تابلو اطلاع رسانی

قیمت انواع تابلو اطلاعاتی مسير نما

همانطور که می دانید، تابلو اطلاعاتی مسير نما به رانندگان کمک می کند تا مسیر مورد نظر خود را بهتر پیدا کنند. خصوصا زمانی که به شهر دیگری سفر می کنیم که از خیابان ها و موقعیت مکان های خاص آن شهر اطلاعات کافی نداریم، تنها کافیست مسیر این تابلوها را دنبال کنیم تا به مقصد برسیم. یکی از محصولات ما در تولید تجهیزات ترافیکی، تابلو اطلاعاتی مسیر نما است. شما می توانید با استفاده از این تابلوها سفری ایمن و ترددی راحت داشته باشید.

قیمت انواع تابلو اطلاعاتی مسير نما

مختصری درباره فرآیند تولید تابلو ترافیکی

مختصری درباره فرآیند تولید تابلو ترافیکی همانطور که می دانید تابلوهای ترافیکی در چهار نوع تولید می شوند که عبارتند از:

  • علامت های اخباری
  • علامت های انتظامی
  • علامت های اخطاری
  • علامت های ایمنی ترافیکی

از اهداف اصلی در تولید تابلو ترافیکی می توان به کاهش خطر تصادف و همچنین اعلام خطر در جاده های درون شهری و برون شهری نام برد. این تابلو ها در رنگ ها و طرح های متنوع تولید می شوند. هر کدام از آن ها علائم مخصوص به خود را دارد. یکی از بخش های مهم در فرهنگ ترافیک در راهنمایی رانندگی، تابلو ترافیکی است. این محصولات جهت آگاهی دادن به رانندگان و عابران مورد استفاده قرار می گیرد. تابلوهای ترافیکی بر اساس قوانین بین المللی طراحی شده اند و هر کدام در محل مربوط به خود نصب می شود. این تابلوها به گونه ای تولید شده اند که در شب و تاریکی نیز قابل رویت باشند. علاوه بر آن علائم طراحی شده بر روی تابلوها ساده بوده و اکثر افراد قادر به درک آن خواهند بود. جالب است که بدانید برای تابلوهای سطح شهر از ورق های روغنی و بیرون شهر از ورق های گالوانیزه استفاده می شود. همچنین با تایید وزارت راه و شهرسازی در تولید تابلوها از شبرنگ نیز استفاده شده است.

مجموعه ما به عنوان یکی از عرضه کنندگان تابلوهای ترافیکی، تمام سعی خود را برای ارائه بهترین محصول انجام داده ایم. مشتریان می توانند این محصول را با کیفیت بالا و قیمتی مناسب از ما خریداری نمایند.

توزیع مستقیم تابلو اطلاعاتی مسير نما

توزیع مستقیم تابلو اطلاعاتی مسير نما مجموعه ما با استفاده از مواد اولیه مرغوب یکی از معتبرترین ها در تولید تابلوهای اطلاعاتی مسیر نما می باشد. شما می توانید این محصول را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب از فروشگاه های معتبر خریداری نمایید. برای سهولت در خرید ما امکان خرید اینترنتی را نیز فراهم کرده ایم تا تابلو ترافیکی را بدون واسطه و قیمت ارزانتر خریداری کنید. امروزه ما با توزیع تابلوهای ترافیکی در سایر کشورها نیز رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کرده ایم. کیفیت تابلوهای ساخت شرکت ما از سطح بالایی برخوردار می باشد. تابلو های جاده ای انواع مختلفی دارند که بهتر است قبل از خرید حتما با مشاوران ما تماس بگیرید تا با توجه به نیازتان محصولی مطمئن را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *