سرعت گیر لاستیکی و پلاستیکی, سرعتگیر لاستیکی و پلاستیکی, فرتو ترافیک

قیمت سرعت گیر لاستیکی شرکت فرتو ترافیک

سرعتگیر لاستیکی، مخروط های ایمنی یا مخروط های جاده یا سرعت گیر های لاستیکی معمولاً در خیابان ها یافت می شوند که به رنگ های سفید و نارنجی هستند.
این موارد شما را از هر موقعیت خطرناکی مانند یک سایت ساخت و ساز مطلع می کنند. مطمئن باشید، سرعت گیرها، و گاهی اوقات سرعت گیر های پلاستیکی نیز می توانند ما را از یک موقعیت ناخوشایند خارج کنند.

سرعت گیر پلاستیکی چیست

سرعت گیر پلاستیکی چیست این سرعت شکن ها برای ایمنی جاده مهم هستند. سرعت شکن هر چیزی است که می تواند سرعت وسیله نقلیه شما را کاهش دهد. در مواقعی که متوجه می‌شویم در حال سرعت گرفتن هستیم، وقتی متوجه می‌شویم که یک سرعتگیر لاستیکی در پیش است، سرعتمان را کاهش می‌دهیم و احتمالاً به نجات جان ما کمک می‌کند. سرعت گیرها بدون شک بهترین کیت مدیریت سرعت برای جاده ها هستند.

سرعتگیر لاستیکی

استفاده از سرعتگیر لاستیکی در سراسر جهان گسترده است و معمولاً برای اعمال محدودیت سرعت پایین، زیر 40 کیلومتر در ساعت یا کمتر استفاده می‌شود.
سرعت گیرها ی لاستیکی از نظر طول متفاوت هستند، اما معمول است که بین دست انداز و هر یک از لبه های یک جاده محصور (مثلاً با حاشیه ها و ناودان ها) فاصله ایجاد شود تا زهکشی ایجاد شود. فضاهای دو طرف ممکن است امکان عبور و مرور راحت‌تری را برای وسایل نقلیه اضطراری فراهم کند، اگرچه اثربخشی به نوع وسیله نقلیه و طراحی جاده خاص بستگی دارد.

بهترین کیت های مدیریت سرعت برای جاده ها در واقع مقرون به صرفه ترین کیت ها هستند. تولید سرعتگیر لاستیکی، مخروط‌های ترافیکی و مانع با مشخصات کم همگی راه‌های نسبتاً ساده‌ای برای نجات جان انسان‌ها با کاهش سرعت ترافیک و دستیابی به کاهش سرعت وسایل نقلیه هستند. استفاده از سرعت گیرهای لاستیکی ایمنی پایدار را برای جاده ها، به ویژه در شهرهای شلوغ تضمین می کنند. به هر حال، پیشگیری بهتر از درمان است و این یک پیشگیری آسان برای تصادفات و جراحات در جاده است.

سرعتگیر لاستیکی

نحوه ی اتصال سرعت گیر لاستیکی

سرعتگیر لاستیکی یکی از محصولات مهم ترافیکی هستند که نصب آن ها با توجه به محل نصب ،اندازه و سایز آنها ،ارتفاع و جنس آنها متفاوت است. به عنوان مثال ارتفاع ۵ سانتی متر برای سرعت گیر شهری استاندارد است اما در مقابل ارتفاع ۲/٥سانتی متر برای سرعت گیر جاده ای استاندارد میباشد. اختلاف ارتفاع در سرعت گیر با توجه به قوانین شهرداری و اداره راه فرق میکند.همانطور که گفته شد یکی دیگر از عواملی که بر نحوه ی اتصال سرعت گیر لاستیکی تاثیر میگذارند جنس آنها میباشد که هرکدام با توجه به شرایط جوی و محل موردنظر برای نصب انتخاب میشوند‌.

امروزه دو مدل سرعت گیر پلاستیکی و سرعتگیر لاستیکی تولید میشود. نصب سرعت گیر لاستیکی از طریق پیچ و رولپلاک مخصوص زمین امکان پذیر میباشد و همچنین تعداد پیچ و رولپلاکها باتوجه به ابعاد آن متفاوت است .

سرعتگیر لاستیکی

مزایا و معایب استفاده از سرعت گیر

سرعتگیر لاستیکی که معمولا به عنوان سرعت شکن نیز شناخته می شوند، دستگاه های آرام کننده ترافیک هستند که معمولا برای کاهش تصادفات مربوط به سرعت نصب می شوند. سرعت گیر های لاستیکی نمونه ای عالی از یک تجربه رانندگی بهبود یافته برای کاربران جاده هستند و در عین حال باعث کاهش هزینه ها و بهبود محیط زیست می شوند. سرعتگیر لاستیکی فقط باعث کاهش سرعت آن‌هایی می‌شود که نیاز به کاهش سرعت دارند، در حالی که کسانی که قوانین راهنمایی و رانندگی و محدودیت‌های سرعت را رعایت می‌کنند می‌توانند بدون هیچ نگرانی سفر کنند.

اما در مقابل با وجود تمام‌ مزایا و معایب استفاده از سرعت گیر که دارند، استفاده از آنها گاهی بحث برانگیز است – زیرا می توانند صدای ترافیک را افزایش دهند، ممکن است در صورت عبور با سرعت زیاد به وسایل نقلیه آسیب برسانند و سرعت وسایل نقلیه اضطراری را کاهش دهند.
سرعت گیرهایی با طراحی ضعیف که بیش از حد بلند یا با زاویه بسیار تیز هستند، می توانند برای رانندگان مختل شوند و برای وسایل نقلیه با فاصله کم از سطح زمین، حتی در سرعت های بسیار کم، ناوبری دشوار است.

سرعتگیر لاستیکی

دلایل خرید سرعت گیر

از دلایل خرید سرعت گیر ها به خصوص سرعتگیر لاستیکی میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

برای کنترل سرعت وسیله نقلیه

ما تمایل داریم زمان گرا شویم و سعی می کنیم کارها را در مدت زمان مشخصی انجام دهیم که سعی می کنیم جلوتر از برنامه یا اراده خدا برای زندگی خود پیش برویم. رانندگی سریع باعث می شود از بسیاری از شرایط غافل شوید که ممکن است عواقب جبران ناپذیری داشته باشد. با این حال، سرعت گیرها مخصوصا سرعتگیر لاستیکی کنترل کامل بر سرعت را فراهم می کنند و در سراسر بازار تقاضای زیادی دارند.

کنترل فراوانی تصادفات

سرعتگیر لاستیکی یک راه حل موثر و متعارف در کاهش دفعات تصادفات مربوط به سرعت بالا هستند. آنها به گونه ای طراحی شده اند که با سرعت راحت از پیش تعیین شده رانده شوند در حالی که باعث ناراحتی بیش از حد در سرعت های بالاتر می شوند. توسط سرعت گیرهای لاستیکی کاهش میانگین سرعت خودرو به طور قابل توجهی ایمنی افراد را بهبود ميبخشد و کنترل بیشتری بر روی وسیله نقلیه ایجاد می کند.

سرعتگیر لاستیکی

کاهش ازدحام ترافیک

سرعتگیر لاستیکی همچنین با اجازه دادن به وسایل نقلیه برای حرکت و جریان با سرعت ثابت، ازدحام ترافیک را کاهش می دهند. علاوه بر این، آلودگی ناشی از کاهش و افزایش سرعت ناکارآمد را نیز کاهش می دهند؛ این منجر به تجربه جاده ای بهتر برای کاربران جاده میشوند.

عوامل تاثرگذار بر قیمت سرعت گیر

مهم ترین عوامل تاثرگذار بر قیمت سرعت گیر  لاستیکی تاثیر میگذارد ؛جنس سرعت گیر میباشد و بسته به جنس سرعت گیر مبلغ پرداختی آن فرق میکند. سرعت گیرها از نظر جنس به سرعت گیر بتنی و یا آسفالتی،سرعتگیر لاستیکی،سرعت گیر فلزی و سرعت گیر پلاستیکی تقسیم بندی میشوند که در بین آن ها سرعت گیر آسفالتی و بتنی از مقاوت بالاتری برخودارند اما به دلیل جنس آنها به وسایل نقلیه آسیب میرسانند.

به عنوان سخن آخر این نکته را نیز به خاطر بسپارید که سرعت گیر های پلاستیکی به دلیل استفاده از جنس پلی اتیلن نسبت به سرعت گیر های آسفالتی و بتنی گرانتر میباشند و در مقابل قیمت سرعت گیر لاستیکی نسبت به همه ی سرعت گیر ها بیشتر میباشد که باتوجه به اینکه سرعت گیر لاستیکی مقاومت بالایی در مقابل تغییرات دمایی دارد و همچنین توانایی بالایی در تحمل وزن دارد نسبت به سایر سرعت گیرها،قسمت آنها مقرون به صرفه و ارزش خرید را نیز دارند.

نوشته های مشابه