کفپوش, کفپوش شیاردار

تولید کفپوش زرد شیاردار مخصوص نابینایان

اگر به هنگام راه رفتن در خیابان دقت کرده باشید کفپوش زرد شیاردار را خواهید دید که که در یک امتداد قرار دارد. این کفپوش ها به منظور راحتی نابینایان در جامعه ما طراحی ، تولید و استفاده شده اند. تولید کفپوش شیار دار در برخی از مجموعه ها به طور عمده وجزئی صورت می گیرد. در ادامه به بررسی بیشتر کفپوش های زرد می پردازیم . با ما همراه باشید.

تولید کفپوش زرد شیاردار مخصوص نابینایان

ابعاد کفپوش زرد شیاردار

ابعاد کفپوش زرد شیاردار همان طور که می دانید کفپوش های شیار دار نقش بسیار زیادی در حرکت درست نابینایان در هنگام پیاده روی کردن دارند. این کفپوش ها از برخورد احتمالی افراد نابینا با اجسام مختلف جلو گیری می کنند و استفاده آن ها در پیاده روهای سطح شهر ها برای نابینایان دارای اهمیت بسیار زیادی است . کفپوش های شیار دار در مدل های مختلف و اندازه ای استاندارد تولید می‌شوند .

نابینایان با برخورد عصا به شیار های کفپوش ها مسیر خود را به راحتی پیدا کرده و باعث عدم برخورد با سایر افراد می‌شوند . این کفپوش در اغلب موارد در وسط پیاده رو قرار دارد . افراد باید به هنگام پیاده روی حواسشان باشد که این مسیر را برای راحتی نابینایان باز گذاشته و مسدود نکنند .

کفپوش زرد شیار دار معمولا به شکل مربع با اندازه ضلع بیست یا چهل سانتی متر و ضخامت قطر چهار ، پنج و یا شش سانتی متری تولید می شود . این کف پوش ها در پیاده رو ها به کار برده می شوند و نابینایان با استفاده از آن ها به راحتی می توانند مسیر خود را پیدا کرده و پیاده روی کنند . کفپوش های شیار دار دارای جنسی با کیفیت بسیار بالا و مرغوب هستند به گونه ای که در شرایط مختلف آب و هوایی مانند برف و باران و دیگر شرایط محیطی به زودی تخریب نمی شوند . این نوع کفپوش ها مطابق تمام استاندارد ها ساخته شده است .

مرکز فروش کفپوش زرد شیاردار

مرکز فروش کفپوش زرد شیاردار فروش کفپوش زرد در بازار و فروشگاه های دارای لوازم مصالح ساختمانی صورت می گیرد . برای خرید عمده می توان به بازار و یا فروشگاه های اینترنتی مراجعه و خرید کنید . قیمت کفپوش های زرد بسته به جنس و کیفیت آن متفاوت می باشد .

در صورت خرید از وب سایت ، ما خریدتان را به صورت استاندارد بسته بندی کرده و در کمترین زمان ممکن برای شما ارسال خواهیم کرد .خرید به صورت عمده معمولا دارای تخفیفات خوبی می باشد . برای اطلاعات بیشتر درباره این کفپوش ها میتوانید با شماره های ما تماس واز همکاران ما در این بخش مشاوره بگیرید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *