متوقف کننده خودرو

پخش کننده متوقف کننده خودرو در بازار

متوقف کننده خودرو از تجهیزات ایمنی برای استفاده در پارکینگ ها و… میباشد . این متوقف کننده های خودرو یا (کار استاپ ها) نقش بسیار مهمی در پارکینگ ها دارند و مانع از برخورد، سرازیر شدن ماشین و برخورد با ماشین دیگر میشوند. همچنین متوقف کننده های خودرو میتوانند تعیین کننده های خوبی برای پارک کردن ماشین ها باشند و نظم خاصی به پارکینگ ها میدهند. جنس این کار استاپ ها از لاستیک است و همین خصوصیت موجل مقاومت بسیار بالای آنها در برابر برخورد لاستیک ماشین به آنها میباشد و وقتی جنس این کار استاپ ها از لاستیک باشد با برخورد یک لاستیک دیگر شل نمیشوند و استحکام بالایی دارند. این متوقف کننده ها نقش مهمی در پارکینگ ها دارند.

پخش کننده متوقف کننده خودرو در بازار

جزئیاتی درباره متوقف کننده خودرو

جزئیاتی درباره متوقف کننده خودرو متوقف کننده های خودرو میتوانند هشدار دهنده های بسیار خوبی هم باشند به گونه ای که از برخورد ماشین ها به هم یا برخورد یک ماشین به یک شیع یا یک دیوار جلوگیری کنند. این هشدار دهنده ها با دریل و پیچ سفت میشوند اما پیش های مخصوص و بسیار مقاومت و همینطور استحکام بالایی در برابر کنده شدن دارند و به قولی کندن آنها کار هر کسی نیست. کار استاپ ها سالانه جلوی بسیاری از تصادف هارا میگیرند و این موضوع باعث محبوبیت این محصول در ترافیک شده است. امروزه هر پارکینگی که ساخته میشود، وجود داشتن کار استاپ در آن از واجباتش است و همه ی پارکینگ های جدید به این هشدار دهنده ها مجهز هستند. کاربرد اصلی این محصولات ایمنی این است که اگر ماشینی ترمز آن درست کشیده نشده باشه و امکان به حرکت در آمدن آن در شیب زیاد باشد متوقف کننده جلوی آن را بگیرد و مانع وارد شدن خسارت به آن ماشین و ماشین های دیگر بشود. روی این کار استاپ ها نوار شب رنگ و بعضی از آنها چراق های مقاوم نصب شده است تا در شب هم قابل دیدن باشند.

مراکز فروش متوقف کننده خودرو عمده

مراکز فروش متوقف کننده خودرو عمده خرید این متوقف کننده ها برای عموم امکان پذیر نیست. افراد مجاز میتوانند به خرید متوقف کننده در سراسر کشور با قیمتی مناسب اقدام کنند اما همه ی فروشنده ها با قیمتی مناسب این کالا را به خریداران ارایه نمیکنند بلکه تعداد کمی از این فروشندگان منصف هستند و درجه یک این کالا را با قیمتی مناسب عرضه میکنند. همچنین جنس های درجه دو از این محصول وجود دارند که میتوانید خریداری کنید اما به شما خوبان توصیه نمیشود. قیمت متوقف کننده خودرو با توجه به درجه یک یا درجه دو بودن محصول میتواند تغییر داشته باشد و قبل از خرید حتما از درجه یک بودن اطمینان حاصل کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *