استوانه ایمنی

خرید مستقیم استوانه ایمنی ترافیکی

در سال های اخیر صنعت جاده سازی پیشرفت قابل توجهی داشته است. قدیم جاده ها اغلب جاده های خاکی بودند که بر اثر تردد زیاد گاری ها و حتی ماشین ها به وجود می آمدند و نظارت و قوانین زیادی بر آن حاکم نبود. اما امروزه جاده ها از جنس آسفالت و همچنین بر اساس اصول مهندسی و قوانین راهنمایی و رانندگی ساخته می شوند. در این فرایند ابزار های مختلفی استفاده می شود. یکی از این وسایل که کاربرد زیادی در حوزه های مختلف دارد استوانه ایمنی ترافیکی می باشد که در ادامه بیشتر راجع به آن صحبت خواهیم کرد.

خرید مستقیم استوانه ایمنی ترافیکی

خصوصیات مهم استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی

خصوصیات مهم استوانه ایمنی ترافیکی پلاستیکی همانطور که اشاره کردیم استوانه ایمنی پلاستیکی یکی از ابزاری است که امروزه کاربرد های بسیار گسترده ای در حوزه های مختلف دارد. انواع این استوانه ترافیکی پلاستیکی از ترکیبات پلیمری مختلفی ساخته می شوند که هرکدام عمر و کیفیت خود را دارند. این ترکیبات پلیمری باید انعطاف پذیری و در عین حال مقاومت کافی استوانه های ترافیکی را تامین کند.

استوانه های ایمنی ترافیکی در ارتفاع های مختلف از 45 سانتی متر تا 90 سانتی متر و همینطور در رنگ های مختلف از جمله قرمز، زرد و … تولید می شوند. بیشترین کاربرد این استوانه های ایمنی در معابر شهری و به خصوص جاده ها می باشد، به همین دلیل بر روی این استوانه ها دو یا سه ردیف شبرنگ چسبانده می شود که رانندگان در شب راحت تر آن ها را تشخیص دهند تا از برخورد ها و خطرات احتمالی جلوگیری به عمل آید.

این استوانه های ترافیکی کاربرد های بسیار گسترده ای دارند که مهم ترینش استفاده از آن ها در معابر برای مشخص کردن محدوده تردد دوچرخه سوران و یا معین کردن دوربرگردان ها و نقاط خطرناک می باشد. در صنعت ساختمان سازی نیز برای نشان دادن محدوده انجام فعالیت عمرانی استفاده می شود. همینطور در پارکینگ های وسایل نقلیه و فضاهای ورزشی نیز از این استوانه های ایمنی استفاده می شود.

صادرات انواع استوانه ایمنی ترافیکی

صادرات انواع استوانه ایمنی ترافیکی حال که بیشتر با استوانه ای ایمنی ترافیکی و کاربرد های آن آشنا شدیم خوب است تا کمی هم راجع به خرید و صادرات استوانه ایمنی صحبت کنیم. در کارخانه این محصولات پلاستیکی با استفاده از مواد اولیه پلیمری با کیفیت های مختلف ساخته می شوند. بعد از آن توسط نمایندگی های رسمی به شهرداری ها و مشتریان دیگر به صورت عمده و یا محدود عرضه می شود. همینطور کشور های پیشگام در ساخت استوانه های ایمنی ترافیکی. این محصولات را به کشور ها و نقاط مختلف صادر می کنند.

در پایان ما در این سایت در تلاشیم تا محصولات مختلف را به شما خوانندگان عزیز معرفی کنیم تا در خشنودی شما سهیم باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *