تجهیزات, تجهیزات ایمنی, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ایمنی پارکینگ, تجهیزات ایمنی ترافیکی, تجهیزات ایمنی جاده, تجهیزات پارکینگ, تجهیزات پارکینگ ساختمانی, تجهیزات پارکینگ طبقاتی, تجهیزات پارکینگ مکانیزه, تجهیزات پارکینگ منزل, تجهیزات ترافیکی, تجهیزات ترافیکی باتومی, تجهیزات ترافیکی نارنجی, تجهیزات جاده ای, تجهیزات مانع پارکینگ, فرتو ترافیک, نیوجرسی پلاستیکی

قیمت نیوجرسی پلاستیکی شرکت فرتو ترافیک

نیوجرسی پلاستیکی بهترین و کاربردی ترین وسیله ترافیکی است. مزیت های خیلی زیاد استفاده از نیوجرسی،و تقاضای زیاد خریدن این وسیله باعث شد تا این مرکز نیوجرسی ترافیکی را به طور مستقیم از تولید کنندگان تهیه کرده و بدون هیچگونه واسطه ای عرضه کند. قیمت نیوجرسی پلاستیکی براساس ابعاد آن تعیین می شود.
نیوجرسی از بتن یا پلاستیک ساخته میشود . مزیت استفاده از نیوجرسی پلاستیکی باعث شد که توجه افراد زیادی به آن جلب شود. این نیوجرسی همانطور که از اسم آن مشخص است از پلاستیک و پلی اتیلن یا pvc ساخته میشود.
دلیل مهم استفاده از این محصول سبک بودن و قابل بازیافت بودن آن است. وزن کم و قابلیت حمل و نقل راحت، اتصال آسان به هم علت های دیگر استفاده از این وسیله است.

نیوجرسی پلاستیکی
نیوجرسی های پلاستیک دارای بدنه اصلی و تاج هستند. انواع نیوجرسی براساس ابعاد آن مختلف است و جز اندازه تفاوت دیگری ندارند. نیوجرسی با طول ۱۱۰ سانتی متر. ارتفاع این محصول حدود ۷۰ سانتی متر و تاج آن تقریبا ۱۵ سانتی متر است. نیوجرسی با طول ۱۵۵ سانتی متر. ارتفاع این نیوجرسی ۸۵ سانتی متر و تاج آن تقریبا ۲۰ سانتی متر می باشد. نیوجرسی با طول ۲۰۰ سانتی متر. ارتفاع این نیوجرسی ۱۰۰ سانتی متر و تاج آن حدود ۲۵ سانتی متر است. نیوجرسی پلاستیکی اکثرا برای جداسازی مسیرهای رفت و برگشت در خیابان ها و جاده ها کارایی دارد.

نیوجرسی پلاستیکی

همه ی ما هنگام عبور از خیابان ها و معابر بلوک های پلاستیکی بزرگی را در وسط یا بین راه ها میبینیم.. مهم ترین کارایی این نیوجرسی ، جداکردن مسیر رفت و آمد جاده ها است. وقتی که جاده ای شامل لاین های رفت و برگشت باشد، نیوجرسی پلاستیکی را در میان لاین ها قرار می دهند تا از انحراف ماشین ها به مسیر رو به رو جلوگیری کنند. از دیگر کاربردهای این نیوجرسی می توان به مسدود کردن جاده ها و خیابان ها اشاره کرد.

نیوجرسی پلاستیکی

مشخصات نیوجرسی پلاستیکی

تجهیزات ترافیکی که برای برقراری ایمنی و امنیت راهها استفاده میشود لوازم و وسایل مختلفی را دارا میباشد. مهم ترین این تجهیزات، نیوجرسی پلاستیکی است. مشخصات نیوجرسی پلاستیکی ، از تکه های پلاستیکی ساخته شده است که در ارتفاع های متفاوت از قبیل یک، دو و سه متری ساخته میشود. پلاستیک به این محصول مقاومت و دوام بسیار زیادی بخشیده است تا در مقابل ضربه باعث آسیب دیدگی نشود. برای سنگین شدن نیوجرسی پلاستیکی، داخل آن آب ریخته می شود تا ایمنی زیادی ایجاد کند این ابزار را اکثرا در رنگ های هشدار دهنده ی زرد و نارنجی رنگ می کنند تا توجه راننده را بیشتر جلب کند. کارایی اصلی این وسیله جداسازی راه ها و تفکیک مسیرهای رفت و برگشت جاده‌ها است.

دلایل نامیدن نیوجرسی

نیوجرسی بتنی از بتن تولید میشود. دلایل نامیدن نیوجرسی، نیوجرسی بتنی در سال‌های ۵۰ میلادی در موسسه استیونس و واحدات اداره ایالتی بزرگراه‌های نیوجرسی در استان نیوجرسی طراحی شده است. به همین علت نیوجرسی یا جرسی بتنی نام دارد. مواد تشکیل دهنده آن از آب فولاد و شن و ماسه مفصل است. بتنی که در نیوجرسی بکار میرود باید ویبره شود. شرایط محیطی و دمای ساخت باید مناسب باشد تا زمانی که مقاومت بتن به مقدار لازم برسد در عمل آوردن نیوجرسی به صورت متفاوت می توان عملکرد : ساختن سریع با استفاده از بخار و حرارت دهی در محیط با رطوبت بسیار.و ….

نیوجرسی پلاستیکی

مزیت نیوجرسی پلاستیکی

وسیله پلاستیکی بزرگی که در کنار خیابان ها و جاده‌ها قرار دارند و برای جداسازی مسیرها و راه ها و همچنین بستن جاده ها به کار میروند، نیوجرسی پلاستیکی نام دارند. نیوجرسی در طول های یک تا شش متر تولید می شود و می توان تعداد بسیاری از آن را در کنار هم مورد استفاده قرار داد. مزیت نیوجرسی پلاستیکی عبارت اند از:

  • قابلیت پر شدن با مواد مختلف مثل آب و ماسه
  • حمل و نقل راحت و آسان به علت کم وزن بودن
  • ساخت در رنگ های مختلف
  • جایگزینی خوب برای قطعات بت
  • قابلیت بازیافت و استفاده دوباره

عوامل موثر در قیمت نیوجرسی

نیوجرسی از پرکاربردترین وسیله ترافیکی حساب می شود که در دو نوع بتنی و پلاستیک ساخته شده است. و برای افزایش پایداری آن اکثرا فضای داخلی آن را با آب یا شن و ماسه پر می کنند.و برای خالی کردن آب داخل نیوجرسی پلاستیکی، در پایین آن دریچه ای وجود دارد که می توان در موقع نیاز با باز کردن آن، آب داخل را خالی کرد و وزن محصول را برای آسانی حمل و نقل به حداقل رساند. این جدا کننده در جاده ها ، خیابان ها ، پارکینگ ها و مکان هایی که نیاز به پارتیشن بندی محوطه ای دارد، استفاده می شود .جنس به کار رفته، ابعاد و اندازه و درب دار بودن و یا نبودن از عوامل موثر در قیمت نیوجرسی پلاستیکی است.

از دیگر علت های تاثیر گذار روی قیمت نیوجرسی، می توان به کیفیت نیوجرسی ساخته شده نیز اشاره کرد

نیوجرسی پلاستیکی

خرید نیوجرسی پلاستیکی

کارخانه های تولید تجهیزات ترافیکی  از نیوجرسی  و… برای خرید نیوجرسی پلاستیکی و فروش عمده تخفیفات ویژه ای قائل می شوند. با بزرگ کردن راه ها و زیاد شدن خطوط جاده ای و همچنین زیادشدن ماشین ها برای امنیت آنها نیاز به استفاده از یک سری وسایل را دارد که به آن ها تجهیزات ترافیکی و جاده ایی می گویند این وسایل از سنگ، بتن و پلاستیک تولید شده است که به کارگران شهرداری و مسئولان ترافیک جاده ایی کمک بسیار زیادی در حفظ نظم و برقراری امنیت می کند برای خرید این تولیدات به صورت عمده باید با کارخانه های تولید آن قرار داد بست.

بعد از ورود این وسایل به سطح جاده ها میزان تصادفات خیلی کاهش یافته است. وصل و استفاده از این محصول خیلی ساده و راحت است و همچنین در برابر شرایط آب و هوای نامناسب مقاوم و بادوام می باشند.و در صورتی که دچار شکستگی شود قابل ترمیم و بازیافت می باشد. تجهیزات ترافیکی خیلی متنوع و زیاد می باشند که از مواد مختلف تولید می شوند. مواد اولیه ی با کیفیت که پلی اتیلن درجه یک است در ساخت این تجهیزات استفاده می شود و همانطور که میدانیم در قیمت آن ها تاثیر مستقیم دارد.

نوشته های مشابه