فریم خام تابلو ترافیکی

فروش عمده فریم خام تابلو ترافیکی

فریم خام تابلو ترافیکی در انواع مختلفی با جنس های مختلف تولید می شود. تابلوهای ترافیکی یکی از مهم ترین تابلو های موجود در امور راهنمایی و رانندگی است که به کم شدن تصادفات کمک بسیار زیادی می کند. قیمت فریم تابلو ترافیکی دستگیری به نوعی جصان متفاوت است اصولا فریم هایی که از جنس های آلومینیومی و محکم هستند نسبت به فیلم های پلاستیکی دارای قیمت بیشتری هستند. فریم تابلو ترافیکی آلومینیومی به دلیل مقاومت بالایی که دارد بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.

فروش عمده فریم خام تابلو ترافیکی

5 ویژگی مهم فریم آلومینیومی تابلو ترافیکی

5 ویژگی مهم فریم آلومینیومی تابلو ترافیکی همانطور که گفتیم فیلم های تابلو ترافیکی از جنس های مختلفی امروزه تولید می شود. یکی از پرکاربردترین فریمهای تابلو ترافیکی فریم آلومینیومی است که ما در اینجا پنج ویژگی مهم آن را بیان می کنیم.

یکی از ویژگی‌های فریم آلومینیومی این است که به دلیل ساخته شدن فلز آلومینیوم دارای سبکی خیلی بالایی نسبت به سایر فلزات است. به همین دلیل نصب این تابلو ها در خیابان ها و جاده ها بسیار راحت تر انجام می شود.

دومین ویژگی فریم آلومینیومی تابلو ترافیکی این است که آلمینیوم یک نوع فلز است که در برابر انواع خوردگی ها بسیار متفاوت بالایی دارد‌. به همین دلیل این تابلو ها به سرعت پوشیده و فرسوده نمی شوند. و مدت زمان بیشتری را نسبت به سایر تابلو ها دوام می آورند‌.

سومین ویژگی فریم آلومینیومی این است که در برابر وزن بسیار سبکی که دارد بسیار مقاوم اب میکند و بر اثر عوامل مختلف از جمله ضربه خوردن آب و هوا به راحتی فرسوده و خراب نمی‌شوند.

چهارمین ویژگی این تابلوها این است که به دلیل اینکه آلومینیوم یکی از فلزاتی است که در برابر جرقه مقاومت است. استفاده از این محصول در جاده ها بسیار مناسب و کاربردی است. زیرا هنگام زدن رعد و برق به این تابلو ها خطری افراد نزدیک به آن را تهدید نمی کند.پنجمین ویژگی این محصول این است که آلومینیوم به دلیل شکل پذیری بالایی که دارد باعث شده است که این تابلو ها در شکل های مختلف و بسیار زیبا و مرتب تولید شوند.

قیمت انواع فریم خام تابلو ترافیکی

قیمت انواع فریم خام تابلو ترافیکی ما همواره سعی داریم تا با تولیده فریم خام تابلو ترافیکی، تجهیزات پارکینگ تجهیزات ترافیکی شهری و جاده‌ای در بهترین کیفیت و قیمت به همه مردم خدمت کنیم. ما این محصولات را طبق استانداردهای موجود در دنیا تولید می‌کنیم و با بهترین قیمت به مشتریان خود چه در داخل کشور و چه در خارج از کشور عرضه می‌کنیم.

همچنین ما محصولات خود را به صورت حضوری و غیرحضوری به فروش می رسانیم.این امکان را به مشتریان خود می دهیم که از مزیت ها و فواید خرید آنلاین و اینترنتی بهره‌مند شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *