گل میخ, گل میخ پلاستیکی

قیمت انواع گل میخ پلاستیکی

گل میخ پلاستیکی که عموما از طریق ارائه اطلاعات برای رانندگان در کاهش حوادث در جاده ها و بهبود ایمنی آن ها استفاده می شود انواع مختلفی دارد. قیمت انواع گل میخ پلاستیکی متغیر است و نمی توان قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. در ادامه بیشتر با گل میخ آشنا می شویم، برای اینکه بهتر با خصوصیات گل میخ پلاستیکی زیبا آشنا شوید توصیه می کنیم ادامه مطلب را بخوانید.

قیمت انواع گل میخ پلاستیکی

خصوصیات کلی گل میخ پلاستیکی

خصوصیات کلی گل میخ پلاستیکی گل میخ پلاستیکی یکی از تجهیزات ترافیکی می باشد که با جذب نور خورشید و نگهداری آن، در شب، با انعکاس نور و جلب توجه راننده از حوادث جاده ای می کاهد. در واقع گل میخ پلاستیکی به رانندگان دید بهتری داده و از ترمز کردن ناگهانی جلوگیری می کند و خودروها را به مسیری ایمن هدایت می گرداند.

جنس ماده اولیه این گل ها از پلی اتیلن فشرده می باشد که در برابر ضربه و آسیب، مقاوم است. نگین هایی روی این گل ها موجود است که درخشندگی بالایی دارند و از جنس پلی کربنات می باشند. درمواقعی که تنها خط کشی خیابان ها کافی نیست، از گل میخی برای تفکیک مسیرها و تعیین مسیر عبور و مرور وسایل نقلیه استفاده می شود.

درواقع از این گل میخ ها به نوعی به عنوان سرعت گیر استفاده می شود. این گل های میخ از دور به شکل میخ دیده می شوند و سبب می شوند راننده سرعت خود را کاهش دهد.اگر راننده ای احتیاط نکرده و هشدار بصری ترافیکی را مورد توجه قرار ندهد، از طریق برخورد چرخ ماشین با گل میخ و صدا و لرزش ایجاد شده هوشیار شده و محتاط تر عمل می کند.

موارد استفاده انواع گل میخ پلاستیکی بسیار فراوان است که از جمله آن ها می شود، استفاده در مسیرهای باریک و طولانی جهت کنترل سرعت، در خط ویژه اتوبوس جهت تعیین مرز حرکت، تعیین محدوده در کنار جاده ها و معابر، در ایستگاه پلیس راه و دریافت عوارض و بسیاری موارد دیگر را نام برد.

گل میخ پلاستیکی در دو مدل گل کروی و تخت نیز تولید می شود. گل میخ بیشتر در خیابان های پر رفت و امد کاربرد دارد و امروزه بسیار پر مصرف و پرفروش شده است.

تولیدی معتبر گل میخ پلاستیکی باکیفیت

تولیدی معتبر گل میخ پلاستیکی باکیفیت امروزه این امکان فراهم شده است که برای یافتن تولیدی معتبر گل میخ پلاستیکی با کیفیت، به راحتی می توان به سایت های مختلف سر زده و با مشاهده اطلاعات مرکز فروش گل میخ، بنا بر نیاز به خرید اقدام کرد، شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ مورد علاقه خود را از میان گل های پلاستیکی انتخاب و خرید خود را ثبت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *