نیوجرسی پلاستیکی

خرید نیوجرسی پلاستیکی در ایران

امروزه با توجه به افزایش جمعیت و وجود ترافیک های سنگین در خیابان ها برای نظم و کنترل در مکان ها به تجهیزات گوناگونی نیاز است. نیوجرسی پلاستیکی در ایران قطعات تجهیزاتی با انواع و اندازه ها و جنس های مختلفی هستند که کاربردهای فراوان دارند و با خرید نیوجرسی پلاستیکی در ایران میتوان از آن ها استفاده های بسیار نمود، در ادامه به معرفی انواع نیوجرسی پلاستیکی ایرانی می پردازیم.

خرید نیوجرسی پلاستیکی در ایران

معرفی انواع نیوجرسی پلاستیکی

معرفی انواع نیوجرسی پلاستیکی نیوجرسی های پلاستیکی به دلیل میزان تقاضای بالا خرید و فروش بالایی در کشور دارند. مانع نیوجرسی یک سازه از جنس پلاستیک یا بتن می باشد که هر کدام دارای رنگ های متفاوتی می باشند و بر حسب جنس و نوع مدلی که طراحی می شوند، کاردبرد های متفاوتی دارند. نیوجرسی ها می توانند به سادگی باعث ایجاد نظم در یک منطقه شوند. نیوجرسی انواع و اندازه های مختلفی دارند. آن ها می توانند در اندازه هایی با ارتفاع ۸۰ و ۱۱۰ سانتی متری برای ارتفاع های کم و زیاد در خیابان و طول یک تا شش متر طراحی شوند؛ که گاهی می توان چند تا از آن ها را در کنار هم استفاده کرد. جنس نیوجرسی ها معمولا از بتن یا پلاستیک با کیفیت یا پلی اتلین است.نیوجرسی های بتنی را با نام های تمام نیوجرسی، نیم نیوجرسی و مینی نیوجرسی نیز می شناسند. در استفاده از نیوجرسی های پلاستیکی برای مقاومت و ایمنی بیشتر خصوصا در مقابل باد و تکان های شدید از آن جا که در این محصول مکانی برای ورود و خروج آب تعبیه شده می توان درون آن ها آب ریخت. تفاوت عمده ی نیوجرسی های پلاستیکی با هم در پارامتر های ظاهری مانند رنگ، وزن، اندازه، ابعاد و همچنین نوع مواد اولیه است. آن ها معمولا وزن نسبتا سبکی دارند و به سادگی قابل حمل هستند. از دیگر کاربرد های نیوجرسی پلاستیکی می توان به جداسازی مسیر های ترافیکی، برای محوطه سازی، ایمن سازی برخی نقاط خیابان، جاده های فرعی، دور برگردان، گاردریل، موانع امنیتی، هدایت مسیر به یک طرف، مسدود کردن مسیر و بازدارنده برای ورود به بعضی مکان ها، نشانه گذاری برای مکان های در حال بازسازی مثل فاضلاب، پلمب اماکن و استفاده در پروژه های ساختمانی اشاره کرد. وجود این محصول به اندازه ی زیادی برای معابر و خیابان ها مهم و حیاتی است.

قیمت فروش نیوجرسی پلاستیکی در بازار

قیمت فروش نیوجرسی پلاستیکی در بازار درمورد قیمت فروش نیوجرسی پلاستیکی در بازار می خواهیم بگوئیم که قیمت ها متفاوت است، فروش نیوجرسی های پلاستیکی در مناطق مختلفی از کشور انجام می شود. مراکز بزرگ و معتبر برای خرید نیوجرسی پلاستیکیفو و فروش نیوجرسی ایرانی با قیمت مناسب در کشور وجود دارد که از طریق آن ها می توان نیوجرسی پلاستیکی با کیفیت را با قیمت ارزان خریداری نمود.

نوشته های مشابه

2 دیدگاه در “خرید نیوجرسی پلاستیکی در ایران

  1. مجتبی خلیلی گفت:

    سلام نیوجرسی ها تحمل تصادف رو دارن؟ یعنی میشه اگر توش آب پر کرد کنار محل های خطرناک بگذاریم که ماشینی اون تو نیفته و مانع حرکت خودرو بشه یا اینقدر قدرت تحمل ضربه رو ندارن؟

  2. admin گفت:

    سلام مجتبی عزیز. وقت بخیر. لطفا فرم مشاوره موجود در سایت را تکمیل نمایید تا مشاورین ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *