تابلو

قیمت انواع تابلو اطلاعاتی راه

تابلو اطلاعاتی راه به عنوان اصلی ترین وسیله هایی هستند که برای اخطار و هشدار به رانندگان عزیز در تمامی خیابان ها، جاده ها، بزرگراه‌ها، اتوبان ها نصب می شوند و هر کدام وظیفه به خصوصی دارند که مهم ترین آن ها اعلام اخطار، هشدار است. این تابلو ها وظیفه اطلاع علائم ترافیکی و رانندگی را بر عهده دارند و در شکل های مختلف و رنگ های مختلفی و به خصوص طراحی و ساخته می شوند که طبق نیاز و سفارش پیمان کاران متفاوت خواهند بود. اما عمدتاً از جنس گالوانیزه هستند.

قیمت انواع تابلو اطلاعاتی راه

ویژگی‌ های مهم تابلو اطلاعاتی راه شبرنگ

ویژگی‌ های مهم تابلو اطلاعاتی راه شبرنگ

همانطور که می دانید مهم ترین ویژگی یک تابلو اطلاعاتی راه در جاده ها، بزرگ راه ها و اتوبان ها بابد این باشد که شبرنگ باشند که رانندگان و عابرین عزیز بتوانند به راحتی در هنگام شب آن ها را ببینند و از خطراتی که در کمین آن هاست از خود محافظت کنند. بنابراین ویژگی اصلی آن ها رنگ آنهاست که باید ثابت باشد و به گونه ای باشد که در طول روز و زیر تابش مستقیم نور خورشید و شب هنگام در تاریکی مطلق جاده ها و اتوبان ها به راحتی قابل دید و تشخیص باشد که از کیلومتر ها فاصله، رانندگان عبوری بتوانند آن را مشاهده کنند. در حقیقت باید به گونه ای درخشان و شفاف باشند که جلب توجه کنند.

ویژگی دیگر این است که باید از جنسی باشنده در برابر گرما و سرما کاملأ ایمن و مقاوم باشند زیرا خارج از شهر ها هستند و رسیدگی به آن ها ممکن است در ایران حداکثر یک بار در طی چندین سال باشد. بنابراین باید دارای رنگ های خاصی باشد که در اثر بارش برف و باران دچار زنگ زدگی نشود و نهم تر از همه اینکه زیر تابش نور مستقیم خورشید دچار رنگ رفتگی و کهنگی نشود و همواره رنگی پر رنگ داشته باشد. تابلو اطلاعاتی راه شبرنگ را عمدتاً از جنس بهترین شبرنگ ها می سازند تا کیفیت بالایی داشته باشند که در سه نوع شبرنگ معمولی، شبرنگ زنبوری و شبرنگ مهندسی موجود هستند.

پخش تابلو اطلاعاتی راه به صورت مستقیم

پخش تابلو اطلاعاتی راه به صورت مستقیم

مجموعه ترافیک ساز با تولید و پخش تابلو اطلاعاتی راه به سفارش پیمان کاران و شهرداری و مسئولین راه و شهرسازی نقش مهمی در راه های ارتباطی ایفا می کند و با تهیه‌ی بهترین مواد اولیه فلزی ،گالوانیزه، آهنی و شبرنگ توانسته است کیفیت بالایی را ارائه کند و با دادن هشدار ها و اطلاعات یار و یاور رانندگان عزیز به هنگام رانندگی باشد و بتواند از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری کند. اگر به دنبال خرید این محصول هستید می توانید با مراجعه به صفحات مجازی این گروه تولیدی و تماس با کارشناسان فروش این مجموعه اطلاعات لازم و مربوطه را کسب کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *