موزاییک, موزاییک پیاده رو نابینایان

مرکز خرید موزاییک پیاده رو نابینایان

یکی از وظایف مهم شهرداری ها در نظر گرفتن تدابیری برای عبور و مرور نابینایان در شهر است. پیاده روها از پرترددترین مکان هایی است که باید از استانداردهای لازم برای استفاده ی نابینایان برخوردار شود.

خوش بختانه در سال های اخیر اقدامات قابل توجهی در این زمینه صورت گرفته است و در اکثر معابر عمومی شاهد نصب موزاییک پیاده رو نابینایان هستیم. با وجود اینکه در اکثر شهرهای بزرگ و مکان های پر رفت و آمد به این موضوع توجه شده است اما هنوز هم در بسیاری از شهرهای کوچک و یا مناطق حاشیه شهر پیاده رو ها فاقد موزاییک ویژه نابینایان می باشد.

مرکز خرید موزاییک پیاده رو نابینایان

آشنایی با موزاییک پیاده رو مخصوص نابینایان

آشنایی با موزاییک پیاده رو مخصوص نابینایان همه ی مردم در پیاده رو ها، پارک ها و اماکن عمومی با موزاییک پیاده رو مخصوص نابینایان مواجه شده اند. ولی اگر از آنها در مورد این نوع موزاییک بپرسند اظهار بی اطلاعی می کنند. این امر ناشی از اطلاع رسانی ضعیف در مورد این جزء مهم مبلمان شهری است.

اگر به پیاده رو ها دقت کرده باشید، معمولا در قسمت میانی از موزاییک هایی با رنگ متفاوت(عموما زرد) و دارای شیارهای منظم با فواصل یکسان، استفاده شده است. این موزاییک ها برای تردد نابینایان طراحی شده و شیارهای موجود بر روی آن به نابینا کمک می کند با برخورد عصا به شیارها به خوبی مسیر خود را شناسایی کنند. نوع دیگری از این موزاییک ها هم وجود دارند که به موزاییک دکمه ای معروفند روی سطح این موزاییک دایره های برجسته وجود دارد و معمولا برای نشان دادن محل ایستادن برای نابینایان به کار می رود.

در هنگام نصب این موزاییک ها انتظار می‌رود کارآیی آن مد نظر قرار بگیرد و حتما به طور متوالی پشت سر هم استفاده شوند و بین آنها فاصله ای ایجاد نشود.متاسفانه گاهی سهل انگاری و بی توجهی پیمانکاران باعث می شود این محصول مفید کارایی خود را از دست بدهد.

قیمت روز موزاییک پیاده رو نابینایان

قیمت روز موزاییک پیاده رو نابینایان به طور معمول پیمانکارانی که کار ساخت معابر و پیاده رو ها را از طرف شهرداری به عهده می گیرند عمده متقاضیان برای خرید موزاییک پیاده رو هستند. البته تمام اماکن عمومی از قبیل ادارات، بیمارستان ها و…نیز باید برای عبور و مرور راحت تر نابینایان به این موزاییک ها تجهیز شوند.

به همین منظور مرکز تولید و عرضه موزاییک پیاده رو نابینایان اقدام به فروش اینترنتی این محصول نموده است. در سایت این مجموعه شما می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار کرده و از قیمت موزاییک پیاده رو نابینایان مطلع شوید.

به طور قطع قیمت این محصول نیز تحت تاثیر نوسانات بازار و قیمت مواد اولیه قرار می گیرد. اما اگر برای تهیه ی آن به طور مستقیم با تولید کننده در ارتباط باشید مطمئنا این محصول را با قیمت مناسب تری به دست می آورید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *