فریم خام تابلو ترافیکی

تولید کننده فریم خام تابلو ترافیکی

فریم خام تابلو ترافیکی درواقع از جمله علائم و تابلو های ترافیکی می باشد که مسیر های رانندگی و جاده ها استفاده می شود، این تابلو ها با توجه به کارکرد خود و نوع علائم نصب شده در آن در انواع شکل چون مربع، مثلث و مستطیل تولید می شوند که جنس اغلب آنها از آلومینیوم می باشد که تولیدکنندگان آن را با کیفیت حداکثری به بازار فروش عرضه می کنند.

تولید کننده فریم خام تابلو ترافیکی

دانستنی‌ها در مورد فریم آلومینیومی تابلو

دانستنی‌ها در مورد فریم آلومینیومی تابلو به منظور حفظ امنیت برای رانندگان و همچنین عابران پیاده، استفاده از تابلوهای ترافیکی لازم و واجب است. این تابلوها قبل از قرار گرفتن به شکلی که ما آنها را می بینیم، به شکل فریم خام تابلو ترافیکی در کارگاه ها و کارخانه های خاص، با کمک ماشین آلات مخصوص و معمولا از جنس ورق های گالوانیزه به صورت یکپارچه ساخته و آماده می شوند.

فریم آلومینیومی تابلو ترافیکی به شکل های مختلف تولید می شود. همچنین این فریم ها را در اندازه های متنوع و بر اساس نیاز، توسط ماشین آلات مخصوص و اساسا خودکار، تولید کرده تا بتوان بر روی آنها علائم ترافیکی را چاپ کرد. این فریم ها به اشکال دایره ای، محدب، مربع، مثلث، مستطیل و هشت وجهی تولید می شوند و بر اساس نوع علامتی که قرار است بر روی آن نصب شود و جایگاه نصب آن، در اندازه های مختلف تولید می گردد.

امروزه با کمک ماشین آلات مدرن انواع فریم تابلوهای ترافیکی را از جنس پلاستیک فشرده و یا ورق روغنی و گالوانیزه می سازند نوع جنس مصرفی، ضخامت فریم و رنگ مورد استفاده در آن، کیفیت کار را مشخص کرده و در نتیجه بر قیمت آن نیز تاثیرگذار خواهد بود.

از آنجایی که این فریم ها را به صورت قالبی می سازند، احتمال خرابی و یا شکستگی در آنها به حداقل ممکن می رسد. به طور معمول فریم خام تابلو ترافیکی را از جنس ورق روغنی و یا ورق های گالوانیزه با ضخامت 2 تا 3 میل می سازند. هر چند که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ماشین آلات مختلف، شاهد ساخت این تابلوها از جنس پلاستیک فشرده نیز هستیم.

پخش انواع فریم خام تابلو ترافیکی

پخش انواع فریم خام تابلو ترافیکی این مرکز یکی از مراکز عرضه و به عنوان تولید کننده و پخش فریم خام تابلو ترافیکی می باشد که همواره در تلاش است با تولید و توزیع بهترین و باکیفیت ترین انواع تابلو ترافیکی با بهترین مواد اولیه و صد البته، قیمت مقرون به صرفه همواره رضایت مشتری را جلب نماید.

اما باید درنظر داشت این مجموعه هیچوقت کیفیت تولیدات خود را از هر نظر با مقوله ای دیگر برابر نمی داند و این یک دلگرمی و اعتماد و اطمینان برای خریدار خواهد بود. این مرکز با فروش مدلهای مختلف تابلو ترافیکی در سراسر کشور به صورت مستقیم با حذف دلالان بازار و واسطه ها سعی در صرفه جویی در هزینه و زمان و خرید تضمینی، برای خریداران محترم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *