موزاییک

صادرات کلی موزاییک مسیر نابینایان

شهری که استاندارد و ایده آل باشد باید برای تمام اقشار جامعه قابل استفاده باشد صادرات کلی موزاییک مسیر نابینایان و همچنین تولید آن در داخل به داشتن شهری مطابق استاندارد کمک میکند موزاییک مسیر نابینایان قطعه ای است که در اماکن عمومی نصب میشود تا برای کم بینایان و نابینایان راهنما باشد. در همه پیاده رو های استاندارد باید مسیر نابینایان مشخص باشد. این کفپوشها در مناطقی که مختص پیاده روی است به صورت شیار دار و در مکانهای ایست به صورت سکه ای یا دکمه ای هستند.

صادرات کلی موزاییک مسیر نابینایان

نکات مهم در انتخاب موزاییک زرد مسیر نابینایان

نکات مهم در انتخاب موزاییک زرد مسیر نابینایان موزاییک زرد مسیر نابینایان، به موزاییک های زردی گفته میشود که در وسط پیاده رو های شهری قرار میگیرند و به نابینایان کمک میکند تا مسیر خود را پیدا کنند در واقع یک نوع کفپوش متراکم و فشرده میباشد که با دو نوع مصالح پلیمری یا ماسه ای در کارگاه تولید میشود. تفاوتی بین موزاییک پیاده روی نابینایان از نظر جنس و ابعاد با انواع موزاییک های دیگر مورد استفاده در پیاده رو وجود ندارد این موزاییک‌های شیار دار طوری طراحی شده اند که با حرکت عصا بر روی آن به خوبی امکان تشخیص آن از موزاییک های اطراف وجود دارد همچنین به دلیل تفاوت رنگ برای دیگر عابران هم کاملا قابل تشخیص است.

ضخامت این محصول بسیار مهم است چرا که اگر از ضخامت خوبی برخوردار نباشد ممکن است هنگام جابجایی یا استفاده دچار مشکل شوند. بهترین موزاییک پیاده رو نابینایان از مشخصات ویژه و منحصر به فردی برخوردار است که مهمترین آنها عبارتند از :

  • زرد رنگ بودن آنها تا برای عابران کاملا مشخص باشد
  • شیار دار بودن سطح موزاییک برای مکان های حرکت و طراحی دکمه ای به معنای ایست
  • مقاومت در برابر انواع شوک های حرارتی و رطوبتی

خط ویژه نابینایان تحول بزرگی است که با استفاده از آن این افراد می‌توانند مسیر خود را شناسایی کنند.

فروش بدون واسطه موزاییک مسیر نابینایان

فروش بدون واسطه موزاییک مسیر نابینایان مراکز فروش موزاییک مسیر نابینایان اقدام به ارائه انواع مختلف این محصول با قیمتهای مناسب کرده اند و خریداران می‌توانند با استعلام قیمت از بهترین آنها اقدام به خرید عمده کنند همچنین می‌توانند با استفاده از وب سایتهای تخصصی که به انواع این محصول تخصیص داده شده است به راحتی به این محصول دسترسی داشته باشند‌ کسانی که به صورت پیمانی با خدمات شهری شهرداری ها قرارداد دارند یا صادرات آن را انجام میدهند به راحتی می‌توانند از بین گزینه ها با صرف حداقل هزینه و زمان سفارش دهند تا به دستشان برسد.شما میتوانید این محصول را به صورت جزیی یا کلی تهیه کنید.

این روزها پخش موزاییک نابینایان با افزایش بسیار بالایی رو به رو بوده است اروپا، کانادا و چین بیشترین ظرفیت صادرات این محصول را دارند و کشورهایی مثل هند، اتریش و ارمنستان در رتبه بعدی قرار دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *