای تخلیه کردن نیز یک سوراخ تخلیه در پایین آن تعبیه شده است.نیوجرسی پلاستیکی ترافیکی

مرکز فروش نیوجرسی ترافیکی

شرکت فرتو ترافیک با دارا بودن کارخانه تولید نیوجرسی پلاستیکی و کارکنانی مجرب به مرور زمان توانسته به مرکز فروش نیوجرسی ترافیکی تبدیل شود. و مشتریان بسیار زیادی چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور دارد. از لحاظ قیمتی قیمت نیوجرسی پلاستیکی ما به نسبت کیفیت آن بسیار مقرون به صرفه است. در واقع شما با خرید از ما به جای خرید از دست چندم از دست اول ها خرید می کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *